fbpx

Μειώστε τους Κιρσούς Με Αυτούς τους Απλούς Τρόπους

Αν έχετε κιρσούς είναι πιθανό να γνωρίζετε ότι οι υγιεινές συνήθειες που αφορούν το κυκλοφορικό σύστημα είναι ο τρόπος για να τους μειώσετε.

Αν για κάποιο λόγο πρέπει να παραμείνετε όρθιοι για πολλή ώρα μπορεί να εμφανιστούν σταδιακά κιρσοί στα πόδια σας.

Οι κιρσοί είναι οι αντιαισθητικές εκείνες φουσκωμένες φλέβες που φανερώνουν ότι η κυκλοφορία του αίματος δε γίνεται ομαλά.

Η ροή του αίματος από τα πόδια προς την καρδιά γίνεται πιο δύσκολα.

Το αίμα παραμένει στάσιμο, οι φλεβες παρουσιάζουν φλεγμονή και έτσι δημιουργούνται οι κιρσοί.

Κιρσοί μπορούν να δημιουργηθούν σε οποιαδήποτε φλέβα, πιο συχνά όμως εμφανίζονται στα πόδια.

Μαζί με το αντιαισθητικό κομμάτι, προκαλούν πόνο και αίσθηση βάρους στα πόδια.

Στο δέρμα δημιουργούνται ορατά μοβ ή κοκκινωπά σημάδια.

Αποτελούν πρόβλημα υγείας καθώς μπορεί να πυροδοτήσουν και άλλες παθήσεις.

Οι κιρσοί συνδέονται με κληρονομικούς παράγοντες, αλλά επιδεινώνονται με την παχυσαρκία και την υπερβολική καταπόνηση του σώματος.

Μπορεί να παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, εξαιτίας κακού βαδίσματος, της πολύωρης καθιστής θέσης με σταυρωμένα πόδια, λόγω ορμονικών αλλαγών και ασθενειών του κυκλοφορικού συστήματος.

Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν πόνους και κράμπες στα πόδια, φαγούρα γύρω από τις πάσχουσες φλέβες και αιμορραγίες αυτών, αλλαγές στο δέρμα ή σκλήρυνση των φλεβών.

Αν και υπάρχουν ειδικές θεραπείες που γίνονται στα ιατρεία για αυτόν τον σκοπό, δείτε τι μπορείτε να κάνετε όχι μόνο για να τους μειώστε αλλά και για να προλάβετε την επανεμφάνισή τους.

Μην παραμένετε στην ίδια στάση για πολλή ώρα

Κάτι τέτοιο μπορεί να επιδεινώσει τους κιρσούς.

Αν λοιπόν για κάποιο λόγο πρέπει να παραμείνετε όρθιοι ή καθιστοί για πολλή ώρα, καλύτερα να εξασφαλίζετε λίγα λεπτά για να κινήσετε τα πέλματα και τα πόδια σας ή να αλλάζετε στάση κάθε μία ώρα.

Ανυψώστε τα πόδια σας

Η ανύψωση των ποδιών βοηθάει στην αντιμετώπιση των κιρσών.

Κι αυτό επειδή χαλαρώνει τους μύες και διευκολύνει την επιστροφή του αίματος στο πάνω μέρος του σώματος.

Κάντε αυτήν την άσκηση στο τέλος κάθε μέρας.

Μπορείτε να κρατάτε απλώς τα πόδια σας ψηλά για λίγα λεπτά ή από ύπτια θέση να τα ανυψώνετε ακουμπώντας τα σε έναν τοίχο.

Κάντε κρύα ντους

Τα ντους με κρύο νερό μπορεί να μη χαλαρώνουν το σώμα αλλά ωφελούν στην κυκλοφορία του αίματος.

Η άμεση επαφή του κρύου νερού με τις γάμπες μπορεί να μειώσει τη φλεγμονή και την αίσθηση βάρους.

Η εμφάνιση κιρσών μπορεί να είναι αποτέλεσμα της πολύωρης καθιστής θέσης με σταυρωμένα πόδια.

Γυμναστείτε

Οποιουδήποτε τύπου άσκηση επιδρά θετικά στο κυκλοφορικό σας σύστημα και στο βάρος σας.

Αν θέλετε να μειώσετε τους κιρσούς, είναι σημαντικό να εντάξετε τη γυμναστική στην καθημερινότητά σας.

Κάντε μασάζ

Είναι μια πολύ αποδοτική μέθοδος για τη βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος στα κάτω άκρα.

Το μασάζ βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και ελαχιστοποιεί την εμφάνιση των φουσκωμένων φλεβών.

Μη φοράτε στενά ρούχα

Τα σφιχτά ρούχα είναι τελείως ακατάλληλα αν έχετε κιρσούς επειδή πιέζουν το δέρμα και εμποδίζουν το αίμα να επιστρέψει στην καρδιά.

Αποφύγετε το αλκοόλ και το κάπνισμα

Και τα δύο έχουν πολλές αρνητικές επιδράσεις στο σώμα.

Μία από αυτές είναι η πρόκληση προβλημάτων στο κυκλοφορικό σύστημα και η πιθανή εμφάνιση κιρσών.

Οι τοξίνες που περιέχουν και τα δύο φθείρουν τις αρτηρίες δυσκολεύοντας έτσι τη ροή του αίματος.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.