fbpx

Αναγκαστική Ούρηση – Πώς θα την Προκαλέσετε Όταν Είναι Απαραίτητο

Κανονικά, η ούρηση είναι μια ανάγκη που έρχεται φυσιολογικά και δε χρειάζεται να την εξαναγκάσετε.

Στις περισσότερες περιπτώσεις μπορεί κανείς να αντιμετωπίσει το πρόβλημα ούρησης με κάποια σχετική προετοιμασία.

Η αναγκαστική ούρηση απαιτείται μόνο σε διαδικασίες ιατρικών εξετάσεων όπου χρειάζεται δείγμα.

Όμως, υπάρχουν και κάποιες παθήσεις που κάνουν δύσκολη την ούρηση, όπως προβλήματα του προστάτη ή λοιμώξεις της ουροδόχου κύστης.

Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο ασθενής πρέπει να ζητήσει ιατρική βοήθεια.

Στις περισσότερες περιπτώσεις μπορεί κανείς να αντιμετωπίσει το πρόβλημα ούρησης με κάποια σχετική προετοιμασία, όπως πίνοντας αρκετό νερό πριν από ένα ιατρικό ραντεβού, όπου απαιτείται δείγμα. 

Δείτε κάποιες τεχνικές για να προκαλέσετε ούρηση, όταν χρειάζεται.

Χτυπήστε ελαφρά την περιοχή ανάμεσα στον αφαλό και το ηβικό οστό

Ένω είστε στην τουαλέτα, χτυπήστε ελαφρά το σημείο που βρίσκεται ανάμεσα στον αφαλό και το ηβικό οστό.

Χρησιμοποιώντας τις άκρες των δαχτύλων σας, μπορείτε να χτυπάτε απαλά λίγο το δέρμα κοντά στην ουροδόχο κύστη ανά 30 δευτερόλεπτα, για να σας έρθει να ουρήσετε.

Σκύψτε μπροστά

Αν σκύψετε λίγο μπροστά, ενώ κάθεστε, ασκείτε πίεση στην ουροδόχο κύστη, και έτσι ίσως νιώσετε την ανάγκη ούρησης γρηγορότερα.

Ανοίξτε τη βρύση

Ο ήχος του τρεχούμενου νερού μπορεί να σας κάνει να θελήσετε να ουρήσετε.

Αν δυσκολεύεστε λοιπόν, ανοίξτε τη βρύση πριν προσπαθήσετε να ουρήσετε ή πατήστε το καζανάκι για να ακούσετε νερό να τρέχει.

Πιείτε νερό, ενώ προσπαθείτε να ουρήσετε

Αν πιείτε νερό ή κάποιο άλλο υγρό χωρίς ζάχαρη, ενώ προσπαθείτε να ουρήσετε, μπορεί να σας έρθει να ουρήσετε οπωσδήποτε.

Μπορεί να χρειαστεί να πιείτε αρκετές γουλιές, πριν δείτε αποτελέσματα.

Αποφύγετε μόνο τα ροφήματα με καφεΐνη ή το αλκοόλ γιατί προκαλούν αφυδάτωση.

Αφήστε να τρέξει ζεστό νερό πάνω στο χέρι σας

Είναι ένα κόλπο που δεν γνωρίζουν πολλοί.

Βάζοντας το ένα χέρι σας κάτω από ζεστό τρεχούμενο νερό, μπορεί να σας έρθει η ανάγκη να ουρήσετε.

Αυτό είναι πιο αποτελεσματικό, όταν βρίσκεστε ήδη στην τουαλέτα.

Αν η λεκάνη βρίσκεται κοντά στον νιπτήρα, αφήστε ζεστό νερό να τρέξει πάνω στο χέρι σας.

Κάντε γυμναστική

Οι απλές ασκήσεις, όπως το περπάτημα ή τα καθίσματα με αναπήδηση μπορούν να βοηθήσουν στην ούρηση.

Προτού κατευθυνθείτε λοιπόν προς το μπάνιο, περπατήστε λίγο, για να σας έρθει να ουρήσετε.

Αν πιείτε νερό ή κάποιο άλλο υγρό χωρίς ζάχαρη, ενώ προσπαθείτε να ουρήσετε, μπορεί να σας έρθει να ουρήσετε οπωσδήποτε.

Κάντε μασάζ στο εσωτερικό του μηρού σας

Τρίψτε ελαφρώς την εσωτερική πλευρά του μηρού σας, ενώ βρίσκεστε στην τουαλέτα, για να ενεργοποιήσετε την ούρηση.

Εναλλακτικά, κάντε πολύ απαλό μασάζ με τα χέρια σας.

Χρησιμοποιήστε τεχνικές χαλάρωσης

Αν είστε αγχωμένοι επειδή δεν μπορείτε να ουρήσετε, μπορείτε να δοκιμάσετε κάποιες βασικές τεχνικές χαλάρωσης για να τα καταφέρετε.

Κρατώντας τα μάτια σας κλειστά, προσπαθήστε να χαλαρώσετε τους μύες σας ξεκινώντας από τα δάχτυλα και τα χέρια σας και συνεχίζοντας στα άλλα μέρη του σώματός σας.

Ο στόχος σας είναι να χαλαρώσετε την ουροδόχο κύστη και να προκαλέσετε την ανάγκη για ούρηση.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.