fbpx

Άγνωστες Αλλά Απλές Αιτίες που Προκαλούν Οσφυαλγία

Τα συμπτώματα της οσφυαλγίας, δηλαδή του πόνου στη μέση δεν οφείλονται πάντα σε κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας, όπως είναι η αρθρίτιδα.

Αποφεύγετε γενικά τις τσάντες ώμου και προτιμήστε τα σακίδια πλάτης.

Ο πόνος μπορεί να οφείλεται σε κάτι απλό, όπως η στάση του σώματός σας, το στρώμα σας ή η καθημερινή σας τσάντα και πώς την κρατάτε.

Κυρτοί ώμοι

Η κακή στάση του σώματος μπορεί να προκαλέσει οσφυαλγία.

Οι ώμοι πρέπει να είναι στητοί ακριβώς πάνω από τους γλουτούς, οι γλουτοί πάνω από τους αστραγάλους, το στήθος σας έξω και η κοιλιά μέσα.

Όταν στρέφετε το κεφάλι σας μπροστά ή καμπουριάζετε ή κάθεστε μπροστά στον υπολογιστή ή στο κινητό σας, ενισχύετε τους μυϊκούς σπασμούς και βάζετε πίεση στα νεύρα σας.

Κάντε μια προσπάθεια να διατηρήσετε τη σωστή στάση του σώματός σας κατά τη διάρκεια της ημέρας, για να ανακουφιστείτε από τους πόνους ή να βοηθήσετε στην πρόληψη της οσφυαλγίας.

Παλιό στρώμα

Το στρώμα που κοιμάστε θα πρέπει να σας παρέχει ενιαία στήριξη, που σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να υπάρχει κενό ανάμεσα στο σώμα σας και στο στρώμα.

Πολλοί προτιμούν τα ελαφρώς σκληρά στρώματα σε συνδυασμό με ένα μαλακό μαξιλάρι που θα αγκαλιάζει το κεφάλι.

Αν αντίθετα νιώθετε ότι βυθίζεστε πολύ μέσα στο στρώμα σας, έχει έρθει η ώρα να πάρετε νέο.

Τα νέας γενιάς «στρώματα μνήμης» παίρνουν το σχήμα του σώματός σας βοηθώντας να αντιμετωπιστούν θέματα οσφυαλγίας.

Τσάντα ώμου

Κάθε φορά που προσπαθείτε να ισορροπήσετε έχοντας πάνω σας το βάρος μιας τσάντας ώμου, αλλάζετε την καμπύλη της σπονδυλικής σας στήλης και προκαλείτε πόνο στη μέση.

Μια τσάντα στους ώμους βάζει επίσης πίεση στον λαιμό.

Αποφεύγετε γενικά τις τσάντες ώμου και προτιμήστε τα σακίδια πλάτης για να μοιράζεται το βάρος που κουβαλάτε.

Αν δεν μπορείτε να τις αποφύγετε, τουλάχιστον αφαιρέστε από μέσα όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα μπορείτε.

Πολλοί προτιμούν τα ελαφρώς σκληρά στρώματα σε συνδυασμό με ένα μαλακό μαξιλάρι.

Η καρέκλα του γραφείου

Ο πόνος στη μέση μπορεί να επιδεινώνεται κάθε φορά που μένετε σταθεροί σε μια θέση για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, είτε κάθεστε στο γραφείο σας ή στο αυτοκίνητο ή αν στέκεστε ακίνητοι σε όρθια θέση.

Πόνο μπορεί να νιώσετε ακόμα κι αν κάθεστε σε μια αναπαυτική πολυθρόνα ή αν κοιμάστε ακίνητοι για αρκετές ώρες.

Αν η κάνετε καθιστική δουλειά, είναι βασικό να σηκώνεστε ανά 45 λεπτά για να ξεπιάνεστε και να περπατάτε λίγο.

Η κινητικότητα είναι σημαντική για να είναι δυνατή η πλάτη και η μέση σας.

Λάθος νούμερο σουτιέν

Αν έχετε μεγάλο στήθος, κουβαλάτε μεγαλύτερο βάρος στο μπροστινό μέρος του σώματός σας, κάτι που μπορεί να αλλάξει τη φυσική καμπύλη της σπονδυλικής σας στήλης προκαλώντας πόνους στη μέση.

Επιλέξτε ένα σουτιέν που θα στηρίζει σωστά το στήθος σας και θα κρατά το βάρος του πιο κοντά στο σώμα σας, ώστε να διατηρήσετε τη σωστή στάση του σώματός σας.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.