fbpx

Οι Τροφές που Βοηθούν να Αντιμετωπίσετε με Φυσικό Τρόπο τα Συμπτώματα της Εμμηνόπαυσης

Η εμμηνόπαυση είναι μια φυσιολογική διαδικασία του γυναικείου οργανισμού που σηματοδοτείται με τη διακοπή της περιόδου.

Πριν από αυτήν προηγείται ένα μεγάλο διάστημα, έως και 5 χρόνια κατά μέσο όρο, στη ζωή της γυναίκας που το ονομάζουμε προεμμηνόπαυση.

Και παρότι πλέον οι γυναίκες στην εμμηνόπαυση συνεχίζουν να ζουν τη ζωή τους στο 100% σε όλα τα επίπεδα, η περίοδος αυτή συνοδεύεται από συμπτώματα, που μπορεί να είναι περισσότερο ή λιγότερο ενοχλητικά, καθώς και από αύξηση βάρους.

Όλα αυτά μπορούν να αντιμετωπιστούν με τις σωστές διατροφικές επιλογές, αφού η φύση έχει φροντίσει ώστε πολλές τροφές να περιέχουν συστατικά που δρουν σαν «φάρμακα» για πολλές ορμονικές διαταραχές που παρουσιάζονται αυτή την περίοδο.

Οι παρακάτω τροφές είναι το βασικό σας  «όπλο» για να αντιμετωπίσετε με φυσικό τρόπο τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης, αλλά και για να βελτιώσετε το μεταβολισμό σας.

Τα αμύγδαλα τα καρύδια και οι ηλιόσποροι είναι μερικά ακόμη εξαιρετικά σνακ που ενδείκνυνται για την δύσκολη αυτή περίοδο.

• Νερό

Είναι απαραίτητο για να μπορεί ο οργανισμός να πραγματοποιεί τις απαραίτητες διαδικασίες για τη λειτουργία του.

Ειδικά όμως στην εμμηνόπαυση το νερό είναι ακόμα πιο πολύτιμο, καθώς βοηθά να αντιμετωπιστούν οι ημικρανίες και οι πονοκέφαλοι.

Κι αν υποφέρετε από εξάψεις, πίνοντας τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα, βοηθάτε στην καλύτερη θερμορρύθμιση του οργανισμού.

Με απλά λόγια, λιγότερες εξάψεις και ιδρώτας.

• Λιναρόσπορος

Είναι πλούσιος σε Ω3 λιπαρά οξέα, φυτικές ίνες καθώς και λιγνάνες, τα οποία βοηθούν στην αντιμετώπιση των εξάψεων.

• Ξηροί καρποί

Περιέχουν πολλές φυτικές ίνες, βιταμίνη Ε και αντιοξειδωτικά, τα οποία βοηθούν στην ορμονική ισορροπία.

Μελέτες έχουν αποδείξει ότι η βιταμίνη Ε συμβάλλει ακόμα και στην αντιμετώπιση της ξηρότητας του κόλπου.

Τα αμύγδαλα τα καρύδια και οι ηλιόσποροι είναι μερικά ακόμη εξαιρετικά σνακ που ενδείκνυνται για την δύσκολη αυτή περίοδο.

Η κατανάλωση λιπαρών ψαριών σε εβδομαδιαία βάση εξασφαλίζει την απαιτούμενη πρόσληψη Ω3 λιπαρών οξέων

• Κανέλα

Είναι ένα μπαχαρικό που θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε τη λιγούρα για γλυκά.

Ηρεμεί επίσης, τη δυσκαμψία και τον πόνο των αρθρώσεων, ενώ έχει βρεθεί ότι η τακτική της κατανάλωση μπορεί να συμβάλλει στην πρόληψη και τη ρύθμιση του διαβήτη τύπου 2.

• Βρόμη

Το ιδανικό συστατικό για ένα πρωινό γεμάτο ενέργεια.

Περιέχει πολλές φυτικές ίνες και θα βοηθήσει στον έλεγχο της χοληστερίνης, η οποία αυξάνεται σημαντικά κατά την περίοδο της εμμηνόπαυσης.

• Πρωτεΐνη

Ήδη από την προεμμηνόπαυση παρατηρείται ελάττωση του μυϊκού ιστού κατά περίπου 5-7%.

Η επαρκής κατανάλωση πρωτεΐνης (1-1,5 γρ. πρωτεΐνη ημερησίως ανά κιλό σωματικού βάρους) από κρέας, κοτόπουλο, ψάρι, όσπρια και ξηρούς καρπούς θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τη μυϊκή μάζα αλλά και το μεταβολισμό σας ενεργό και δραστήριο.

• Λιπαρά ψάρια

Η κατανάλωση λιπαρών ψαριών σε εβδομαδιαία βάση (γαύρος, σολομός, σκουμπρί, σαρδέλα) εξασφαλίζει την απαιτούμενη πρόσληψη Ω3 λιπαρών οξέων, τα οποία δρουν προστατευτικά για την καρδιά, έχουν αντικαταθλιπτική δράση και συμβάλλουν στη μείωση της LDL ή «κακής» χοληστερίνης.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.