fbpx

Πώς να Προστατέψετε τον Αυχένα σας ενώ Κοιμάστε

Το αυχενικό σύνδρομο ταλαιπωρεί πολλούς.

Οι πόνοι του αυχένα μπορεί να γίνουν αφόρητοι, αν το αυχενικό δεν αντιμετωπιστεί κατάλληλα από την αρχή.

Το αυχενικό σύνδρομο μπορεί να προκαλέσει μέχρι και πονοκέφαλο. 

Τα πράγματα χειροτερεύουν με το πρωινό ξύπνημα, όταν το σώμα έχει μείνει για ώρες ακινητοποιημένο, συχνά στην ίδια θέση.

Το πιάσιμο και ο πόνος στον αυχένα που μπορεί να νιώθετε είναι πιθανό να σας συνοδεύουν για αρκετή ώρα αφότου ξυπνήσετε.

Αυτό συμβαίνει εξαιτίας των αυχενικών νεύρων και των μυών της πλάτης.

Ο πόνος μπορεί να σας ταλαιπωρεί για ένα διάστημα κάθε πρωί και μετά να φεύγει ή να έχει γίνει πια μόνιμος.

Ο αυχένας στηρίζει το κεφάλι, επομένως θα πρέπει να του δώσετε και την ανάλογη προσοχή.

Το αυχενικό σύνδρομο μπορεί να προκαλέσει μέχρι και πονοκέφαλο που επιμένει για το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας.

Επειδή δεν είναι κάτι που λύνεται από τη μία μέρα στην άλλη, υπάρχουν κάποιοι τρόποι που μπορούν να σας απαλλάξουν από τους πόνους στον αυχένα με το που ξυπνάτε.

Αλλάξτε το μαξιλάρι σας

Είναι το πρώτο που θα σας ρωτήσει ο ορθοπεδικός αν τον επισκεφθείτε για να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα στον αυχένα σας.

Είναι το κατάλληλο για σας;

Είναι ανατομικό;

Μήπως είναι πολύ μαλακό ή πολύ σκληρό;

Το μαξιλάρι θα πρέπει να επιλέγεται με βάση τη στάση που κοιμάστε.

Αν αλλάζετε πλευρές κατά τη διάρκεια της νύχτας, θα πρέπει να επιλέξετε αυτό που θεωρείτε ότι θα σας καλύπτει στο μεγαλύτερο μέρος της νύχτας.

Κρατήστε σαν γενικό κανόνα ότι ο αυχένας σας θα πρέπει πάντα να στηρίζεται και δε θα βρίσκεται χαμηλότερα από τη σπονδυλική σας στήλη ενώ είστε σε οριζόντια θέση.

Ένα καλό μαξιλάρι μπορεί να σας απαλλάξει γρήγορα από το μεγαλύτερο μέρος του προβλήματός σας.

Προσέξτε πώς σηκώνεστε από το κρεβάτι

Το χειρότερο που μπορείτε να κάνετε για τον αυχένα και για το υπόλοιπο σώμα σας είναι να πετάγεστε από το κρεβάτι με το που ξυπνάτε.

Δώστε χρόνο στο σώμα σας να αντιληφθεί ότι ξυπνήσατε και ότι πρόκειται να σηκωθείτε.

Το μαξιλάρι θα πρέπει να επιλέγεται με βάση τη στάση που κοιμάστε.

Αν νιώθετε πιασμένοι με το που ξυπνήσετε, πιθανόν να κοιμόσασταν στην ίδια στάση για πολλή ώρα.

Γυρίστε πλευρά αν κοιμόσασταν πλάγια, ξεμουδιάστε τον ώμο σας και το χέρι αν έχουν πιαστεί.

Κουνήστε σιγά σιγά τον αυχένα σας και μην τινάξετε το κεφάλι σας απότομα.

Γυρίστε ανάσκελα, ακουμπήστε τις παλάμες σας στο στρώμα και σηκωθείτε σιγά σιγά αν πονάτε ακόμα.

Κάντε λίγες διατάσεις στον αυχένα

Αν αφού σηκωθείτε αισθάνεστε τον αυχένα σας ακόμα πιασμένο, κάντε μερικές διατάσεις.

Έτσι θα ανακουφιστείτε από την πίεση και την ένταση. Δώστε στους σπονδύλους σας τη δυνατότητα να ζεσταθούν και να κινηθούν.

Κάντε κυκλικές κινήσεις με τους ώμους σας προς τα εμπρός και προς τα πίσω, γυρίστε το κεφάλι σας αργά δεξιά και αριστερά, εμπρός και πίσω, κάντε διάταση προς τα δεξιά και προς τα αριστερά.

Κρατήστε την κάθε διάταση για μερικά δευτερόλεπτα και αν χρειάστει επαναλάβετε.

Κάντε ένα ζεστό ντους

Αφήστε το νερό να τρέξει με δύναμη πάνω στον αυχένα και τους μύες της πλάτης για όση ώρα θεωρείτε εσείς σκόπιμο.

Έτσι το μυικό σύστημα στο σημείο εκείνο θα μαλακώσει.

Αν θέλετε, προσθέστε το αιθέριο έλαιο που σας ανακουφίζει και κάντε εντριβές αφού το διαλύσετε σε νερό.

Εφαρμόστε μια ζεστή κομπρέσα στον αυχένα

Μπορείτε να εμποτίσετε την κομπρέσα με αιθέριο έλαιο χαμομηλιού, μέντας  ή λεβάντας.

Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα άλατα Epsom με ζεστό νερό που καταπραΰνουν τους πονεμένους μύες.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.