fbpx

Επίπεδη Κοιλιά στην Παραλία

Πολλοί πιστεύουν πως αν μείνουν νηστικοί για πολλές ώρες πριν την παραλία, η κοιλία τους θα παραμείνει επίπεδη.

Ωστόσο, άμα παρατηρήσουμε πιο σωστά, όταν το στομάχι μας είναι άδειο για πολλές ώρες πρήζεται, οδηγώντας στο αντίθετο αποτέλεσμα.

Επίπεδη Κοιλιά στην Παραλία.

Ένα σημαντικό tip πριν την παραλία είναι να μην καταναλώνετε τρόφιμα τα οποία είναι πλούσια σε νερό, καθώς αυτό θα σας προκαλέσει πρήξιμο και θα σας φουσκώσει.

Τέτοια τρόφιμα είναι κάποια φρούτα, όπως το πεπόνι και το καρπούζι.

Επίσης, δεν πάμε ποτέ με γεμάτο το στομάχι στην παραλία, ούτε νηστικοί όπως προαναφέραμε.

Το σωστό γεύμα θα πρέπει να έχει γίνει τουλάχιστον 2 ώρες πριν το κολύμπι σας!

Αν παραμένετε για αρκετή ώρα στην παραλία, τότε θα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι για το τι θα μπορούσατε να καταναλώσετε, έτσι ώστε να μην πεινάτε, αλλά και να μην φουσκώσετε απότομα.

Η λύση βέβαια υπάρχει μόνο στο ψυγείο σας και την κουζίνα σας, και όχι σε κάποια καντίνα ή ψιλικατζίδικο ή beach bar που μπορείτε να βρείτε στην παραλία.

Η υγεία και η ομορφιά του σώματός μας, απαιτεί και έναν ελάχιστο χρόνο προετοιμασίας από το σπίτι.

Τι ακριβώς εννοούμε με αυτό; Μα φυσικά, τα αγαπημένα σε όλους ταπεράκια!

Η υγεία και η ομορφιά του σώματός μας, απαιτεί και έναν ελάχιστο χρόνο προετοιμασίας από το σπίτι.

Ένα κεσεδάκι γιαούρτι 2% με 1 χούφτα ξηρούς καρπούς και ένα φρούτο επιλογής, όπως μια μπανάνα ή βερίκοκα ή κεράσια, θα ήταν μια ιδανική επιλογή.

Επίσης, μην φοβάστε να καταναλώσετε αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη, μαζί με λίγους mix ξηρούς καρπούς, πάντα βέβαια ωμούς και ανάλατους.

Μια επιπλέον πιο δροσερή και ανάλαφρη επιλογή είναι τα στικ λαχανικών από αγγούρι, καρότο ή κάποιο άλλο λαχανικό της αρεσκείας σας, μαζί με ένα βραστό αυγό ή 2 φέτες γαλοπούλα ή 2 φέτες τυρί χαμηλών λιπαρών.

Αν παρ' όλα αυτά δεν διαθέτετε χρόνο ώστε να εξοπλιστείτε αναλόγως από το σπίτι, μην ανησυχείτε!

Στο εμπόριο υπάρχουν άφθονες θρεπτικές επιλογές.

Φυσικά, μην καταφύγετε σε θερμιδικά υψηλές και θρεπτικά χαμηλές επιλογές, όπως είναι τα πατατάκια, τα club sandwich, οι μπαγκέτες με μαγιονέζα και διάφορα άλλα αλλαντικά.

Προτιμήστε και εκεί μια μπάρα δημητριακών, μια φρουτοσαλάτα ή ένα τοστ, ως γρήγορη και ανάλαφρη λύση!

Το σημαντικότερο απ' όλα είναι, να φροντίσετε να μην «ξεφύγετε» κατά τη διάρκεια της ημέρας σε σχέση με τις ποσότητες και την ποιότητα των τροφίμων που καταναλώνετε.

Η ισορροπημένη διατροφή, καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας, συμβάλλει σημαντικά!

Επίσης, μην μένετε νηστικοί πάνω από 5 ώρες και να καταναλώνετε πολλά υγρά, όπως νερό και χυμούς χωρίς πρόσθετα και συντηρητικά, για να μην αφυδατώνεστε και συγχρόνως να γίνεται πιο εύκολα η πέψη.

Δήμητρα Μεσσηνέζη, Στέλεχος Διατροφής και Διαιτολογίας
www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.