Αυτοί Είναι οι Υδατάνθρακες που Μπορείτε να Τρώτε Όταν Κάνετε Δίαιτα

Οι υδατάνθρακες αποτελούν μία από τις πιο «παρεξηγημένες» κατηγορίες τροφίμων.

Το γεγονός ότι πολλές δίαιτες τους απαγορεύουν κατηγορηματικά έχει δημιουργήσει την εντύπωση πως είναι «εχθροί» του αδυνατίσματος και οδήγησε στον μόνιμο φόβο πως η κατανάλωσή τους μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους και σωματικού λίπους.

Ωστόσο, δεν είναι όλοι οι υδατάνθρακες το ίδιο καθώς υπάρχουν πολλοί που όχι μόνο βοηθούν στο αδυνάτισμα αλλά βελτιώνουν και τη συνολική υγεία του οργανισμού.

Κριθάρι

Θεωρείται η αρχαιότερη υπερτροφή.

Έρευνες έχουν δείξει πως οι τροφές από κριθάρι είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες και η κατανάλωσή τους μπορεί να ρυθμίσει την όρεξη και το μεταβολισμό, αυξάνοντας το αίσθημα του κορεσμού.

Ψωμί ολικής άλεσης

Τα προϊόντα ολικής άλεσης λειτουργούν ευεργετικά για την απώλεια λίπους στην περιοχή της κοιλιάς.

Μελέτες έδειξαν πως τα άτομα που κατανάλωναν τρόφιμα ολικής άλεσης, ενώ ακολουθούσαν μία δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες, έχασαν μεγάλο ποσοστό κοιλιακού λίπους σε σχέση με τα άτομα που κατανάλωναν επεξεργασμένα δημητριακά.

Τα προϊόντα ολικής άλεσης λειτουργούν ευεργετικά για την απώλεια λίπους στην περιοχή της κοιλιάς.Όσπρια

Η κατανάλωση οσπρίων όπως είναι οι φακές, τα φασόλια, τα ρεβίθια, και ο αρακάς, προλαμβάνει επεισόδια υπερφαγίας διατηρώντας ένα φυσιολογικό σωματικό βάρος.

Επιπλέον, τα όσπρια διευκολύνουν την ομαλή λειτουργία του εντέρου και δημιουργούν αίσθημα κορεσμού, το οποίο σημαίνει πως πεινάμε λιγότερο.

Κινόα

Το συγκεκριμένο ψευδοδημητριακό περιέχει περίπου τη διπλάσια ποσότητα φυτικών ινών από τα ομόλογα του ενώ επίσης έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη.  

Γλυκοπατάτα

Μια γλυκοπατάτα περιέχει περίπου 27 γραμμάρια «καλών» υδατανθράκων.

Υπάρχουν πολλοί υδατάνθρακες που όχι μόνο βοηθούν στο αδυνάτισμα αλλά βελτιώνουν και τη συνολική υγεία του οργανισμού.Έρευνες έδειξαν πως οι γλυκοπατάτες αυξάνουν τα επίπεδα της ορμόνης αδιπονεκτίνης, η οποία ρυθμίζει το σάκχαρο του αίματος κι έτσι, ο μεταβολισμός είναι πιο αποδοτικός.

Επίσης, δεν περιέχουν λίπος ενώ έχουν λιγότερες θερμίδες και αλάτι από τις λευκές πατάτες.

Βρόμη

Οι νιφάδες βρόμης είναι ιδανικές για ένα θρεπτικό πρωινό που θα σας γεμίσει ενέργεια και θα σας κρατήσει χορτάτους για πολλές ώρες.

Αυτό γιατί οι σύνθετοι υδατάνθρακες που περιέχει προκαλούν κορεσμό μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο κατανάλωσης μεγαλύτερης ποσότητας φαγητού στα επόμενα γεύματα.

Καστανό ρύζι

Αλλάζοντας το λευκό ρύζι με καστανό κάνετε στον οργανισμό σας ένα διατροφικό «δώρο» καθώς είναι μία τροφή πλούσια σε φυτικές ίνες, μαγνήσιο και βιταμίνη Β6.

Παράλληλα, πρόκειται για ένα ακόμη τρόφιμο που δίνει το αίσθημα κορεσμού για μεγάλο χρονικό διάστημα.

www.y-o.gr 

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.