Οι Τροφές που Πρέπει να Καταναλώνετε Όταν Έχετε Γρίπη

Το φθινόπωρο έχει μπει για τα καλά και μαζί με το δροσερό αεράκι και τα πρωτοβρόχια καλωσορίζουμε και ένα ακόμη φαινόμενο της εποχής: τη γρίπη.

Όλοι προστατευόμαστε όσο μπορούμε όμως οι περισσότεροι δεν καταφέρνουμε να γλιτώσουμε από τα ενοχλητικά συμπτώματα που θα μας «ρίξουν» για μερικές ημέρες στο κρεβάτι.

Η αλήθεια είναι, πως ο χρυσός κανόνας επιβίωσης από τη γρίπη είναι ξεκούραση και υπομονή.

Ωστόσο, υπάρχει και άλλη μία σημαντική συμβουλή που δεν πρέπει να ξεχνάμε: το σώμα μας να παραμένει ενυδατωμένο και να λαμβάνει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Ακόμη και αν νιώθετε λοιπόν πως δεν «κατεβαίνει» τίποτα, καλό είναι να συμπεριλάβετε στο διαιτολόγιό σας τις ακόλουθες τροφές, για γρήγορη ανάρρωση.

Ηλεκτρολύτες

Το Α και το Ω της ανάρρωσης από μία γρίπη είναι η ενυδάτωση.

Ειδικά όταν η ασθένεια συνοδεύεται από πυρετό, διάρροια ή εμετούς, το σώμα έχει μεγάλη απώλεια υγρών και κινδυνεύει από αφυδάτωση.

Η πιο απλή λύση είναι να πίνετε αρκετό νερό και να καταναλώνετε άφθονα ροφήματα και υγρές τροφές όπως οι σούπες.

Το φθινόπωρο έχει μπει για τα καλά και μαζί με το δροσερό αεράκι και τα πρωτοβρόχια καλωσορίζουμε και ένα ακόμη φαινόμενο της εποχής: τη γρίπη.

Για πιο «ενισχυμένη» ενυδάτωση μπορείτε να προσθέσετε στην διατροφή σας ηλεκτρολύτες, οι οποίο διαλύονται σε νερό και είναι διαθέσιμοι σε πολλούς γευστικούς συνδυασμούς.

Παρόμοια δράση έχει και το νερό καρύδας, που αναζωογονεί, ενυδατώνει, περιέχει κάλιο και είναι ένας από τους γευστικότερους φυσικούς ηλεκτρολύτες.

Φάτε σούπες

Το κλασσικό φαγητό «του άρρωστου» είναι μία από τις αγαπημένες μας χειμωνιάτικες επιλογές, ακόμη και όταν είμαστε απολύτως υγιείς.

Η σούπα, εκτός από το ότι είναι ένα πολύ νόστιμο φαγητό, περιέχει ζωμό και αλάτι που βοηθούν να παραμένει ενυδατωμένος ο οργανισμός και να αναπληρώνεται το νάτριο σε αυτόν.

Παράλληλα, τα λαχανικά που περιλαμβάνει είναι πηγές φυτικών ινών και βιταμινών που ενισχύουν την άμυνα του οργανισμού.

Εάν δε προτιμήσετε την κλασσική κοτόσουπα, το κοτόπουλο είναι μία τροφή πλούσια σε πρωτεΐνη, ουσία σημαντική για την ανάρρωση και την ενδυνάμωση του οργανισμού.

Η σούπα, εκτός από το ότι είναι ένα πολύ νόστιμο φαγητό, περιέχει ζωμό και αλάτι που βοηθούν να παραμένει ενυδατωμένος ο οργανισμός και να αναπληρώνεται το νάτριο σε αυτόν.

Πολύχρωμα φρούτα και λαχανικά

Η πρόσληψη αντιοξειδωτικών είναι πολύ σημαντική ακόμη και όταν είμαστε υγιείς, προκειμένου να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας απέναντι σε χρόνιες παθήσεις.

Ωστόσο, όταν έχουμε γρίπη και το ανοσοποιητικό είναι πεσμένο η ανάγκη για την πρόσληψη των συγκεκριμένων ουσιών γίνεται ακόμη επιτακτικότερη.

Μάλιστα, επιστήμονες υγείας προτείνουν φρούτα και λαχανικά με έντονα χρώματα, όπως οι πιπεριές, τα πορτοκάλια και τα μούρα, τροφές ιδιαίτερα πλούσιες σε αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες.

Χυμός πορτοκάλι

Η φυσική «αντιβίωση» των παιδικών μας χρόνων δεν είναι άλλη από έναν φυσικό χυμό πορτοκάλι.

Αυτό διότι τα πορτοκάλια, πέρα από την σημαντική αντιοξειδωτική τους δράση είναι φρούτα πλούσια σε βιταμίνη C, η οποία ενισχύει το ανοσοποιητικό.

Ενισχυμένα σιτηρά

Όταν έχουμε γρίπη είναι σημαντικό ο οργανισμός να λαμβάνει τροφές που ενισχύουν τα επίπεδα ενέργειάς του.

Συνεπώς, βιταμίνες όπως η B12 που βρίσκονται στα αυγά, το κρέας και τα γαλακτοκομικά, δεν πρέπει να λείπουν από την καθημερινή διατροφή μας.

Εάν από την άλλη δεν είστε «φαν» των παραπάνω τροφών, μπορείτε να βρείτε τις παραπάνω ουσίες στα ενισχυμένα σιτηρά όπως τα πολύσπορα ψωμιά, τα δημητριακά και πολλά προϊόντα ολικής άλεσης.

www.y-o.gr 

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.