Τα Tips των Ειδικών για να Τρέφεστε Σωστά σαν Νέα Μητέρα

Σαν νέες μητέρες σας εφιστούμε την προσοχή να φροντίζετε τον εαυτό σας και ενόσω βρίσκεστε στη φάση της εγκυμοσύνης αλλά και όταν θηλάζετε.

Βοηθήστε το μωρό σας να κάνει το καλύτερο δυνατό ξεκίνημα στη ζωή του, με τον πιο απλό τρόπο, δηλαδή να τρέφεστε υγιεινά, κι αυτό σίγουρα θα κάνει την διαφορά!

Ποιά είναι όμως η σωστή διατροφή για τη νέα μητέρα και τι σημαίνει τρέφομαι υγιεινά;

Ποιά είναι όμως η σωστή διατροφή για τη νέα μητέρα και τι σημαίνει τρέφομαι υγιεινά;

Οι ειδικοί σας συστήνουν η διατροφή σας σαν νέα μητέρα να περιέχει:

0,4 mg Φολικού Οξέος σε καθημερινή βάση κατά την περίοδο που προσπαθείτε να συλλάβετε και για τις πρώτες 12 μέρες τις εγκυμοσύνης. Το Φολικό οξύ προλαμβάνει την λανθασμένη ανάπτυξη των νευρώνων και διάφορες ανωμαλίες που μπορεί να είναι και σοβαρές όπως η Δισχιδής Ράχη.

Πηγή Φολικού Οξέος μπορεί να είναι ένα συμπλήρωμα διατροφής που μπορεί να σας συστήσει χωρίς πρόβλημα ο φαρμακοποιός, ο γιατρός ή ο διατροφολόγος σας.

0,01 mg βιταμίνης D, που θα συμβάλλει στη ρύθμιση των επιπέδων ασβεστίου και φωσφόρου και θα καλύψει τις ανάγκες σε Βιταμίνη D του αναπτυσσόμενου οργανισμού για τους πρώτους μήνες.

Πηγή της Βιταμίνη D μπορεί να είναι πάλι ένα συμπλήρωμα διατροφής.

Σίδηρο. Θα σας βοηθήσει σημαντικά στο να αποφύγετε συμπτώματα όπως η αναιμία και η κούραση.

Πηγές σιδήρου που θα ήταν καλό να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας είναι λαχανικά, κόκκινο κρέας και αποξηραμένα φρούτα καθώς και κάποιο συμπλήρωμα σιδήρου που σας έχει συστήσει κάποιος επαγγελματίας υγείας.

Βιταμίνη C, διότι προστατεύει τα κύτταρα σαν αντιοξειδωτικό και συμβάλλει στην απορρόφηση του σιδήρου.

Συμπεριλάβετε εσπεριδοειδή, μπρόκολο, ντομάτες ή και κάποιο συμπλήρωμα προτεινόμενο από έναν επαγγελματία υγείας, στη διατροφή σας.

Ασβέστιο, για την σωστή ανάπτυξη των οστών και των δοντιών του παιδιού.

Για να καλύψετε τις ημερήσιες ανάγκες του μωρού και τις δικές σας για ασβέστιο επιλέξτε γαλακτοκομικά, αποξηραμένα φρούτα και λαχανικά.

Συζητήστε με τον γιατρό σας ή τον φαρμακοποιό σας αν χρειάζεστε κάποιο συμπλήρωμα.

Επίσης φροντίστε η διατροφή σας να είναι πλούσια και στα παρακάτω:

  • ωμέγα-3 λιπαρά οξέα από λιπαρά ψάρια
  • ιώδιο από ψάρια και σπόρους
  • βιταμίνη Β6 από πουλερικά, αυγά και λαχανικά
  • ψευδάργυρο
  • ριβοφλαβίνη από γάλα, αυγά και ρύζι

Προσοχή! Οι έγκυες και οι θηλάζουσες μητέρες θα πρέπει να απευθύνεστε σε έναν επαγγελματία υγείας πριν πάρετε τυχόν συμπληρώματα.

www.y-o.gr 

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.