fbpx

Συμβουλές για να Προλάβετε τις Ραγάδες και Τρόποι να Απαλλαγείτε από Αυτές

Οι ραγάδες μπορεί να γίνουν πονοκέφαλος για τις γυναίκες, αλλά και για αρκετούς άντρες αφού το δέρμα μοιάζει «σπασμένο» και στη συνέχεια δημιουργούνται άσπρες γραμμές.

Ο κυριότερος ίσως λόγος εμφάνισης ραγάδων στο σώμα είναι οι απότομες αυξομειώσεις βάρους.

Άλλοι λόγοι στους οποίος μπορεί να οφείλεται η εμφάνισή τους είναι:

  • Γενετικοί και ορμονικοί λόγοι.
  • Εγκυμοσύνη.
  • Κακή διατροφή με έλλειψη σημαντικώνβιταμινών.
  • Λόγω μέτριας η κακής ποιότητας ελαστίνης, αλλά και κολλαγόνου που έχει ως αποτέλεσμα η επιδερμίδα να μην έχει την φυσιολογική ελαστικότητα.

Οι ραγάδες μπορεί να γίνουν πονοκέφαλος για τις γυναίκες, αλλά και για αρκετούς άντρες αφού το δέρμα μοιάζει «σπασμένο» και στη συνέχεια δημιουργούνται άσπρες γραμμές. 

Τα μυστικά που προλαμβάνουν την εμφάνιση ραγάδων είναι τα ακόλουθα:

1. Προσέξτε τη διατροφή σας και τις καταχρήσεις που μπορούν να σας προκαλέσουν σύντομες και απότομες αυξομειώσεις στο βάρος σας.

2. Πίνετε αρκετό νερό την ημέρα για να ενυδατώνετε το σώμα σας.

Πιείτε περίπου 1,5 λίτρο την ημέρα για να προλάβετε την αφυδάτωση που μπορεί να σας δημιουργήσει προβλήματα στο δέρμα σας.

3. Βοηθήστε το δέρμα σας να προφυλαχθεί από μελλοντική εμφάνιση ραγάδων με τη βοήθεια των βιταμινών.

Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β μπορούν να βοηθήσουν καθώς συντελούν στην ανάπλαση της επιδερμίδας.

Συγκεκριμένα η βιταμίνη Β3 (Νιασίνη) απαλλάσσει το σώμα από τοξίνες και προστατεύει το δέρμα.

Θα τη βρείτε στο συκώτι, στα δημητριακά ολικής άλεσης, στα ψάρια, στα αυγά και στο αβοκάντο.

Το φολικό οξύ που ανήκει στις βιταμίνες του συμπλέγματος Β, γνωστή ως βιταμίνη Βc μπορεί να καλυτερεύσει την ποιότητα του δέρματος.

Θα το βρείτε στα πλατύφυλλα λαχανικά, καρότα , πεπόνι και δημητριακά ολικής αλέσεως.

Η βιταμίνη Α έχει αντιοξειδωτική δράση , είναι απαραίτητη για ένα υγιές δέρμα και υποστηρίζει την ανάπτυξη ενός ελαστικού δέρματος.

Ο κυριότερος ίσως λόγος εμφάνισης ραγάδων στο σώμα είναι οι απότομες αυξομειώσεις βάρους.

Θα τη βρείτε στα λαχανικά και στο συκώτι.

Η βιταμίνη C έχει αντιοξειδωτική δράση, επιταχύνει την επούλωση πληγών και παίζει σημαντικό ρόλο στη σφριγηλότατα του δέρματος.

Θα τη βρείτε στα εσπεριδοειδή, φραγκοστάφυλα , μπρόκολα αλλά κα σε όλα τα φρέσκα φρούτα.

Η βιταμίνη Ε έχει αντιοξειδωτική δράση και θεραπεύει προβλήματα στο δέρμα.

Θα τη βρείτε στη σόγια, στα μπρόκολα, στα φυτικά έλαια, στα δημητριακά ολικής αλέσεως και τα αυγά.

4. Ακόμη μπορείτε να βάλτε εκχύλισμα aloe vera στην περιοχή των ραγάδων για ενυδάτωση και καλύτερη κυκλοφορία την περιοχή.

Εάν οι ραγάδες έχουν ήδη κάνει την εμφάνισή τους στο σώμα σας, δείτε πώς μπορείτε να απαλλαγείτε από αυτές:

1. Κάντε πίλινγκ 2 φορές το μήνα αλλά να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί καθώς πρέπει να γνωρίζετε ότι η επιδερμίδα στα σημεία που υπάρχουν ραγάδες είναι ευαίσθητη και λεπτή.

Με το πήλινγκ βοηθάτε την επιδερμίδα σας να απαλλαχθεί από ορισμένες επιφανειακές στοιβάδες.

2. Αγοράστε από φαρμακεία ή από καταστήματα με προϊόντα ομορφιάς κάποια σκευάσματα που να περιέχουν Βιταμίνη Ε και καλέντουλα («αναδομούν» την επιδερμίδα), ακόμη σημαντική είναι η Τρινιτονίνη που είναι παράγωγο της Βιταμίνης Α αφού παίζει ρόλο στην απολέπιση και στην ανάπτυξη νέων κυττάρων.

3. Με τη βοήθεια λέιζερ μπορείτε να απαλύνετε το μεγαλύτερο μέρος των ραγάδων (θα μειώσετε την έντονη εμφάνιση τους) χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα την τεχνολογία fractional.

4. Επιλέξτε την μικροδερμοαπόξεση που γίνεται με ένα ειδικό μηχάνημα.

Με τη διαδικασία αυτή θα μειωθεί η έντονη εμφάνιση των ραγάδων και θα δημιουργήσει μια πιο υγιή και λαμπερή επιδερμίδα.

Ρωτήστε τον γιατρό σας, ο οποίος ξέρει το ιστορικό σας, αν σας επιτρέπετε να χρησιμοποιήσετε αυτή τη μέθοδο.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.