Μητρότητα - Τα Πολύτιμα Οφέλη της Βιταμίνης Β9

Εάν η εγκυμοσύνη είναι στα άμεσα σχέδιά σας, καλό θα είναι να αλλάξετε ορισμένες διατροφικές συνήθειες…

Πιο συγκεκριμένα, προτείνεται η κατανάλωση τροφίμων οι οποίες εμπεριέχουν βιταμίνη Β9.

Το δυνατό στοιχείο της βιταμίνης Β9 είναι το φυλλικό οξύ που εμπεριέχεται σε αυτή και μπορεί να συμβάλλει θετικά στη σύλληψη και την επιθυμητή μητρότητα.

Επιπλέον, η βιταμίνη B9, ως μέρος ενός υγιεινού τρόπου ζωής, βοηθά στην πρόληψη του καρκίνου.

Τα οφέλη της βιταμίνη Β9

Η συγκεκριμένη βιταμίνη, επιτρέπει στον οργανισμό να εκτελεί πολλές λειτουργίες.

Όταν προέρχεται από τη φυσική της μορφή, δηλαδή από τη διατροφή, ονομάζεται φυλλικό οξύ.

Επιπλέον, ονομάζεται έτσι όταν η συγκεκριμένη βιταμίνη είναι σε συνθετική μορφή, όπως π.χ. στα συμπληρώματα διατροφής.

Είτε στη μια, είτε στην άλλη της μορφή, η βιταμίνη B9 είναι απαραίτητη για:

- Τον σχηματισμό αιματίτη (ερυθρά αιμοσφαίρια),

- Την παραγωγή νέων κυττάρων,

- Το νευρικό σύστημα και

- Την ανάπτυξη του εμβρύου, επειδή προάγει την παραγωγή νέων κυττάρων.

Επιπλέον, ως μέρος ενός υγιεινού τρόπου ζωής, βοηθά στην πρόληψη του καρκίνου.

Μάλιστα, συνίσταται οι γυναίκες που επιθυμούν να μείνουν έγκυες, να λαμβάνουν συμπληρώματα φυλλικού οξέος ένα χρόνο πριν την εγκυμοσύνη, όχι μόνο για τα ευεργετικά τους οφέλη, αλλά και επειδή αυτή η προγεννητική βιταμίνη περιορίζει σημαντικά τον κίνδυνο πρόωρου τοκετού.

Τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη Β9

Αν θέλετε να εκμεταλλευτείτε τα πολυάριθμα οφέλη αυτής της προγεννητικής βιταμίνης, προτιμήστε τρόφιμα πλούσια σε φυλλικό οξύ, όπως:

Καρύδια, κάστανα, σπανάκι, μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών, λάχανο, μαρούλι, κρόκος αυγού, αρνί, χοιρινό κρέας, πουλερικά, μπριζόλα σόγιας, τρόφιμα ζύμης.

Η παρασκευή τροφίμων πλούσια σε βιταμίνη Β9 δεν πρέπει ποτέ να είναι υπερβολική, επειδή αυτή η βιταμίνη είναι ευαίσθητη στη θερμότητα και μπορεί να καταστραφεί κατά τη διάρκεια του βρασμού.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.