fbpx

Διαφορετικά Είδη Γιόγκα και Ποιο να Επιλέξετε

Η yoga είναι ένα ευρέως διαδεδομένο είδος άσκησης με ευεργετικά οφέλη για την σωματική και ψυχική υγεία.

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη yoga, καθένα από τα οποία επιτελεί διαφορετικό σκοπό.

Μάθετε λοιπόν της ιδιότητες 7 διαφορετικών τύπων yoga για να επιλέξετε εκείνη που σας ταιριάζει περισσότερο.

Η yoga είναι ένα ευρέως διαδεδομένο είδος άσκησης με ευεργετικά οφέλη για την σωματική και ψυχική υγεία.

Iyengar yoga για ευλυγισία

Αργή και πολύ ακριβής, επικεντρώνεται στη στάση του σώματος και την ευθυγράμμιση και είναι ιδανική για αρχάριους.

Χαρακτηριστικό της είναι ότι βοηθάει πάρα πολύ στην ευλυγισία.

Στη μορφή αυτή yoga υπάρχουν περίπου 200 διαφορετικές στάσεις ενώ χρησιμοποιούνται και εργαλεία, όπως τουβλάκια ή ζώνες για να εκτελείται πιο εύκολα κάθε στάση.

Yin yoga για χαλάρωση

Οι ασκήσεις yang (όπως το τρέξιμο) γυμνάζουν την καρδιά, αλλά η yin yoga έχει να κάνει με τη χαλάρωση, τις έντονες διατάσεις και την υπομονή.

Όλες οι στάσεις εκτελούνται στο πάτωμα, καθώς όταν είμαστε ξαπλωμένοι χαλαρώνει αμέσως το σώμα.

Κάθε στάση διατηρείται έως και 10 λεπτά, αποβάλλοντας τη μυϊκή ένταση πριν προχωρήσουμε στην επόμενη στάση.

Fertility yoga για ενίσχυση της γονιμότητας

Πρόκειται για ένα μείγμα hatha yoga και ειδικών ελικοειδών στάσεων για την αύξηση της αιματικής ροής στον τράχηλο.

Καταπολεμά του στρες –που προκαλεί διαταραχή στις ορμόνες– και μας βοηθά να χαλαρώσουμε και να ξαναβρούμε τη χαμένη μας ισορροπία.

Στη yoga αυτή χρησιμοποιούνται βαθιές κοιλιακές αναπνοές και οπτικοποίηση για να βοηθηθούν οι γυναίκες να έρθουν σε στενότερη επαφή με τη μήτρα τους.

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη yoga, καθένα από τα οποία επιτελεί διαφορετικό σκοπό.

Bikram yoga για απώλεια βάρους

Οι γνωστές ασκήσεις yoga εκτελούνται σε δωμάτιο με θερμοκρασία έως και 40οC.

Καίτε μέχρι και 600 θερμίδες σε μία μόνο συνεδρία, ενώ ασκείται έντονα και η καρδιά.

Κάθε συνεδρία bikram yoga διαρκεί 90 λεπτά.

Εκτελούνται 26 στάσεις σε γρήγορες εναλλαγές, ασκώντας το 100% του κορμιού, οπότε είναι βέβαιο ότι θα ιδρώσετε.

Ashtanga yoga για αύξηση της αντοχής

Περιλαμβάνει μια σειρά απαιτητικών στάσεων τη μία μετά την άλλη για την εκγύμναση κάθε εκατοστού του σώματος.

Περιλαμβάνει ελάχιστο διαλογισμό και δίνει έμφαση στην αντοχή.

Η παραδοσιακή ashtanga βασίζεται στην ανεξάρτητη εξάσκηση, οπότε ύστερα από μερικά μαθήματα θα μπορείτε να την κάνετε στο σπίτι.

Είναι δύσκολη και απαιτεί μεγάλη συγκέντρωση, αλλά σε βοηθά στην εκτόνωση και την εκγύμναση του σώματος.

Power yoga για απόκτηση ενέργειας

Βασίζεται στις δυναμικές, ισομετρικές, στατικές ασκήσεις, ενώ περιλαμβάνει τεχνικές; διαφραγματικής αναπνοής και ισορροπίας σώματος με άμεσα αποτελέσματα.

Μετά από μερικά μαθήματα, θα παρατηρήσετε αύξηση της ενεργητικότητας, της ευεξίας, της ζωτικότητας και άμεση αναζωογόνηση του νου.

Antigravity ή Swing yoga για κάτι διαφορετικό

Η swing yoga εκτελείται σε αιώρες που κρέμονται από το ταβάνι.

Οι αιώρες παρέχουν υποστήριξη κατά τη διάρκεια των στάσεων και σας επιτρέπουν να κάνετε διατάσεις με διαφορετικό τρόπο, χωρίς να καταπονούνται οι αρθρώσεις.

Δίνεται μεγάλη έμφαση στην αντιστροφή των στάσεων, ωστόσο εκτελούνται και γνωστές ασκήσεις της yoga.

Οι αιώρες επιτρέπουν στους μυς να γυμναστούν βαθύτερα, καθιστώντας πιο εντατική την προπόνηση.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.