fbpx

Τρόποι για να Σταματήσετε την Ταχυπαλμία

Η ταχυπαλμία ή ταχυκαρδία είναι μια κατάσταση που δίνει την αίσθηση ότι η καρδιά χτυπά πολύ γρήγορα, γρηγορότερα από το φυσιολογικό.

Ταχυπαλμίες μπορεί να προκαλεί ένας έντονος τρόπος ζωής.

Μπορεί επίσης να δίνει και την αίσθηση φτερουγίσματος στο στήθος.

Η ταχυπαλμία είναι μια σοβαρή κατάσταση και παρόλο που χρειάζεται ιατρική παρακολούθηση, υπάρχουν κάποιοι τρόποι για να σταματήσει.

Ταχυπαλμίες μπορεί να προκαλεί ένας έντονος τρόπος ζωής.

Λιγότερο συχνά ευθύνεται κάποια υποβόσκουσα ιατρική πάθηση.

Γενικά ταχυπαλμίες μπορεί να εμφανιστούν όταν κάποιος αντιμετωπίζει προβλήματα με τον θυρεοειδή αδένα, πάσχει από αρρυθμία, κολπική μαρμαρυγή ή σπανιότερα από καρδιακή ανεπάρκεια.

Τεχνικές χαλάρωσης

Το άγχος μπορεί να πυροδοτήσει τις ταχυπαλμίες ή να τις επιδεινώσει.

Ο διαλογισμός, η γιόγκα, οι βαθιές αναπνοές, ένας χαλαρός περίπατος στην εξοχή, η ήπια άσκηση, τα συχνά διαλείμματα ενώ εργάζεστε είναι λίγοι μόνο από τους τρόπους που μπορούν να σας βοηθήσουν να αποβάλετε το άγχος ώστε να σταματήσουν και οι ταχυπαλμίες.

Απομάκρυνση από το ερέθισμα που τις προκαλεί

Η ταχυπαλμία μπορεί να παρουσιαστεί αμέσως μετά τη λήψη κάποιας διεγερτικής ουσίας, όπως αυτές που περιέχουν τα τσιγάρα, ορισμένα φάρμακα για το κρυολόγημα και τον βήχα, τα ροφήματα με καφεΐνη, τα σκευάσματα που μειώνουν την όρεξη, ορισμένα φάρμακα για την υπέρταση και για διάφορες ψυχασθένειες.

Μικρές πρακτικές

Υπάρχουν κάποια μικρά κόλπα που σταματούν την ταχυπαλμία παροδικά.

Κρατώντας την αναπνοή και πιέζοντας προς τα κάτω, σαν να προκαλείτε κίνηση στο έντερό σας μπορείτε να σταματήσετε την ταχυκαρδία.

Επίσης, τοποθετώντας πάγο ή μια κρύα, υγρή πετσέτα στο πρόσωπό σας για λίγα δευτερόλεπτα, ρίχνοντας κρύο νερό, κάνοντας ένα κρύο ντους είναι ορισμένες τεχνικές που αποδίδουν, αλλά πριν τις εφαρμόσετε θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας.

Ενυδάτωση

Όταν ο οργανισμός είναι αφυδατωμένος, η καρδιά αναγκάζεται να εργαστεί πιο σκληρά για να διοχετεύσει το αίμα σε όλο το σώμα και αυτό μπορεί να προκαλέσει ταχυπαλμίες.

Ένας χαλαρός περίπατος στην εξοχή, η ήπια άσκηση βοηθούν στην αποβολή του άγχους.

Θυμηθείτε να πίνετε όσο νερό χρειάζεται μέσα στην ημέρα και ιδιαίτερα όταν δείτε ότι τα ούρα σας είναι σκούρα, έχετε έντονη δίψα, αυξάνονται οι καρδιακοί παλμοί σας, νιώθετε ξηρό το στόμα σας, έχετε πονοκέφαλο ή ζαλίζεστε.

Μείωση κατανάλωσης αλκοόλ

Αν και η μέτρια κατανάλωσή του δεν είναι απαραίτητα βλαβερή, σύμφωνα με έρευνες, ακόμα και ένα ποτήρι αλκοόλ την ημέρα αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης κολπικής μαρμαρυγής.

Η ταχυκαρδία είναι ένα από τα συμπτώματά της.

Τακτική άσκηση

Η άσκηση μπορεί να βελτιώσει τη συνολική καρδιαγγειακή υγεία και να αποκαταστήσει τον φυσιολογικό καρδιακό παλμό, όπως και να μειώσει το άγχος.

Η αερόβια άσκηση δυναμώνει την καρδιά και προλαμβάνει έτσι τις ταχυπαλμίες.

Περπάτημα, ελαφρύ τρέξιμο, ποδηλασία, κολύμπι είναι μερικές από τις ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε αφού πάρετε και την έγκριση του γιατρού σας για να μειώσετε τις ταχυπαλμίες.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.