fbpx

Μυστικά Διατροφής για να Διατηρήσετε τη Νεότητά σας

Ο χρόνος δεν είναι πάντα σύμμαχος, ιδιαίτερα από κάποια ηλικία και μετά.

Η διατροφή είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που επηρεάζει την υγεία και την ποιότητα της ζωής σας.

Ο χρόνος δεν είναι πάντα σύμμαχος, ιδιαίτερα από κάποια ηλικία και μετά.

Η εμφάνιση εξαρτάται και αυτή από τη διατροφή.

Σίγουρα δεν εξαρτάται μόνο από αυτήν, αλλά σίγουρα επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό.

Κάποιες διατροφικές συμβουλές υπόσχονται να παρατείνουν τη νεότητά σας αν τις εφαρμόσετε, καθυστερώντας την κατά τα άλλα αναπόφευκτη διαδικασία της γήρανσης.

Μεσογειακή διατροφή

Γιατροί και διατροφολόγοι από όλο τον κόσμο συμφωνούν και επισημαίνουν την αξία της μεσογειακής διατροφής που για εμάς είναι η παραδοσιακή μας διατροφή.

Η μεσογειακή κουζίνα περιλαμβάνει φρούτα, λαχανικά, ελαιόλαδο, γαλακτοκομικά, όσπρια, ψάρι, ελάχιστο κρέας και επεξεργασμένες τροφές.

Το συγκεκριμένο μοντέλο διατροφής επιβραδύνει τη γήρανση και μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου, διαβήτη και νόσων που σχετίζονται με την καρδιά και τα αγγεία.

Το ευεργετικό ελαιόλαδο ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος και διατηρεί την επιδερμίδα ελαστική και νεανική.

Λιγότερο κρέας

Η μικρή κατανάλωση κρέατος σίγουρα συμβάλλει στην υγεία του οργανισμού.

Το κόκκινο κρέας περιέχει θρεπτικά συστατικά απαραίτητα για τον ανθρώπινο οργανισμό.

Δυστυχώς, τείνουμε να καταναλώνουμε πολύ μεγαλύτερες ποσότητες εβδομαδιαίως από τις επιτρεπόμενες.

Για μια νεανική εμφάνιση, αρκεί να καταναλώνετε κόκκινο κρεάς δύο φορές τον μήνα, προτιμώντας τις υπόλοιπες μέρες κοτόπουλο, γαλοπούλα ή ψάρι.

Ψάρια όπως ο σολομός, το σκουμπρί, η σαρδέλα περιλαμβάνουν ω3 λιπαρά οξέα που διατηρούν την επιδερμίδα ενυδατωμένη και προστατεύουν όλες τις στοιβάδες του δέρματος αναστέλλοντας τη διαδικασία της πρόωρης γήρανσης.

Πολυχρωμία στο πιάτο

Όσο πιο πολλά χρώματα περιλαμβάνει το πιάτο σας τόσο περισσότερα θρεπτικά συστατικά λαμβάνετε.

Χρώμα έχουν τα φρούτα και τα λαχανικά και ανάλογα το χρώμα τους περιέχουν αντίστοιχες θρεπτικές ουσίες και αντιοξειδωτικά συστατικά που καταπολεμούν τις φλεγμονές.

Διατήρηση φυσιολογικού σωματικού βάρους

Διαμορφώνοντας και ακολουθώντας ένα μενού υψηλής θρεπτικής αξίας χωρίς υπερβολές στις ποσότητες, η σωματική μάζα μπορεί να παραμείνει σταθερή και ισορροπημένη.

Το υγιές σωματικό βάρος προάγει την ευκινησία και συνδυαστικά με τη γυμναστική χαρίζει μια κατά πολύ βελτιωμένη φυσική κατάσταση.

Η μεσογειακή διατροφή επιβραδύνει τη γήρανση και μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου.

Το να δείχνει κανείς νέος δεν αρκεί στο να έχει ένα νεανικό πρόσωπο.

Το σώμα αντανακλά και αυτό την ηλικία.

Αλλαγή συνηθειών

Ο καφές έχει οφέλη, όμως το πράσινο τσάι έχει περισσότερα.

Δοκιμάστε, αν όχι να κόψετε, τουλάχιστον να μειώσετε την κατανάλωση καφέ αν πίνετε πολλούς ημερησίως.

Οι πολυφαινόλες του τσαγιού προστατεύουν το δέρμα και επιδιορθώνουν μακροπρόθεσμα τις ζημιές που έχουν γίνει.

Το ίδιο ισχύει και για τη σοκολάτα.

Αν αγαπάτε τη σοκολάτα, αντικαταστήστε την γάλακτος με μαύρη σοκολάτα.

Η τελευταία βοηθά στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος και άρα στην καλύτερη κυκλοφορία των θρεπτικών ουσιών στον οργανισμό.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.