fbpx

Τρόποι για να Διορθώσετε μια Διατροφική σας Ατασθαλία

Ενώ ακολουθείτε μια υγιεινή διατροφή, είναι πιθανό να υποκύψετε σε κάποιον πειρασμό με αποτέλεσμα να χαλάσετε τη δίαιτά σας.

Αν αισθάνεστε ένοχοι, μη βιαστείτε να αγχωθείτε ότι ήρθε το τέλος του κόσμου.

Το στομάχι σας έχει ξεσυνηθίσει να επεξεργάζεται δύσπεπτες τροφές, ενώ κάνετε δίαιτα.

Μπορείτε εύκολα να μπείτε πάλι στον σωστό δρόμο.

Για αρχή, σκεφτείτε γιατί υποκύψατε.

Μήπως το διατροφικό σας πρόγραμμα είναι πολύ αυστηρό ή έχει παραμείνει ίδιο εδώ και καιρό;

Αν ισχύει κάτι τέτοιο είναι πιθανό να μην αισθάνεστε πλήρεις όλο αυτό το διάστημα.

Δεύτερον, το ότι χαλάσατε μια φορά τη διατροφή σας δε σημαίνει ότι όλη η πρόοδος που έχετε κάνει πάει χαμένη.

Μην απελπίζεστε σκεπτόμενοι τις θερμίδες που μπορεί να πήρατε μέσα σε μια μέρα, αφού αυτό που θα μετρήσει είναι οι συνολικές θερμίδες στο τέλος της εβδομάδας.

Έτσι, αυτό που έχετε να κάνετε τώρα είναι να μοιράσετε σωστά και λογικά τις θερμίδες των υπόλοιπων ημερών για να σώσετε την κατάσταση.

Στη συνέχεια, αξιολογήστε την ποιότητα αυτών που καταναλώσατε.

Αν ήταν κυρίως υδατάνθρακες, στο εξής μειώστε τους δραστικά.

Αν καταναλώσατε αλκοόλ ή γλυκά, μην υποκύψετε ξανά.

Το πιο πιθανό είναι τις ώρες μετά το λουκούλλειο γεύμα να αισθανθήκατε έντονη δυσφορία, φούσκωμα, τυμπανισμό και αέρια.

Είναι λογικό για το λόγο ότι το στομάχι σας έχει ξεσυνηθίσει να επεξεργάζεται δύσπεπτες τροφές.

Για να αισθανθείτε καλύτερα πιείτε πολύ νερό.

Η ενυδάτωση βοηθά τη χώνεψη.

Μια καλή ιδέα είναι να καταναλώσετε μηλόξιδο.

Περιέχει πηκτίνη που συμβάλλει στην κινητικότητα και τους σπασμούς του εντέρου.

Επίσης, το μηλόξιδο οδηγεί το λίπος στους μύες ώστε να καεί ευκολότερα.

Καταπολεμά την κατακράτηση υγρών, βοηθά στη χώνεψη, μειώνει την όρεξη και αυξάνει το ρυθμό του μεταβολισμού.

Εναλλακτικά, πιείτε ένα αφέψημα λουίζας, η οποία είναι γνωστή για τις αδυνατιστικές της ιδιότητες, καταπολεμά επίσης την κατακράτηση υγρών και αντιμετωπίζει τα αέρια, το φούσκωμα και τη δυσκοιλιότητα.

Η εμμονή με τις θερμίδες σε περιόδους αυστηρής δίαιτας συχνά σας οδηγεί στο να υπερεκτιμάτε ό,τι καταναλώνετε.

Όταν έχετε συνηθίσει στις μικρές μερίδες, μια κανονική μερίδα μπορεί να σας φανεί υπερβολική.

Όταν έχετε συνηθίσει στις μικρές μερίδες, αισθάνεστε ότι έχετε φορτωθεί με επιπλέον κιλά.

Έτσι, αισθάνεστε ότι έχετε φορτωθεί με επιπλέον κιλά.

Πριν τα βάλετε με τον εαυτό σας, λάβετε υπόψη ότι για να πάρετε ένα κιλό, χρειάζεται να καταναλώσετε τουλάχιστον 7000 θερμίδες επιπλέον μέσα σε μία εβδομάδα.

Σε όλο αυτό υπάρχει και μια θετική πλευρά.

Μετά από ένα μεγάλο διάστημα κατά το οποίο ακολουθείτε διατροφή περιορισμένων θερμίδων, ο οργανισμός μπορεί να αποκομίσει όφελος από μια διατροφική ατασθαλία αποκτώντας έξτρα ενέργεια.

Έτσι, την επόμενη φορά που θα γυμναστείτε ίσως διαπιστώσετε ότι θα έχετε μεγαλύτερη δύναμη και αντοχή.

Η προπόνησή σας ίσως να είναι πολύ πιο εκρηκτική και θα την ολοκληρώσετε ευκολότερα.

Μέχρι τότε, ο μεταβολισμός σας ίσως να είχε μείνει στάσιμος ή να είχε αρχίσει να επιβραδύνεται.

«Ξυπνώντας» τον έστω μία φορά στο τόσο, μόνο υπέρ σας μπορεί να λειτουργήσει.

Τέλος, «αναστατώνοντας» τον μεταβολισμό με τις έξτρα θερμίδες, αυξάνονται και τα επίπεδα της λεπτίνης, της ορμόνης που είναι υπεύθυνη για το αίσθημα της πείνας.

Έτσι, θα παραμείνετε πιστοί στο πρόγραμμά σας και δύσκολα θα ξεφύγετε πάλι από αυτό.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.