4 Τροφές Πλούσιες σε Μαγνήσιο

Μήπως νιώθετε έντονη κούραση;

Έχει μειωθεί η όρεξή σας για φαγητό;

Σας ταλαιπωρούν ανά τακτά διαστήματα μυϊκές κράμπες;

Τότε… ενδεχομένως υπάρχει έλλειψη μαγνησίου στον οργανισμό σας.

Το μαγνήσιο είναι απαραίτητο για την καλή και σωστή λειτουργία του οργανισμού σας και μπορείτε να το βρείτε σε ορισμένα τρόφιμα, καθώς και σε συμπληρώματα διατροφής.

Το μαγνήσιο είναι απαραίτητο για την καλή και σωστή λειτουργία του οργανισμού σας και μπορείτε να το βρείτε σε ορισμένα τρόφιμα, καθώς και σε συμπληρώματα διατροφής.

Ας δούμε παρακάτω 4 τροφές οι οποίες είναι ιδιαίτερα πλούσιες σε μαγνήσιο.

Καρύδια, για την αντιμετώπιση των μυϊκών κραμπών

Στις γυναίκες, η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη μαγνησίου είναι 360 mg.

Εάν, λοιπόν, η έλλειψη του μαγνησίου μέσω της διατροφής είναι ανεπαρκής, αυτό μπορεί να εκδηλωθεί με μυϊκές κράμπες.

Ευτυχώς, η κατανάλωση καρυδιών μπορεί να καλύψει αυτές τις ελλείψεις, καθώς, μόλις 100γρ προσφέρουν 376mg μαγνησίου, ενώ επιπλέον περιέχουν κορεσμένα λιπαρά οξέα.

Κακάο, για ενίσχυση του μαγνησίου στον οργανισμό σας

Αρχικά, δεν θα πρέπει να επικρατεί η σύγχυση μεταξύ σοκολάτας και κακάο.

Το κακάο είναι αυτό που είναι πλούσιο σε μαγνήσιο, και όχι η σοκολάτα.

Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος για τον οποίο, όσο περισσότερο πλούσια σε κακάο είναι η σοκολάτα, τόσο περισσότερο θα είναι και το μαγνήσιο που εμπεριέχεται σε αυτήν.

Γι’ αυτό, προτείνεται να καταναλώνετε σοκολάτες υγείας, που περιλαμβάνουν κατ’ ελάχιστο 80% κακάο, δηλαδή 50 mg μαγνησίου ανά μπάρα, και όχι σοκολάτες γάλακτος.

Κολοκυθόσποροι, πλούσιοι σε μαγνήσιο

Οι κολοκυθόσποροι, εκτός από πρωτεΐνες και τα καλά λιπαρά οξέα που προσφέρουν, είναι πλούσιοι σε μαγνήσιο.

Περιέχουν 550mg μαγνησίου ανά 100γρ και προτείνεται να καταναλώνονται μέσα σε πράσινες σαλάτες, καθώς έτσι αναδεικνύεται καλύτερα η γεύση τους.

Σε κάθε άλλη περίπτωση, μπορεί να καταναλωθούν και ως έχουν, αρκεί φυσικά να μην είναι αλατισμένοι.

Σαρδέλες, μια πολύ καλή πηγή μαγνησίου

Οι σαρδέλες, αποτελούν μια πολύ σημαντική πηγή μαγνησίου, των οποίων η συνεισφορά είναι τεράστια, αλλά… με μια προϋπόθεση: να βρίσκονται συσκευασμένες σε κονσέρβα και να συνοδεύονται από ελαιόλαδο.

Περιέχουν 467mg μαγνησίου ανά 100γρ και είναι πλούσιες σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

Πόπη Χαραμή, Φαρμακοποιός
ΧΑΡΑΜΗ ΑΕ
www.y-o.gr

Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.