fbpx

Τροφές με Υψηλή Περιεκτικότητα σε Λιπαρά και οι Υγιεινές Εναλλακτικές τους

Στην καθημερινή μας διατροφή καταναλώνουμε πολλές τροφές που περιέχουν πλήθος λιπαρών. 

Αυτό συμβαίνει επειδή μπορεί να μην γνωρίζουμε ακριβώς την περιεκτικότητά τους σε αυτά είτε επειδή τα τρόφιμα αυτά είναι εύκολα προσβάσιμα και είναι νόστιμα.

Ωστόσο, τα «κακά» λιπαρά όταν καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες μπορεί να βλάψουν σοβαρά την υγεία μας.

Διαβάστε λοιπόν παρακάτω ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγετε, αλλά και με ποιες να τις αντικαταστήσετε προσλαμβάνοντας με αυτόν τον τρόπο μηδενικά ή ακόμη και ελάχιστα λιπαρά.

Στην καθημερινή μας διατροφή καταναλώνουμε πολλές τροφές που περιέχουν πλήθος λιπαρών. 

Μεγάλη ποσότητα λιπαρών: Δημητριακά με ξηρούς καρπούς (μούσλι κ.α).

Επιλέξτε (με μηδενικά ή λίγα λιπαρά): Δημητριακά ολικής άλεσης είτε με κύριο συστατικό τους τη βρώμη, χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

Μεγάλη ποσότητα λιπαρών: Ομελέτες, τηγανητά αυγά, κρόκος αυγού

Επιλέξτε (με μηδενικά ή λίγα λιπαρά): προτιμήστε να τρώτε μόνο τα ασπράδια των αυγών.

Μεγάλη ποσότητα λιπαρών: Βάφλες, κρουασάν, ντόνατς και γενικά παρόμοια αρτοσκευάσματα.

Επιλέξτε (με μηδενικά ή λίγα λιπαρά): Ψωμί με προζύμι, τορτίγιες και γενικά ψωμί και προϊόντα από σταρένιο αλεύρι με λίγα λιπαρά.

Μεγάλη ποσότητα λιπαρών: Τηγανητές πατάτες, λαχανικά με σάλτσες, τηγανισμένα λαχανικά.

Ωστόσο, τα «κακά» λιπαρά όταν καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες μπορεί να βλάψουν σοβαρά την υγεία μας.

Επιλέξτε (με μηδενικά ή λίγα λιπαρά): Τρόφιμα και λαχανικά που περιέχουν άμυλο (π.χ καλαμπόκι, πατάτα) που μαγειρεύονται με προσθήκη ελάχιστων λιπαρών.

Μεγάλη ποσότητα λιπαρών: Τα γλυκά που περιέχουν μαργαρίνη ή βούτυρο (π.χ. κέικ, μπισκότα).

Επιλέξτε (με μηδενικά ή λίγα λιπαρά): Γιαούρτι με λίγα λιπαρά, γρανίτες.

Μεγάλη ποσότητα λιπαρών: Πλήρες γάλα, τυριά.

Επιλέξτε (με μηδενικά ή λίγα λιπαρά): Τυριά από αποβουτυρωμένο γάλα, τυριά με 1% λιπαρά, τυρί τύπου κότατζ, γάλα με 1% , αποβουτυρωμένο γάλα,

Μεγάλη ποσότητα λιπαρών: Τηγανητό κοτόπουλο, τηγανητές γαρίδες, χάμπουργκερ, παϊδάκια, κοτόπουλο με πέτσα.

Επιλέξτε (με μηδενικά ή λίγα λιπαρά): Στη σχάρα ή ψητά…Ψάρια, θαλασσινά, κοτόπουλο χωρίς πέτσα χοιρινό ψαρονέφρι άπαχο, άπαχο φιλέτο μοσχάρι.

Μεγάλη ποσότητα λιπαρών: Kρέας.

Επιλέξτε (με μηδενικά ή λίγα λιπαρά): Όσπρια όπως φασόλια ή ρεβίθια που θα μαγειρέψετε χωρίς προσθήκη πολλών λιπαρών.

Μεγάλη ποσότητα λιπαρών: Κρεμώδεις σούπες.

Επιλέξτε (με μηδενικά ή λίγα λιπαρά): Σούπες που μαγειρεύονται με ζωμό λαχανικών.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.