fbpx

Πρωινή vs Βραδινή Γυμναστική - Ποια να Επιλέξετε και Γιατί

Η ώρα της ημέρας κατά την οποία γυμνάζεται κάποιος εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως η καθημερινή ρουτίνα, η εργασία, οι συνήθειες στον ύπνο ή απλά τα προσωπικά γούστα.

Υπάρχει κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα η οποία θεωρείται καλύτερη για να γυμναστείτε;

Αυτό πραγματικά είναι κάτι που εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς και το σώμα σας.

Ωστόσο, υπάρχουν μερικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που μπορείτε να εξετάσετε πριν επιλέξετε την κατάλληλη στιγμή στιγμής της ημέρας για να γυμναστείτε.

Η ώρα της ημέρας κατά την οποία γυμνάζεται κάποιος εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως η καθημερινή ρουτίνα, η εργασία, οι συνήθειες στον ύπνο ή απλά τα προσωπικά γούστα.

Ποια είναι λοιπόν τα υπέρ και τα κατά πρωινής και βραδινής γυμναστικής και, τελικά, ποια να επιλέξετε;

Πρωινή άσκηση

Μετά από τον νυχτερινό ύπνο, το σώμα σας βρίσκεται ακόμη στη «νυχτερινή λειτουργία» και οι μηχανισμοί του οργανισμού στο χαμηλότερο επίπεδο.

Η πρωινή άσκηση μπορεί να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε την ημέρα σας, ενεργοποιώντας τον οργανισμό σας

Αυτό θα σας βοηθήσει να παραμείνετε δραστήριοι όλη την ημέρα.

Πλεονεκτήματα

-Οι πιθανότητες του να είστε συνεπείς με την άσκησή σας είναι υψηλότερες στις πρωινές προπονήσεις καθώς αρχίζετε την ημέρα σας με γυμναστική.

Αυτό είναι το πρώτο πράγμα που κάνετε. Αναπτύσσετε μια πρωινή συνήθεια, μένετε πιστός και αφοσιωμένος σε αυτήν.

-Οι πρωινές προπονήσεις κρατούν τα ενεργειακά σας επίπεδα υψηλά.

Αυτό αυξάνει την αποδοτικότητά σας και στην εργασία.

-Η άσκηση το πρωί, ειδικά πριν το πρωινό, βοηθά στην καύση λίπους σε σύγκριση με μια βραδινή προπόνηση.

Εκτός αυτού, ενισχύει το μεταβολισμό για να κάψει περισσότερες θερμίδες.

Μειονεκτήματα

-Πρώτον, το να ξυπνάτε τόσο νωρίς το πρωί είναι έτσι και αλλιώς δύσκολο.

Νιώθετε αδύναμος και τα επίπεδα ενέργειας είναι χαμηλά, πράγμα που αυξάνει το επίπεδο δυσκολίας.

-Οι λειτουργίες του σώματός μας δεν είναι ενεργές το πρωί, ειδικά οι πνεύμονες, καθώς οι αεραγωγοί συστέλλονται τη νύχτα.

Ως εκ τούτου, οι άνθρωποι συχνά λαχανιάζουν πιο εύκολα το πρωί.

-Μετά το ξύπνημα, οι αρθρώσεις και οι μύες είναι δύσκαμπτοι, γεγονός που τους καθιστά επιρρεπείς στη φθορά.

Για αυτόν τον λόγο είναι πολύ σημαντικό το ζέσταμα πριν την πρωινή προπόνηση.

-Η άσκηση με άδειο στομάχι είναι λιγάκι επικίνδυνη.

Οι πρωινές προπονήσεις κρατούν τα ενεργειακά σας επίπεδα υψηλά

Βραδινή άσκηση

Αν έχετε παραμείνει ενεργοί όλη την ημέρα, η βραδινή άσκηση μπορεί να αποδειχθεί αρκετά αποτελεσματική.

Σε αντίθεση με το πρωί, οι λειτουργίες του οργανισμού σας τις βραδινές ώρες φτάνουν στην κορύφωή τους, παρέχοντάς σας μέγιστη ενέργεια και αντοχή.

Αλλά υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος: η κόπωση.

Μετά από μια κουραστική ημέρα στη δουλειά, χρειάζεστε ξεκούραση.

Πλεονεκτήματα

-Υπάρχει λιγότερη πίεση στις αρθρώσεις και τους μύες στο τέλος της ημέρας, πράγμα που σημαίνει ελάχιστο κίνδυνο τραυματισμών.

Το σώμα σας είναι σχετικά ευλύγιστο το βράδυ και αυτό βοηθά να αποκτήσετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

-Η άσκηση μετά από μια κουραστική μέρα λειτουργεί σαν αγχολυτικό.

Μειονεκτήματα

- Τις βραδινές ώρες κοινωνικοποιούμαστε.

Πάρτι, οικογενειακές συγκεντρώσεις, φίλοι, μαζώξεις κλπ, όλα αυτά, συνήθως, γίνονται τη νύχτα.

Είναι εύκολο να βρείτε δικαιολογία για να μην ασκηθείτε.

-Η εκγύμναση πριν από τον ύπνο μπορεί να προκαλέσει προβλήματα ύπνου.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.