fbpx

Ήλιος και Θάλασσα στα Μαλλιά σας

«Θέρος ανίκατε μάχαν» συνηθίζουμε να λέμε, καθώς, όσο και να αγαπάμε το καλοκαίρι, είναι πολλές οι μάχες που δίνουμε για διάφορα θέματα… και ένα από αυτά είναι τα μαλλιά μας!

Ο ήλιος και η θάλασσα, όση χαρά μας δίνουν, άλλο τόσο βλάπτουν τα μαλλιά μας.

Υπάρχουν όμως τρόποι να τα προστατεύσουμε και να βγούμε νικητές από αυτή τη μάχη!

Ο ήλιος και η θάλασσα, όση χαρά μας δίνουν, άλλο τόσο βλάπτουν τα μαλλιά μας.

«Κάλλιον του θεραπεύειν το προλαµβάνειν»

Αυτό ακριβώς υποστήριζε ο Ιπποκράτης, αναδεικνύοντας τη σημασία της πρόληψης για την υγεία μας σε όλα τα επίπεδα.

Πριν φύγετε λοιπόν για τις καλοκαιρινές διακοπές, φροντίστε την υγεία των μαλλιών σας!

Με ποιόν τρόπο; Ενυδατώστε τα καλά με μάσκες και έλαια και ενισχύστε τον οργανισμό σας με φρούτα και πράσινα φυλλώδη λαχανικά, ώστε να «θωρακίσετε» τη ρίζα τους πριν εκτεθείτε στον ήλιο και στη θάλασσα.

Προσοχή στο χτένισμα

Μην χτενίζετε τα μαλλιά σας προτού ξεπλύνετε το αλάτι της θάλασσας.

Με αυτόν τον τρόπο ρισκάρετε να σπάσετε τις τρίχες.

Άλλωστε, εφόσον το επιμελώς ατημέλητο beachy wave στυλ που χαρίζει η θάλασσα στα μαλλιά είναι ακαταμάχητο, γιατί να το χαλάσουμε;

Προσοχή στην έκθεση στον ήλιο

Τόσα χρόνια λέμε και λέμε για τα αντηλιακά, αλλά κανείς δεν σκέφτεται ότι τα μαλλιά έχουν εξίσου ανάγκη για αντηλιακή προστασία.

Το αντηλιακό μαλλιών, όσο και να σας φαίνεται περιττό, δεν είναι.

Εκτός από την προστασία που σας παρέχει από την υπεριώδη ακτινοβολία, συμβάλλει παράλληλα και στη βαθιά θρέψη και ενυδάτωση των μαλλιών.

Ακόμη και αν δεν έχετε πάρει το κατάλληλο αντηλιακό μαλλιών μαζί σας, θυμηθείτε ότι και ένα αντηλιακό λάδι σώματος μπορεί να προστατεύσει τα μαλλιά σας, αν χρειαστεί.

Ακόμη και αν βάλετε στα μαλλιά σας ένα αντηλιακό, καλό είναι να αποφεύγετε την άμεση έκθεση τους στον ήλιο, ειδικά όσο είναι ακόμα βρεγμένα.

Μετά το κολύμπι και μετά τις βουτιές, προτιμήστε τη σκιά της ομπρέλας ή γενικότερα ένα σκιερό μέρος, μέχρι να μισο-στεγνώσουν.

Μετά το κολύμπι και μετά τις βουτιές, προτιμήστε τη σκιά της ομπρέλας ή γενικότερα ένα σκιερό μέρος, μέχρι να μισο-στεγνώσουν.

Εύκολες και απλές σπιτικές μάσκες μαλλιών

Για βαθιά ενυδάτωση και έλεγχο του φριζαρίσματος, μπορείτε να φτιάξετε μια σπιτική μάσκα μαλλιών.

Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι δύο κουταλιές της σούπας γιαούρτι, μια κουταλιά μέλι και μισό κουταλάκι του γλυκού λάδι καρύδας.

Αφού τα ανακατέψετε όλα μαζί μέχρι να ομογενοποιηθεί το μίγμα, το απλώνετε στα μαλλιά σας και αφήνετε να δράσει για 20 λεπτά.

Στη συνέχεια, ξεβγάζετε με κανονικό λούσιμο. Η εβδομαδιαία χρήση αυτής της μάσκας θα σας χαρίσει ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα!

Εναλλακτικά, η ποικιλία από μάσκες μαλλιών στο φαρμακείο είναι μεγάλη και μπορείτε να επιλέξετε όποια ταιριάζει καλύτερα σε εσάς και στα μαλλιά σας.

Επιλέξτε μια μάσκα μαλλιών η οποία να διεισδύει και να τρέφει τις ρίζες των μαλλιών.

Φροντίστε το τριχωτό της κεφαλής

Όλοι γνωρίζουν τις βλαβερές επιδράσεις του ήλιου στο δέρμα, αλλά ποιος σκέφτεται το πιο εκτεθειμένο τμήμα στον ήλιο που δεν είναι άλλο από το δέρμα που καλύπτει το κεφάλι μας;

Σίγουρα, τα μαλλιά προστατεύουν το τριχωτό από την ηλιακή ακτινοβολία, αλλά δεν την εμποδίζουν εντελώς.

Η έντονη τριχόπτωση του φθινοπώρου οφείλεται εν μέρει στην έκθεση στον ήλιο του καλοκαιριού.

Έτσι, πάρτε τα κατάλληλα καπέλα και επιλέξτε τη σκιά! Άλλωστε το μαύρισμα πλέον δεν είναι της μόδας.

Οι ρίζες των μαλλιών μας, που είναι το ζωτικό μέρος των τριχών, τρέφονται και αναπτύσσονται με το νερό που πίνουμε και τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά από μια σωστή διατροφή.

Διατροφή και φροντίδα μαλλιών

Οι ρίζες των μαλλιών μας, που είναι το ζωτικό μέρος των τριχών, τρέφονται και αναπτύσσονται με το νερό που πίνουμε και τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά από μια σωστή διατροφή.

Λόγω των υψηλών θερμοκρασιών το καλοκαίρι, η ανάγκη για επαρκή πρόσληψη νερού γίνεται πιο επιτακτική.

Οι τρίχες των μαλλιών περιέχουν πάνω από 25% νερό, επομένως η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού αποτελεί προτεραιότητα προκειμένου να μην έχετε ξερά και αφυδατωμένα μαλλιά.

Η σωστή και ισορροπημένη διατροφή αντανακλάται και στα μαλλιά σας, όπως αντίστοιχα και οι αρνητικές συνέπειες μιας λανθασμένης διατροφής (τριχόπτωση, θαμπά και λεπτά μαλλιά).

Αστραπιαίες και εξαντλητικές δίαιτες που αρκετές από εμάς αποφασίζουμε να κάνουμε τους θερινούς μήνες, σε συνδυασμό με την υψηλή θερμοκρασία, μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα και στα μαλλιά μας.

Μην αμελήστε….

Πριν τον ύπνο

Ακόμη και αν έχετε επιστρέψει αργά το βράδυ από τη θάλασσα και νυστάζετε υπερβολικά, θα πρέπει να ξεβγάλετε την αλμύρα από τα μαλλιά σας, έστω με σκέτο νερό.

Το αλάτι της θάλασσας, όσο παραμένει στα μαλλιά, τόσο περισσότερο τα καταστρέφει, προκαλώντας σπασίματα και αδυναμία της τρίχας.

Καπέλο για προστασία

Όσο κλισέ και να ακούγεται, ο ήλιος, η θάλασσα και ο αέρας είναι οι μεγαλύτεροι εχθροί των μαλλιών σας.

Η χρήση του καπέλου, ειδικά στις μακρυμαλλούσες, κρίνεται όχι απλά απαραίτητο, αλλά και αναγκαίο αξεσουάρ, το οποίο πρέπει να έχετε πάντοτε μαζί σας το καλοκαίρι, για να προστατεύεστε από τον ήλιο όπου και αν βρίσκεστε, είτε στην πόλη, είστε στην παραλία!

Tips!

- Δεν έχετε μαζί σας αντηλιακό μαλλιών; Απλώστε στα μαλλιά σας ένα κοινό κοντίσιονερ, πιάστε τα με ένα λαστιχάκι (μια χαλαρή αλογοουρά) και είστε έτοιμες για τον ήλιο.

- Για να αποφύγετε το πρασίνισμα των μαλλιών μετά την πισίνα, ξεπλένετε τα μαλλιά σας με σόδα ή ανθρακούχο νερό όσο πιο γρήγορα γίνεται.

- Για ενυδάτωση στη στιγμή και προστασία, απλώστε λάδι καρύδας ή αμυγδαλέλαιο στα μαλλιά σας, αφήστε το να δράσει μία ώρα και ξεβγάλετε.

Nίκη Καββαδία, Mgr Φαρμακοποιός
www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.