fbpx

Συνήθειες στο Γραφείο που Κάνουν Κακό στην Υγεία σας

Αν εργάζεστε σε γραφείο το πιθανότερο είναι ότι παραμένετε πολλές ώρες καθιστοί σε μια καρέκλα.

Αυτό σε συνδυασμό με τη δουλειά στον υπολογιστή και το αυξημένο άγχος ευνοεί την υιοθέτηση κάποιων βλαβερών για τη σωματική και ψυχολογική υγεία σας συνηθειών, ακόμα και αν εσείς δεν τις συνειδητοποιείτε.

Τα τακτικά διαλείμματα ενώ δουλεύετε είναι απαραίτητα.

Το πρώτο βήμα σε αυτό είναι να τις αναγνωρίσετε και να νιώσετε την ανάγκη και την επιθυμία να τις αλλάξετε.

Δεν κάνετε ή δεν απολαμβάνετε το μεσημεριανό σας διάλειμμα

Το φαγητό μπροστά στον υπολογιστή χωρίς την παρέα κάποιου συναδέλφου επειδή έχετε πολλή δουλειά μπορεί να είναι κάτι που προσπερνάτε, αλλά κατά βάθος δε σας κάνει να νιώθετε καλά.

Με αυτόν τον τρόπο δεν αφήνετε το μυαλό σας να ηρεμήσει και να καθαρίσει έστω για λίγα λεπτά.

Ούτε η παντελής έλλειψη διαλείμματος και επικοινωνίας όμως σας κάνει καλό γιατί αυξάνει το στρες σας.

Το να σηκωθείτε από τη θέση σας και να συζητήσετε για κάτι που δεν αφορά τη δουλειά είναι κάτι που θα βελτιώσει την παραγωγικότητα και τη διάθεσή σας και θα ανεβάσει τα επίπεδα της ενέργειάς σας.

Δεν κάνετε γενικά διαλείμματα

Τα τακτικά διαλείμματα είναι ωφέλιμα και σας κρατούν μακριά από την υπερκόπωση, ακόμα και από την κατάθλιψη.

Ο εγκέφαλος δουλεύει συνεχώς ακόμα και όταν κοιμάστε, αυτό δε σημαίνει όμως ότι δεν έχει ανάγκη από διαλείμματα.

Είναι κι αυτός μια μήχανη και καμιά μηχανή δεν μπορεί να έχει καλή απόδοση αν δουλεύει στα κόκκινα συνεχώς.

Μία μικρή βόλτα στον καθαρό αέρα και τον ήλιο, λίγη μουσική, οτιδήποτε αρκεί να αλλάξετε παραστάσεις.

Επιστρέφοντας θα έχετε περισσότερη διάθεση για δουλειά.

Καταναλώνετε πολλά γλυκά και όχι υγιεινά σνακ

Αν δεν προσέξετε, η αύξηση του σωματικού σας βάρους στο γραφείο μπορεί να είναι μια πολύ εύκολη υπόθεση.

Αν είστε επιρρεπείς στη ζάχαρη, δε λέτε όχι στα κεράσματα των συναδέλφων, ενώ στην πρώτη λιγούρα πέφτετε στα σοκολατάκια, είναι σχεδόν δεδομένη.

Ο εγκέφαλος χρειάζεται ενέργεια και υδατάνθρακες για να λειτουργήσει αλλά έχει σημασία από πού θα τους προσλάβετε.

Όταν είστε προσηλωμένοι στη δουλειά, είναι πιθανό να μην προσέχετε ούτε τι ούτε πόσο καταναλώνετε.

Εξοπλίστε το συρτάρι σας με υγιεινά σνακ όπως ξηρούς καρπούς, μπάρες δημητριακών και φρούτα.

Η ζάχαρη θα σας ανεβάσει στιγμιαία, αλλά θα σας ρίξει απότομα.

Πίνετε καφέ το μεσημέρι

Ίσως να μην υπάρχει κάτι πιο απολαυστικό μετά τον πρωινό καφέ.

Γύρω στο μεσημέρι και μετά το γεύμα, εκεί που νιώθετε ότι η ενέργειά σας εξαντλείται, θεωρείτε ότι αυτό που θα σας ανεβάσει και θα σας κρατήσει σε εγρήγορση είναι άλλος ένας καφές.

Η καλή επικοινωνία με τους συναδέλφους είναι σημαντική.

Ιδιαίτερα αν νυστάζετε κιόλας.

Αν όμως βάλετε πολλή ζάχαρη, η ινσουλίνη σε συνδυασμό με την καφεΐνη θα σας κάνει σύντομα να νιώσετε κουρασμένοι.

Εναλλακτικά, δοκιμάστε να πιείτε τσάι, νερό με μία φέτα λεμόνι μέσα ή κάποιο άλλο αφέψημα για να αλλάξετε τη γεύση σας.

Κάνετε συχνά υπερωρίες

Μπορεί να αγαπάτε τη δουλειά σας, να είστε εργασιομανείς ή να θέλετε να δείξετε «καλή διαγωγή» στο γραφείο.

Η αλήθεια είναι πως η δουλειά δεν τελειώνει ποτέ.

Εξασφαλίστε λίγο χρόνο για τους δικούς σας ανθρώπους και τις αγαπημένες σας δραστηριότητες.

Κάνοντας υπερωρίες για παρατεταμένα χρονικά διαστήματα θα αυξήσετε το άγχος σας και ίσως φτάσετε στην υπερκόπωση.

Είναι σημαντικό να διατηρείτε μια ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής για να μπορείτε να είστε συνεπείς και στις δύο.

Επομένως, βάλτε ένα όριο στις ώρες εργασίας σας, μη φορτώνεστε δουλειές που δεν είναι δικές σας και βάλτε προτεραιότητες.

Ενώ εργάζεστε, μην αφήνετε τίποτα να σας αποσπά την προσοχή για να τελειώσετε στο χρόνο που έχετε ορίσει.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.