Υγεία & Ομορφιά
Ραγδαίες Αλλαγές στις Καταναλωτικές Τάσεις και Συμπεριφορές.
Ραγδαίες Αλλαγές στις Καταναλωτικές Τάσεις και Συμπεριφορές.
Επικαιρότητα

Ραγδαίες Αλλαγές στις Καταναλωτικές Τάσεις και Συμπεριφορές

Αλματώδη επιτάχυνση σημειώνουν οι καταναλωτικές τάσεις και συμπεριφορές που είχαν ήδη ξεκινήσει να αναπτύσσονται πριν την έξαρση της πανδημίας, οδηγώντας τόσο τις εταιρείες λιανικής όσο και εκείνες που συναλλάσσονται άμεσα με τον καταναλωτή να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο με τον οποίο διεξάγουν τη δραστηριότητά τους, σύμφωνα με την 11η έκθεση της PwC “Global Consumer Insights Survey”.

Ραγδαίες Αλλαγές στις Καταναλωτικές Τάσεις και Συμπεριφορές.

Τα αποτελέσματα αυτής της παγκόσμιας έρευνας αποκαλύπτουν ότι η πανδημία και τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης που εφαρμόστηκαν έχουν οδηγήσει σε ουσιαστικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές εργάζονται, τρώνε, επικοινωνούν και φροντίζουν την υγεία τους.

Τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης που εφαρμόστηκαν λόγω του κορωνοϊού έχουν επηρεάσει όλες τις πτυχές ζωής των καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου αγορών στο σουπερμάρκετ.

Έτσι, ενώ τα ψώνια στο κατάστημα αποτελούν την κύρια επιλογή, περισσότερο από το ένα τρίτο (35%) των καταναλωτών ψωνίζει πλέον τρόφιμα διαδικτυακά, με το 86% αυτών να σκοπεύει να συνεχίσει και μετά την άρση των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης.

Για άλλα προϊόντα πέραν των τροφίμων, πριν την πανδημία κυριαρχούσαν οι αγορές στο κατάστημα σε σύγκριση το διαδίκτυο.

Ποσοστό 47% των καταναλωτών ανέφεραν αγορές σε φυσικά καταστήματα σε καθημερινή ή εβδομαδιαία βάση σε σύγκριση με τις αγορές μέσω κινητού τηλεφώνου (30%), υπολογιστή (28%) και ψηφιακού βοηθού φωνής (15%).

Από τότε, οι αγορές μέσω διαδικτύου για προϊόντα εκτός τροφίμων έχουν σημειώσει σημαντική αύξηση (κινητό 45%, υπολογιστής 41%, τάμπλετ 33%).

Η τάση αυτή είναι ιδιαιτέρως αισθητή στην Κίνα και τη Μέση Ανατολή, με 60% και 58% των ερωτηθέντων να αναφέρουν ότι έχουν ξεκινήσει να ψωνίζουν περισσότερο μέσω των κινητών τηλεφώνων τους.

Ποσοστό 59% των millennial και το 57% όσων έχουν παιδιά εστιάζουν περισσότερο στην ευεξία τους από άλλες ομάδες.

Η εστίαση στην προσωπική φροντίδα έχει αυξηθεί, με το 51% των καταναλωτών σε πόλεις να συμφωνούν ή να συμφωνούν πολύ ότι επικεντρώνονται πλέον περισσότερο στην φροντίδα της ψυχικής υγείας, της ευεξίας, της σωματικής υγείας και της διατροφής τους ως αποτέλεσμα της COVID-19.

Οι κάτοικοι των πόλεων που ερωτήθηκαν μετά την εμφάνιση του ιού, θεωρούν την ασφάλεια (49%) και τις υπηρεσίες υγείας (45%) εξίσου σημαντικές με τις προοπτικές απασχόλησής τους (45%) για την ποιότητα της ζωής τους.

Η έρευνα έδειξε την ξεκάθαρη υιοθέτηση της βιωσιμότητας και την αίσθηση του καθήκοντος ως πολίτες.

Για παράδειγμα, στα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε πριν την πανδημία, το 45% των ερωτηθέντων παγκοσμίως ανέφερε ότι αποφεύγει τη χρήση πλαστικού όποτε είναι δυνατόν, το 43% περιμένει από τις επιχειρήσεις να λογοδοτούν για τον περιβαλλοντικό τους αντίκτυπο και το 41% περιμένει από τις εταιρείες λιανικής να καταργήσουν τις πλαστικές σακούλες και συσκευασίες.

Ενδιαφέρον έχει επίσης και το γεγονός ότι όταν ρωτήσαμε τους καταναλωτές ποιος έχει μεγαλύτερη ευθύνη να ενθαρρύνει βιώσιμες συμπεριφορές στην πόλη τους, σε ποσοστό 20% απάντησαν «εγώ ο καταναλωτής», ενώ 15% επέλεξαν την απάντηση «ο παραγωγός ή ο κατασκευαστής».

Όταν οι καταναλωτές ερωτήθηκαν σχετικά με την προθυμία τους να μοιραστούν δεδομένα, σε ποσοστό 49% απάντησαν ότι ήταν πρόθυμοι να μοιραστούν τα δεδομένα τους εάν αυτό θα βοηθούσε στη βελτίωση της πόλης τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μικρότερος ο Κίνδυνος Διαβήτη για Όσους Πίνουν Κρασί με το Φαγητό τους

Πώς θα Πάμε Διακοπές με Ασφάλεια

yoadmin

Ένα Βήμα πιο Κοντά στο Χάπι Ινσουλίνης για τους Διαβητικούς

yoadmin

Το Αντιγριπικό Εμβόλιο Μπορεί να Σχετίζεται με Μικρότερο Κίνδυνο Εγκεφαλικού

Η Σχέση E.coli και Καρκίνου του Εντέρου – Τα Ευρήματα Νέας Μελέτης

a.alefragkis

Γραμμή Επειγόντων Οδοντιατρικών Περιστατικών

Πώς Η Καραντίνα Μείωσε την Επιθυμία για Σεξ

Evi Makavelou

Οι Επιπτώσεις της Πανδημίας στην Εργασία Είναι Μεγαλύτερες από όσο Είχε Εκτιμηθεί

Μικρός ο Κίνδυνος να Κολλήσει Κανείς Κορωνοϊό σε Δημόσια Τουαλέτα

Τα Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα Αποτελούν το Μέλλον

Η Ομιλία σε Κλειστό Χώρο Μπορεί να Εξαπλώσει τον Κορωνοϊό όσο ο Βήχας

Διαβάστε Τώρα το Περιοδικό Υγεία και Ομορφιά – Τεύχος Κύπρος Φθινόπωρο 2023

yoadmin