fbpx

Η Πρωτεϊνική Δίαιτα στις πιο Διάσημες Παραλλαγές της

Η Δίαιτα Dukan

Είναι μία δίαιτα που τη χωρίζουμε σε 4 φάσεις. Στην πρώτη φάση, ακολουθείται μία διατροφή βασισμένη σε καθαρή πρωτεΐνη (κόκκινο κρέας, ψάρι, αυγά, πρωτεΐνη σε σκόνη).

Η Πρωτεϊνική Δίαιτα στις πιο Διάσημες Παραλλαγές της.

Στη συνέχεια μπαίνουν στο πλάνο και τα λαχανικά, εναλλάξ με κατανάλωση πρωτεϊνών.

Έπειτα, ενοποιούνται οι δύο πρώτες φάσεις και προστίθενται υδατάνθρακες.

Στην τελευταία φάση σταθεροποιείται η διατροφή σας και γίνεται κατανάλωση κουταλιών σούπας από βρώμη.

Για μια φορά την εβδομάδα, προτείνεται να μπαίνει η κατανάλωση μόνο πρωτεΐνης όλη την ημέρα, ώστε να διατηρηθεί το βάρος.

Η δίαιτα Dukan υπόσχεται γρήγορη απώλεια βάρους, αλλά λείπουν οι βιταμίνες και τα απαραίτητα μέταλλα και ιχνοστοιχεία, ειδικά στην πρώτη της φάση.

Πονοκέφαλοι, δυσκοιλιότητα, νεφρικά και καρδιακά προβλήματα, διαταραχές του κύκλου και κόπωση, είναι κάποια μόνο από τα συμπτώματα που μπορεί να εμφανίσετε μόλις αρχίσετε την παραπάνω δίαιτα.

Η Δίαιτα Atkins

Και αυτή η δίαιτα είναι ιδιαίτερα «διάσημη». Η δίαιτα αυτή είναι υπερπρωτεϊνική και υπερλιπιδική.

Σας βγάζει από το καθημερινό διαιτολόγιο όλους τους υδατάνθρακες (δημητριακά, ψωμί, κάποια λαχανικά).

Μπορείτε να καταναλώνετε πρωτεΐνες και λίπη κατά βούληση (κόκκινο κρέας, ψάρι, αλλαντικά, μαγιονέζα κ.ά.) μαζί με 50 g πράσινα λαχανικά ανά γεύμα.

Χάνετε κιλά εξίσου εύκολα, αλλά χάνετε και κιλά μυϊκού ιστού, ενώ τα ξαναπαίρνετε σύντομα μόλις αρχίσετε να τρώτε υδατάνθρακες.

Οι παρενέργειές της είναι αρκετές και σημαντικές όπως, πονοκέφαλοι, κράμπες, νεφρικά προβλήματα, έλλειψη βιταμινών και ιχνοστοιχείων, υπερχοληστεριναιμία, κίνδυνος εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων, και πολλές άλλες.

Γι΄αυτές τις σημαντικές επιπτώσεις που έχει στον ανθρώπινο οργανισμό έχει αποκηρυχθεί και δεν συστήνεται συχνά από τους διατροφολόγους.

Οι τροφές που δεν είναι μέρος της Paleo Diet είναι γαλακτοκομικά προϊόντα, σπόροι δημητριακών, όσπρια, κρυσταλλική ζάχαρη, επεξεργασμένα φαγητά και θα πρέπει αυστηρά να μην τα τρώτε, αν φυσικά υιοθετήσετε την παραπάνω δίαιτα.

Η Paleo Diet

Πρόκειται για μία δίαιτα που έχει βάση υγιεινές τροφές που έτρωγαν οι πρόγονοί μας κατά την παλαιολιθική εποχή όταν κυνηγούσαν.

Αυτές οι τροφές είναι για παράδειγμα το φρέσκο κρέας (κατά προτίμηση από ζώο το οποίο έχει μεγαλώσει τρώγοντας γρασίδι ή ελευθέρας βοσκής μοσχάρι, χοιρινό, αρνί, πουλερικά), τα ψάρια, τα θαλασσινά, τα φρέσκα φρούτα, τα λαχανικά, σπόρους, ξηρούς καρπούς, υγιεινά έλαια από ελιά, καρύδα, αβοκάντο, macadamia, καρύδια και λιναρόσπορο.

Οι τροφές που δεν είναι μέρος της Paleo Diet είναι γαλακτοκομικά προϊόντα, σπόροι δημητριακών, όσπρια, κρυσταλλική ζάχαρη, επεξεργασμένα φαγητά και θα πρέπει αυστηρά να μην τα τρώτε, αν φυσικά υιοθετήσετε την παραπάνω δίαιτα.

Έχει βγει και ένα βιβλίο με τίτλο «Οι Γυναίκες των Σπηλαίων δεν Παχαίνουν» και μας προϊδεάζει ότι οι καλλίγραμμες γυναίκες δεν έχουν κόψει το κρέας.

Τα σνακ που προέρχονται από επεξεργασία κρέατος είναι το κλειδί για την αύξηση των επιπέδων της ντοπαμίνης και της σεροτονίνης στον εγκέφαλο και ο δρόμος προς ένα σώμα λεπτό και υγιές.

Και δύο λόγια για τα υποκατάστατα γευμάτων και τα πρωτεϊνικά σνακ

Τα υποκατάστατα γευμάτων πλούσια σε πρωτεΐνη, υπό μορφή σούπας, ροφημάτων ή ενδιάμεσων γευμάτων αντικαθιστούν 1 με 2 γεύματα της ημέρας, με καθορισμένη σύσταση.

Πρέπει να προσδίδουν 200-400 kcal ανά γεύμα, που να προέρχονται κατά 25-50% από πρωτεΐνες, 30% το πολύ από λίπη και να αντιπροσωπεύουν το 30% τουλάχιστον των ημερήσιων αναγκών στα απαραίτητα μέταλλα, ιχνοστοιχεία και βιταμίνες.

Τα πρωτεϊνικά σνακ από την άλλη συμπληρώνουν ένα ελαφρύ γεύμα ή καταναλώνονται ως κολατσιό.

Σας δημιουργούν το αίσθημα του κορεσμού, αλλά δεν πρέπει να τα καταναλώνετε πάνω από 3 συνεχόμενες εβδομάδες.

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.