fbpx

Απαλλαγείτε από το Διπλοσάγονο με τους πιο Αποτελεσματικούς Τρόπους

Το αντιαισθητικό διπλοσάγονο εμφανίζεται μετά την ηλικία των 30 και συνήθως θα πρέπει να υπάρχει ορμονική προδιάθεση.

Το διπλοσάγονο μπορεί να εμφανιστεί και σε αδύνατα άτομα και όχι μόνο σε όσους έχουν παραπανίσια κιλά.

Μπορεί να εμφανιστεί και σε αδύνατα άτομα και όχι μόνο σε όσους έχουν παραπανίσια κιλά.

Όμως, η παχυσαρκία, η καθιστική ζωή, οι κακές συνήθειες, το κάπνισμα, η κακή διατροφή και συγκεκριμένοι γενετικοί παράγοντες ευνοούν την εμφάνισή του.

Η κατάλληλη διατροφή και κάποιες ειδικές ασκήσεις που θα πρέπει να εκτελούνται καθημερινά συμβάλλουν αισθητά στη μείωσή του.

Το διπλοσάγονο δεν είναι τίποτε άλλο από συσσωρευμένο λίπος κάτω από το πηγούνι.

Μετά τα 30 τα επίπεδα των ορμονών αρχίζουν να πέφτουν.

Οι αλλαγές στις ορμόνες από την ηλικία αυτή και μετά σχετίζονται με το λίπος και το πηγούνι είναι ένα σημείο όπου μπορεί να συσσωρευτεί λίπος, όπως και σε άλλα σημεία τοπικά.

Επειδή λοιπόν πρόκειται για τοπική συσσώρευση λίπους αναφερόμαστε σε ένα λίπος που επιμένει και αντιμετωπίζεται δύσκολα.

Το σημείο γύρω από το πηγούνι είναι κάτι που αμελεί κάποιο άτομο που προσπαθεί να χάσει κιλά από το σώμα του κάνοντας δίαιτα.

Λογικά θα σκεφτεί κανείς ότι το διπλοσάγονο θα φύγει όταν φύγει και το λίπος από το υπόλοιπο σώμα, δεν είναι όμως πάντα έτσι.

Αν έχετε λίπος στο πηγούνι λοιπόν, δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να το εξαφανίσετε.

Καταπολεμήστε την κατακράτηση υγρών

Προκαλείται από την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ, αλατιού ακόμα και ζάχαρης που εκτός από κατακράτηση, αυξάνουν και το λίπος.

Όταν το σώμα κατακρατά υγρά, ορισμένα σημεία του πρήζονται.

Ένα από αυτά είναι το πρόσωπο.

Για να απαλλαγείτε από αυτό το φούσκωμα, ελαττώστε την κατανάλωσή τους και αυξήστε την πρόσληψη νερού ώστε να παραμένετε ενυδατωμένοι.

Έχετε υπόψη σας ότι ένας αφυδατωμένος οργανισμός έχει την τάση να κατακρατά υγρά και τοξίνες.

Απαλλαγείτε από τις τροφικές αλλεργίες

Όσοι έχουν δυσανεξίες ή αλλεργίες σε ορισμένα τρόφιμα, όπως δυσανεξία στη γλουτένη ή τη λακτόζη ή υποφέρουν από το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, έχουν περισσότερες πιθανότητες να αποκτήσουν διπλοσάγονο.

Κάποιες ειδικές ασκήσεις που θα πρέπει να εκτελούνται καθημερινά συμβάλλουν αισθητά στη μείωση του διπλοσάγονου.

Οι φλεγμονές στο στομάχι, το φούσκωμα στην κοιλιά είναι σημάδια ότι το πεπτικό σύστημα δεν λειτουργεί καλά και αυτό θα μπορούσε να ευνοήσει την εμφάνιση του διπλοσάγονου.

Οι αιτίες αυτών των φλεγμονών δεν είναι πάντα σαφείς, όμως τα αέρια και τα υπόλοιπα συμπτώματα του εντέρου συνδέονται με αυτές τις δυσανεξίες.

Κάντε ασκήσεις για να μειώσετε το διπλοσάγονο

Μια σειρά ασκήσεων που θα τις εκτελείτε σε καθημερινή βάση συμβάλλουν στην τόνωση και την απομάκρυνση του λίπους κάτω από το σαγόνι και τον λαιμό.

Οι ασκήσεις αυτές εξαλείφουν την πιθανότητα επανεμφάνισής του.

Ξαπλώστε ανάσκελα, χαλαρώστε τους μύες του προσώπου σας και προσπαθήστε να κάμψετε το κεφάλι σας μέχρι το πηγούνι να ακουμπάει ψηλά στο στήθος σας.

Στη συνέχεια, καθίστε σε μία καρέκλα, ακουμπήστε την πλάτη σας πίσω και γείρετε το κεφάλι σας προς τα πίσω για να κοιτάξετε το ταβάνι.

Από αυτήν τη θέση προσπαθήστε να τεντώσετε το κεφάλι σας προς τα πάνω σαν να προσπαθήσετε να φτάσετε το ταβάνι κοιτώντας το.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.