fbpx

Οι Συνήθειες που θα μας Χαρίσουν πιο Νεανική Εμφάνιση

Γεγονός είναι ότι κανένας δεν μπορεί να τα βάλει με τον χρόνο.

Δεν μπορούμε να τον σταματήσουμε, μπορούμε όμως να τον αντιστρέψουμε, ίσως και να τον επιβραδύνουμε λίγο.

Ένα δέρμα που δεν είναι καλά ενυδατωμένο εμφανίζει έντονα σημάδια ξηρότητας.

Για να γίνει αυτό, δε χρειάζεται απαραίτητα να καταφύγουμε σε αισθητικές επεμβάσεις.

Για αρχή, κάποιες μικρές καθημερινές αλλαγές στον τρόπο ζωής μας μπορούν να λειτουργήσουν υπέρ μας, αφαιρώντας λίγα χρόνια από πάνω μας.

Επαρκής ενυδάτωση

Ένα δέρμα που δεν είναι καλά ενυδατωμένο εμφανίζει έντονα σημάδια ξηρότητας και στη συνέχεια ρυτίδες.

Μια ενυδατική κρέμα για το πρόσωπο και άλλη μία για το σώμα και τα χέρια χαρίζουν μια πιο νεανική και υγιή όψη στην επιδερμίδα.

Αντηλιακό όλο τον χρόνο

Το αντηλιακό είναι απαραίτητο ακόμα και τον χειμώνα και τις ημέρες με χαμηλή ηλιοφάνεια.

Οι βλαβερές υπεριώδεις ακτίνες φτάνουν στην επιδερμίδα χωρίς να το καταλαβαίνουμε, δρουν συσσωρευτικά και προκαλούν πρόωρη γήρανση.

Στοπ στο υπερβολικό styling και τις τεχνικές επεξεργασίες στα μαλλιά

Ανταύγειες, βαφές, κερατίνη, καθημερινό styling με πιστολάκι και σίδερο μαλλιών, όλα αυτά καταστρέφουν σιγά σιγά την τρίχα και την αφυδατώνουν.

Τα μαλλιά γερνούν και αυτό από μόνο του αρκεί για να μας προσθέσει χρόνια.

Τίποτα δεν είναι καλύτερο και πιο υγιές από ένα φυσικό look.

Αν έχουμε άσπρες τρίχες που θέλουμε να καλύψουμε, οι φυτικές βαφές κάνουν σίγουρα λιγότερο κακό.

Άσκηση

Όποιος γυμνάζεται τακτικά δείχνει νεότερος.

Είναι γεγονός ότι οποιαδήποτε μορφή άσκησης όταν εκτελείται συχνά ξυπνάει το σώμα, το συσφίγγει και το κάνει να φαίνεται νεότερο από την πραγματική του ηλικία.

Ο ύπνος συμβάλλει πολύ στη νεανική όψη.

Πιο λευκά δόντια

Τα κιτρινισμένα δόντια εκτός του ότι δε δείχνουν υγιή, μας προσθέτουν χρόνια.

Καφές, κόκκινο κρασί, αναψυκτικά, σάλτσες είναι οι βασικοί υπεύθυνοι για το κιτρίνισμά τους.

Αν δεν μπορούμε να τα αποφύγουμε, τουλάχιστον ελαττώνουμε την κατανάλωσή τους, χρησιμοποιώντας παράλληλα λευκαντικές οδοντόκρεμες και στοματικά διαλύματα.

Το βούρτσισμα είναι απαραίτητο μετά από κάθε γεύμα, ενώ δεν παραλείπουμε και το οδοντικό νήμα.

Λιγότερο αλάτι

Η υπερβολική κατανάλωση αλατιού προκαλεί κατακράτηση υγρών ακόμα και στο πρόσωπο.

Έτσι δείχνουμε πρησμένοι.

Το ίδιο και το σημείο κάτω από τα μάτια που κάνει το βλέμμα μας κουρασμένο και γερασμένο.

Πρωτεΐνη και λαχανικά στα γεύματα

Και τα δύο είναι πολύ σημαντικά.

Η πρώτη κάνει τα μαλλιά μας λαμπερά και συμβάλλει σε ένα δυνατό μυικό σύστημα.

Μπορούμε να επωφεληθούμε από τα αυγά, τον σολομό, τα άπαχα γαλακτοκομικά και το κοτόπουλο.

Τα λαχανικά είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά και βιταμίνες που δίνουν λάμψη και υγεία στο δέρμα.

Επαρκής ύπνος

Φροντίζουμε να κοιμόμαστε 7-8 ώρες καθημερινά και όχι πολύ αργά.

Επίσης, φροντίζουμε να κοιμόμαστε καλά απομακρύνοντας το άγχος.

Ο ύπνος συμβάλλει τόσο πολύ στη νεανική όψη, που ακόμα κι αν δεν μπορούμε να εφαρμόσουμε τίποτα από τα παραπάνω, τουλάχιστον ας εφαρμόσουμε αυτό.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.