Οι 5 Κορυφαίες Τάσεις στον Χώρο του Fitness

Είναι ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στους προπονητικούς κύκλους και δίκαια, γιατί σας υπόσχονται ένα κορμί γερό, υγιές και όμορφο και το πραγματοποιούν.

Πολλοί από σας σίγουρα θα τις γνωρίζετε.

Αρκεί να είστε συνεπείς και αφοσιωμένοι στο στόχο.

Οι ασκήσεις εκτελούνται με τον εξοπλισμό του γυμναστηρίου

Νο1: Λειτουργική προπόνηση

Το ευρύτερα γνωστό functional training.

Την λειτουργική προπόνηση την προτιμούν όλο και περισσότεροι καθώς ελαχιστοποιεί την πιθανότητα τραυματισμών και έχει επίπεδα ανάλογα με το πόσο έμπειρος είναι κανείς.

Έχει σαν στόχο τη βελτίωση της δύναμης, της ισορροπίας και της αντοχής, αλλά και τη σωστή στάση του σώματος.

Οι ασκήσεις εκτελούνται με τον εξοπλισμό του γυμναστηρίου και έχουν επίσης σαν στόχο να κάνουν την καθημερινή ζωή του ασκούμενου πιο εύκολη καθώς αντλούν στοιχεία από απλές κινήσεις που κάνει κανείς μηχανικά μέσα στην ημέρα.

Οι ασκήσεις είναι συνδυαστικές και σε πολλές περιπτώσεις υψηλής έντασης για βελτίωση της αντοχής, όπως προβολές, εκτάσεις, έλξεις, πιέσεις, άρσεις, ρίψεις, καθίσματα κλπ.

Νο2: Boxing

Είναι ιδανικό για ενδυνάμωση, ό,τι καλύτερο για εκτόνωση και το προτιμούν πολλοί κυρίως γιατί μπορεί κανείς να κάψει πολλές θερμίδες μέσα σε μία ώρα.

Πρόκειται για μία υψηλής έντασης διαλλειματική προπόνηση (HIIT) με πολλές και γρήγορες επαναλήψεις και σχεδόν καθόλου διαλείμματα.

Οι προπονήσεις θα πρέπει να είναι τακτικές για να υπάρξουν θεαματικά αποτελέσματα.

Νο3: Ασκήσεις με το βάρος του σώματος

Δε χρειάζεται να σηκώνετε άπειρα κιλά για να δείτε τη σιλουέτα σας να σμιλεύει.

Στην πραγματικότητα οι ασκήσεις που χρησιμοποιούν μόνο το βάρος του σώματος μπορούν να κάνουν κι αυτές θαύματα στο κορμί σας.

Καθίσματα, σανίδες, στηρίξεις, κάμψεις, κοιλιακοί, προβολές, push ups είναι λίγες μόνο από τις ασκήσεις που μπορούν να εκτελεστούν ακόμα και στο σπίτι με πολλές παραλλαγές.

Aν επιλέξετε έναν καλό γυμναστή μπορείτε να δείτε πολύ γρήγορα διαφορά στο σώμα σας

Νο4: Personal training

Θεωρείται ακριβό, αλλά αν επιλέξετε έναν καλό γυμναστή μπορείτε να δείτε πολύ γρήγορα διαφορά στο σώμα σας.

Ο λόγος είναι ότι ο προσωπικός σας γυμναστής θα σχεδιάσει ένα πρόγραμμα ακριβώς στα μέτρα σας γνωρίζοντας τις δυνατότητες και τους στόχους σας, καθώς και ως ποιο σημείο μπορεί να σας ζορίσει.

Μπορείτε να είστε ήσυχοι ότι υπό την επίβλεψή του δε θα τραυματιστείτε και διδάσκοντάς σας τη σωστή τεχνική, θα επιτευχθεί σύντομα το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Νο5: Fitness apps

Τα ρολόγια που μετρούν τα βήματα, τα χιλιόμετρα που διανύετε, τους παλμούς της καρδιάς σας, τις θερμίδες που καίτε ανάλογα τι άθλημα κάνετε, το χρόνο προπόνησής σας και τόσα άλλα βρίσκονται στο χέρι σχεδόν κάθε ερασιτέχνη ή μη ασκούμενου.

Η νέα τάση είναι οι εφαρμογές που μπορείτε να κατεβάσετε στο κινητό σας που σας προσφέρουν από εικονικό προσωπικό γυμναστή μέχρι ολοκληρωμένα προγράμματα διατροφής και προπόνησης.

Αν και λύνουν τα χέρια σε πολλούς που διαθέτουν περιορισμένο χρόνο για άσκηση, καλό είναι πριν επιλέξει να ακολουθήσει κανείς οτιδήποτε να συμβουλευτεί κάποιον ειδικό.

www.y-o.gr 

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.