Τα Σημάδια που Υποδηλώνουν ότι Χρειάζεστε Περισσότερη Γυμναστική

Τα οφέλη της άσκησης για τη σωματική και την ψυχική υγεία είναι πολλά.

Δε χρειάζεται να αφιερώνετε ώρες ολόκληρες στην άσκηση προκειμένου να τα απολαύσετε.

Οι ασκήσεις με βάρη 3-4 φορές την εβδομάδα ακόμα και για μισή ώρα μπορούν να μειώσουν το στρες.

Αντίθετα, δεν πρέπει και να την παραμελείτε.

Αν λοιπόν έχετε παρατηρήσει κάποιο από τα παρακάτω σημάδια, σημαίνει ότι χρειάζεστε λίγη περισσότερη γυμναστική στη ζωή σας.

Πονάτε χωρίς λόγο

Έχει τύχει σε όλους να μας πιάσει ένας ξαφνικός πόνος ακόμα και το πρωί μόλις ξυπνήσουμε σε κάποιο σημείο του σώματός μας χωρίς να έχουμε κάνει κάτι ή να έχουμε χτυπήσει.

Μπορεί να είναι ένας πόνος στη μέση, στην πλάτη, στο γόνατο ή αλλού.

Αυτό που ίσως χρειάζεστε είναι μια ήπια μορφή άσκησης και όχι ασκήσεις που θα επιδεινώσουν τον πόνο που έχετε.

Η άσκηση θα κινητοποιήσει το μυικό σύστημα, θα συμβάλλει στην ομαλή κυκλοφορία του αίματος και θα χαλαρώσει τις αρθρώσεις.

Έτσι, σύντομα ο πόνος αυτός θα υποχωρήσει.

Νιώθετε συνεχώς κουρασμένοι

Το πρώτο πράγμα στο οποίο πάει το μυαλό σας είναι ότι σας λείπει κάποια βιταμίνη ή ότι πρόκειται να αρρωστήσετε.

Ακόμα κι αν κοιμάστε καλά και αρκετά όμως, εξακολουθείτε να νιώθετε μια κατάπτωση.

Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι λείπει το περπάτημα, μια βόλτα, λίγο τρέξιμο για τους πιο προχωρημένους από τη ζωή σας.

Αρκούν 20-30 λεπτά αερόβιας άσκησης τρεις φορές την εβδομάδα για να ανεβούν τα επίπεδα ενέργειας του οργανισμού.

Η αερόβια άσκηση επιδρά θετικά στο νευρικό σύστημα. Θυμηθείτε ότι το σώμα μας είναι φτιαγμένο για να κινείται.

Ακόμα κι αν κοιμάστε καλά εξακολουθείτε να νιώθετε μια κατάπτωση.

Υποφέρετε από στομαχικές διαταραχές

Η αερόβια άσκηση επιταχύνει τον ρυθμό της αναπνοής και τους καρδιακούς παλμούς.

Έτσι, οι μύες του γαστρεντερικού συστήματος συστέλλονται.

Με αυτόν τον τρόπο η διαδικασία της πέψης ομαλοποιείται και οι τοξίνες αποβάλλονται μέσω του εντέρου και του ιδρώτα ευκολότερα.

Έχετε έντονο άγχος

Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουμε.

Το περπάτημα, το τρέξιμο, οι ασκήσεις με βάρη 3-4 φορές την εβδομάδα, η yoga ακόμα και για μισή ώρα μπορούν να μειώσουν το στρες.

Οι τραυματισμοί σας δεν περνούν εύκολα

Όταν γυμνάζεστε ο κίνδυνος να τραυματιστείτε είναι μικρός, αλλά υπάρχει.

Όταν όμως δε γυμνάζεστε και τυχαίνει να χτυπήσετε ή να έχετε ένα πιο σοβαρό ατύχημα, ο τραυματισμός στο μυοσκελετικό σας σύστημα θα αργήσει να περάσει.

Ένα γυμνασμένο σώμα ξεπερνάει πιο εύκολα τους τραυματισμούς σε σχέση με ένα αγυμνάστο.

Ο ύπνος σας δεν είναι καλός

Η συστηματική άσκηση, ιδιαίτερα η καθημερινή, συμβάλλει στην αντιμετώπιση της αϋπνίας, αλλά και στη βελτιώση της ποιότητας του ύπνου συνολικά.

Έχετε ανισορροπία ορμονών

Είναι ένα συνηθισμένο φαινόμενο σήμερα.

Η γυμναστική μπορεί να βελτιώσει και να ισορροπήσει τα επίπεδα των ορμονών σας.

Η τεστοστερόνη ενισχύεται όταν γυμνάζεστε, κάτι που βελτιώνει τον μεταβολικό ρυθμό, κάνει καλό στις εγκεφαλικές λειτουργίες και συμβάλλει σε μια πιο νεανική όψη δέρματος.

www.y-o.gr  

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.