fbpx

Τα Συχνότερα Διατροφικά Λάθη που Κάνετε στο Γραφείο και πώς να τα Διορθώσετε

Οι ώρες εργασίας έχουν αυξηθεί για όλους.

Είναι λοιπόν πιθανό κι εσείς να περνάτε τις περισσότερες ώρες της ημέρας σας μέσα σε ένα γραφείο.

Τα απαιτητικά προγράμματα και το άγχος σας κρατούν μακριά από μια ισορροπημένη διατροφή.

Αυτό συν τα απαιτητικά προγράμματα και το άγχος να γίνουν όλα στην ώρα τους ίσως σας κρατούν μακριά από μια ισορροπημένη διατροφή.

Μπορεί να μην έχετε τον χρόνο να σκεφτείτε τι να φάτε, να μην μπορείτε να προγραμματίσετε τα γεύματά σας και να καταλήγετε να τρώτε ό,τι βρίσκετε μπροστά σας.

Ακολουθούν τα συχνότερα λάθη που μπορεί να κάνετε εργαζόμενοι σε κάποιο γραφείο.

Αφήνετε πολλές ώρες το στομάχι σας άδειο

Ξυπνάτε βιαστικά, παραλείπετε το πρωινό, πίνετε μόνο έναν καφέ και ξεκινάτε για τη δουλειά σας.

Παρασύρεστε από τους έντονους ρυθμούς, πιθανόν να έχετε πελάτες ή να πρέπει να ολοκληρώσετε κάτι.

Ξεχνάτε να πιείτε ακόμα και νερό και μόλις φτάνει το μεσημέρι, η πείνα σας χτυπάει την πόρτα πιο έντονα από ποτέ με αποτέλεσμα να θέλετε να φάτε τα πάντα.

Ακόμα χειρότερα κάνουν τα πράγματα τα κεράσματα στο γραφείο με αποτέλεσμα να τσιμπολογάτε «κενές» θερμίδες που όχι μόνο δεν σας προσφέρουν τίποτα αλλά σας φορτώνουν και με κιλά.

Βάζοντας όμως ένα πρόγραμμα μπορείτε να σώσετε την κατάσταση.

Ξυπνήστε λίγο νωρίτερα και ετοιμάστε ένα θρεπτικό πρωινό.

Γιαούρτι με βρώμη ή δημητριακά και φρούτα, δύο αυγά, ένα ποτήρι ημιάπαχο γάλα με ψωμί ολικής άλεσης και μέλι είναι πολύ καλές επιλογές.

Πάρτε μαζί σας μια σαλάτα με κοτόπουλο που θα έχετε φτιάξει μόνοι σας, ένα γιαούρτι με λίγους ξηρούς καρπούς για σνακ, μια μπανάνα ή ένα μήλο.

Αποφύγετε τις σάλτσες και το φαγητό απέξω.

Αποφύγετε τα βαριά γεύματα που είναι πλούσια σε υδατάνθρακες.

Όσο γευστικά κι αν είναι σας φορτώνουν με θερμίδες και λίγο αφού τα καταναλώσετε, ρίχνουν την ενέργειά σας και σας προκαλούν υπνηλία.

Επίσης, μην τρώτε μπροστά στον υπολογιστή δουλεύοντας, αλλά παρέα με συναδέλφους.

Δεν πίνετε νερό

Ενώ εργάζεστε όχι μόνο δεν τρώτε, αλλά δεν πίνετε και νερό.

Ενώ εργάζεστε όχι μόνο δεν τρώτε, αλλά δεν πίνετε και νερό.

Είναι πιθανότερο να πιείτε 2-3 καφέδες, αλλά όχι νερό.

Αν πίνετε όμως περισσότερο νερό, τρώτε λιγότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Η μεγαλύτερη κατανάλωση νερού συνδέεται με μεγαλύτερη απώλεια βάρους και έλεγχο του βάρους γενικότερα.

Για να μην το ξεχνάτε λοιπόν, έχετε ένα μεγάλο μπουκάλι με νερό πάνω στο γραφείο σας και βάλτε στόχο να το πιείτε μέχρι να φύγετε από τη δουλειά.

Επίσης, νερό περιέχουν τα φρούτα και τα λαχανικά, το τσάι και οι χυμοί που συμβάλλουν κι αυτά στην ενυδάτωσή σας.

Το νερό του καφέ μην το υπολογίζετε γιατί ο καφές γενικά σας αφυδατώνει.

Παραλείπετε τα υγιεινά σνακ

Αν κάνετε πνευματική εργασία, η αδυναμία, η κόπωση και η μειωμένη απόδοση όσο η ώρα περνάει είναι σημάδια ότι ο εγκέφαλός σας έχει μείνει από «καύσιμα».

Το κύριο καύσιμό του είναι η γλυκόζη και γι’ αυτό είναι σημαντικό να κάνετε ενδιάμεσα γεύματα και να μη μένετε νηστικοί για πάνω από τρεις ώρες.

Αν θέλετε να ενισχύσετε την εγκεφαλική σας λειτουργία, μπορείτε να πάρετε κάποιο συμπλήρωμα βιταμινών του συμπλέγματος Β που έχουν συνδεθεί με καλύτερη απόδοση και μειωμένη κόπωση.

Επίσης, η λήψη ορισμένων αμινοξέων συμβάλλει στη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.