Πώς θα Πρέπει να Φροντίζετε τον Εαυτό Σας αν Έχετε Περάσει τα 50

Οι γυναίκες άνω των πενήντα σήμερα μπορούν να είναι εξίσου γοητευτικές, ενεργητικές, μάχιμες και γεμάτες αυτοπεποίθηση με τις μικρότερές τους σε ηλικία.

Οι αλλαγές που βιώνουν σε ορμονικό, ψυχολογικό ακόμα και σε επίπεδο εξωτερικής εμφάνισης είναι πολλες, ένας λόγος παραπάνω λοιπόν για να προσπαθήσουν να διατηρήσουν μια καλή ποιότητα στη ζωή τους.

Οι αλλαγές που φέρνει η γήρανση του δέρματος λόγω εμμηνόπαυσης είναι αναπόφευκτες.

Προσωπικη φροντίδα

Οι αλλαγές που φέρνει η γήρανση του δέρματος λόγω εμμηνόπαυσης είναι αναπόφευκτες.

Το δέρμα δεν παράγει πλέον γρήγορα νέα κύτταρα, χάνει την ελαστικότητά του, γίνεται ξηρό, ενώ οι λευκές τρίχες στα μαλλιά πυκνώνουν.

Το πρώτο που θα πρέπει να κάνετε είναι να επισκεφθείτε έναν δερματολόγο.

Είναι ο πιο κατάλληλος για να σας πει τι είδους θεραπεία χρειάζεστε για αναζωογόνηση του δέρματος και εξάλειψη των ρυτίδων.

Για να αναδείχθούν καλύτερα τα αποτελέσματα κάποιας θεραπείας που θα σας συστήσει, σταματήστε το κάπνισμα, την πολύωρη ηλιοθεραπεία και εφαρμόζετε πάντα αντηλιακό.

Ανανεώστε τα μαλλιά σας, βάψτε τα αν σας ενοχλούν οι γκρίζες τρίχες και τολμήστε ένα κούρεμα που τους δίνει όγκο και «κόβει» χρόνια.

Τέλος, αποφύγετε το βαρύ μακιγιάζ γιατί τονίζει τις ατέλειες του προσώπου και τις ρυτίδες σας.

Σωματική ευεξία

Η ηλικία σας επιβάλλει να ξεκινήστε υγιεινή διατροφή κυρίως επειδή το βάρος σας ενδέχεται να επηρεαστεί λόγω εμμηνόπαυσης.

Κάντε καλύτερες επιλογές, μειώστε τις μερίδες, κόψτε τα γλυκά, τα αναψυκτικά και το αλκοόλ.

Ξεκινήστε να γυμνάζεστε έστω και ήπια, για να βελτιώσετε τον μεταβολισμό σας.

Η συχνή φυσική δραστηριότητα αποτρέπει την εκδήλωση επικίνδυνων νοσημάτων όπως αρθρίτιδα, παθήσεις της καρδιάς, διαβήτη, εγκεφαλικό, κατάθλιψη.

Δοκιμάστε ένα νέο είδος άσκησης όπως γιόγκα ή πιλάτες, μια καλή ιδέα είναι ξεκινήσετε χειμερινή κολύμβηση.

Τα ευεργετικά οφέλη της στον οργανισμό είναι άμεσα και εκπληκτικά.

Σημαντικό είναι επίσης για την ψυχολογία σας να διατηρήσετε τη σεξουαλική ζωή σας ενεργή.

Ψυχική ευφορία

Μη σταματάτε να προσπαθείτε καθημερινά να βελτιώνεστε σαν άνθρωπος.

Πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης σε όλους τους τομείς.

Πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης σε όλους τους τομείς.

Διατηρήστε την κοινωνική σας ζωή ενδιαφέρουσα, ανανεώστε τη σχέση με το σύντροφό σας και απολαύστε μαζί την καθημερινότητά σας.

Μάθετε να λέτε «όχι» σε ό,τι σας αγχώνει, σας πιέζει και σας κρατάει πίσω.

Αναπτύξτε την αισιοδοξία σας γιατί ο άνθρωπος μεγαλώνοντας τείνει να βλέπει τα πράγματα πιο απαισιόδοξα και υιοθετήστε νέες καθημερινές συνήθειες που θα ενισχύσουν τη διάθεσή σας.

Πνευματική ανάταση

Αγαπήστε τη ζωή σας, εκτιμήστε όσα καλά σας έχουν συμβεί και επαινέστε τον εαυτό σας για ό,τι έχετε καταφέρει έως τώρα.

Μη σταματάτε να βάζετε στόχους, ποτέ δεν είναι αργά για να επιστρέψετε σε ένα παλιό όνειρο που δεν πραγματοποιήσατε ποτέ από φόβο.

Εξασκήστε τις νοητικές σας λειτουργίες, διαβάζοντας περισσότερα βιβλία, μαθαίνοντας μια ξένη γλώσσα ή ξεσκονίζοντας τις παλιές σας γνώσεις.

Εξασφαλίστε χρόνο για την ξεκούρασή σας με το να κοιμάστε καλά για να έχετε ένα πιο καθαρό μυαλό.

Βρείτε τρόπους να ενισχύετε καθημερινά την αυτοπεποίθησή σας και μη φοβάστε την αρνητική κριτική που ίσως σας κάνουν.

Τέλος, δουλέψτε τις σημαντικές σχέσεις της ζωής σας, είναι το κίνητρό σας για να γίνεστε καλύτερη μέρα με τη μέρα. 

www.y-o.gr 

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.