Δύο Σημαντικοί Λιποδιαλύτες για να Χάσετε Κιλά

Είμαστε υπέρ του να πίνετε καφέδες!

Ας μιλήσουμε για μια ένωση, που προέρχεται από την ξανθίνη, η οποία είναι μέλος μιας ομάδας γνωστή ως αλκαλοειδή και είναι τεράστια, καθώς συναντάται σε πολλά φυτά, την καφεΐνη.

Για να σας δώσουμε και κάτι στατιστικό σε περίπτωση που δεν πειστήκατε, να σας πούμε ότι μετά από μία κούπα καφέ η ενεργειακή κατανάλωση του οργανισμού αυξάνεται κατά 3-4% για 150 λεπτά.

Η καφεΐνη αυξάνει την κατανάλωση μορίων που μας δίνουν ενέργεια, ενεργοποιεί το κεντρικό νευρικό σύστημα, προκαλεί διαστολή των βρόγχων, αυξάνει τη συγκέντρωση και την εγρήγορση γιατί εμπλέκεται στο σύστημα της αδρεναλίνης.

Το πιο σημαντικό για το πρόβλημα των κιλών σας;

Ευνοεί την καύση του γλυκογόνου.

Φανταστείτε ότι αυτό που νιώθετε αφού πιείτε έναν καλό καφέ, το ότι είστε γεμάτοι ενέργεια και ξύπνιοι ισχύει και για τον μεταβολισμό σας, αφού η καφεΐνη τον ενεργοποιεί.

Βοηθά στο να καούν οι δομικοί λίθοι που «χτίζουν» τα περιττά σας κιλά και με την καύση τους είστε γεμάτοι ενέργεια που μπορεί να διοχετευθεί σε οποιαδήποτε δραστηριότητα, νοητική ή σωματική.

Για να σας δώσουμε και κάτι στατιστικό σε περίπτωση που δεν πειστήκατε, να σας πούμε ότι μετά από μία κούπα καφέ η ενεργειακή κατανάλωση του οργανισμού αυξάνεται κατά 3-4% για 150 λεπτά.

Εννοείται πως η κατανάλωσή του πρέπει να γίνεται πριν τις 17:00, προκειμένου να μην προκαλούνται διαταραχές ύπνου.

Επίσης προσέξτε μέσα στην ημέρα το πόσους καφέδες πίνετε γιατί η υπερβολική κατανάλωση θα φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα, δηλαδή ο καφές δεν θα σας «πιάνει».

Σας εφιστούμε την προσοχή αν έχετε προβλήματα καρδιάς, θυρεοειδή ή έλκος στομάχου και για την κατανάλωση ενεργειακών ποτών με αυξημένη περιεκτικότητα σε καφεΐνη που αντιστοιχούν σαν να πίνετε 4 με 5 καφέδες μαζί και αυξάνουν κατακόρυφα την καρδιακή λειτουργία.

Η ημερήσια επιτρεπόμενη ποσότητα προς κατανάλωση δεν πρέπει να υπερβαίνει αυτή που περιέχεται σε 5 καφέδες απλά επειδή η περιεκτικότητα του καφέ σε καφεΐνη αλλάζει ανάλογα με πολλά πράγματα και δεν μπορεί να υπολογιστεί με ακρίβεια.

Καλό θα είναι, λοιπόν, να έχετε αυτό στο μυαλό σας σαν όριο και φυσικά το πώς αισθάνεστε εσείς.

Αν πίνετε καφέ και νιώθετε ότι δεν μπορείτε να κοιμηθείτε το βραδύ, είστε συνεχώς σε μια ανησυχία ή το αντίθετο, υπερβολική κόπωση και κούραση ακόμα και μετά τον καφέ, προσπαθήστε να κάνετε αποχή για λίγες ημέρες και δείτε πως αντιδρά ο οργανισμός σας.

Η ανωτέρω ποσότητα ποικίλλει ανάλογα με την αντοχή και την ευαισθησία του κάθε οργανισμού και δεν είναι απόλυτη.

Επιπλέον, η καφεΐνη μπορεί να μειώσει την ηρεμιστική δράση των φαρμάκων αλλά και να αυξήσει τις ανεπιθύμητες ενέργειες κάποιων άλλων.

Πρόσληψη καφεΐνης μπορείτε να έχετε επιλέγοντας και το τσάι, όπως το τσάι των Ιησουιτών (Τσάι Mate), Guarana και το κλασικό πράσινο τσάι.

Την ήξερες εσύ τη συνεφρίνη;

Και αν όχι θα στα πούμε όλα γι αυτή την ένωση που μοιάζει χημικά με την νοραδρεναλίνη, ένα βασικό νευροδιαβιβαστή στο σώμα μας.

Η συνεφρίνη συνδέεται με τους β3 υποδοχείς της νοραδρεναλίνης και αυξάνει τη λιπόλυση.

Για τους β3 υποδοχείς που νομίζαμε ότι βρίσκονται ως επί το πλείστον στον λιπώδη ιστό, δεν ξέρουμε πάρα πολλά όπως και για άλλους υποδοχείς με τους οποίους εμπλέκεται η συνεφρίνη και δίνει συμπτώματα όπως ταχυκαρδία, κοιλιακή μαρμαρυγή, λιποθυμίες ή κατάρρευση.

Σε πολλές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι αρμόδιες Αρχές απαγόρευσαν την κυκλοφορία προϊόντων που προορίζονταν για από του στόματος χορήγηση και περιείχαν συνεφρίνη.

Η συνεφρίνη που περιέχεται στη φλούδα των φρούτων και μπορούμε να εντάξουμε στη διατροφή μας, δεν είναι επικίνδυνη και μπορεί να έχει θετική επίδραση στο να μειωθεί η όρεξή μας.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.