5 Μυστικά για πιο Λεπτά Πόδια

Μερικές απλές καθημερινές κινήσεις, αρκούν και περισσεύουν για να αποκτήσετε όμορφα και αδύνατα πόδια.

Ας δούμε λοιπόν 5 μυστικά, υπό την προϋπόθεση ότι εφαρμόζονται σε καθημερινή βάση.

Αλλάξτε συνήθειες και ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές...

Μερικές απλές καθημερινές κινήσεις, αρκούν και περισσεύουν για να αναπτύξετε όμορφα και αδύνατα πόδια.

Εφαρμόστε κρύο νερό στα πόδια σας

Καθημερινά, στο τέλος του ντους σας, ριξτε λίγο κρυο νερό στα πόδια σας από κάτω προς τα πάνω.

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, όταν επιστρέψετε στο σπίτι, βουτήξτε τα πόδια σας σε μια λεκάνη με κρύο νερό.

Απαλό μασάζ στα πόδια

Μετά το μπάνιο σας, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, εφαρμόστε ένα ενυδατικό γαλάκτωμα στα πόδια σας και κάντε απαλό μασάζ, ξεκινώντας πάντοτε από κάτω προς τα πάνω.

Αρχίστε από το ένα πόδι ξεκινώντας από τον αστράγαλο μέχρι το γόνατο και μετά από το γόνατο μέχρι το πάνω τμήμα των μηρών και μέχρι τον ποπό.

Μετά καταπιαστείτε με το άλλο πόδι.

Καταναλώστε φρούτα και λαχανικά

Καταπολεμήστε την κατακράτηση υγρών, τρώγοντας φρούτα και λαχανικά πλούσια σε αντιοξειδωτικά και πίνοντας πολλά υγρά, όπως τσάι, χυμό φρούτων, με την προϋπόθεση φυσικά να μην περιέχουν ζάχαρη και χρωστικές ουσίες.

Σε γενικές, περιορίστε όλα τα λιπαρά, τη ζάχαρη και το αλάτι.

Καταπολεμήστε την κατακράτηση υγρών, τρώγοντας φρούτα και λαχανικά πλούσια σε αντιοξειδωτικά και πίνοντας πολλά υγρά, όπως τσάι, χυμό φρούτων, με την προϋπόθεση φυσικά να μην περιέχουν ζάχαρη και χρωστικές ουσίες.

Βάλτε την πεζοπορία στη ζωή σας

Μην περπατάτε «μηχανικά»!

Θα πρέπει να είστε προσεκτικοί στις κινήσεις σας και στον βηματισμό σας.

Λάβετε υπόψη ότι με το κάθε σας βήμα, κινητοποιείτε διαδοχικά τους μηρούς, τις γάμπες, τους γλουτούς και τους κοιλιακούς, ενώ ασκείται πίεση στο έδαφος.

Επωφεληθείτε το κάθε σας βήμα και κάντε τους μυς σας να εργάζονται ακόμη πιο σκληρά.

Πώς θα γίνει αυτό;

Βελτιώνοντας τον βηματισμό σας, για να αποκτήσετε μια πιο αρμονική σιλουέτα.

Προσπαθήστε να περπατάτε όσο το δυνατόν περισσότερο, σε κάθε ευκαιρία.

Να έχετε πάντοτε μαζί σας ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια ή έστω ένα ζευγάρι με άνετα παπούτσια πεζοπορίας, προκειμένου να εκμεταλλεύεστε την κάθε ευκαιρία.

Ως συμπληρωματική άσκηση, μπορείτε να ξεκινήσετε μια ήπια σωματική δραστηριότητα, όπως: γυμναστήριο, aqua aerobic, κολύμβηση, ποδηλασία, τζόκινγκ…

Άλλωστε, τα πόδια είναι για να τα κινούμε!

Ρυθμίστε τη στάση σας στο γραφείο

Στο γραφείο σας, χρησιμοποιήστε ένα υποπόδιο.

Στο σπίτι, και γενικότερα όπου βρίσκεστε σε καθιστή θέση, βρείτε έναν τρόπο για να έχετε τα πόδια σας και τους μηρούς σας λίγο πιο ψηλά.

Ένα μαξιλάρι, ενώ κοιμάστε, ένα τραπεζάκι, ενώ κάθεστε, κ.λπ.

Σε γενικές γραμμές, προτιμότερο είναι να περιορίστε όσο γίνεται περισσότερο την καθιστική στάση και να σταματήστε να κάθεστε με τα πόδια σταυρωτά.

Αυτό, εμποδίζει την κυκλοφορία του αίματος στα πόδια σας.

Το ίδιο προκύπτει και από τα στενά παντελόνια!

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.