fbpx

Αυτές τις Τροφές θα Πρέπει να Αποφεύγετε αν Είστε Πάνω από 40

Είναι γεγονός ότι κυρίως οι γυναίκες όταν περάσουν τα 40 έχουν την τάση να παίρνουν ευκολότερα κιλά.

Η επιβράδυνση του μεταβολισμού που έρχεται σταδιακά σε συνδυασμό με την καθιστική ζωη και την κακή διατροφή είναι παράγοντες που επιδεινώνουν την κατάσταση.

Μετά τα 40 θα πρέπει να προσέχετε περισσότερο τη διατροφή σας.

Στη συνέχεια, ο ερχομός της εμμηνόπαυσης συμβάλλει στην αύξηση βάρους λόγω των ορμονικών αλλαγών.

Έτσι, αν μια γυναίκα καταφέρει να διατηρήσει το βάρος της μετά τα 40, ίσως δυσκολευτεί παρόλα αυτά όταν μπει στην εμμηνόπαυση.

Για να αντιστρέψετε την κατάσταση, εκτός από την αύξηση της σωματικής δραστηριότητας, θα πρέπει να προσέξετε περισσότερο τη διατροφή σας και να έχετε υπόψη τις τροφές που μπορεί να βλάψουν τον μεταβολισμό σας.

Αλλαντικά

Λουκάνικα, μπέικον, ζαμπόν, πάριζα, σαλάμια και όλα τα επεξεργασμένα παράγωγα του κόκκινου κρέατος που βρίσκετε συσκευασμένα ή χύμα στο σούπερ μάρκετ περιέχουν μεγάλες ποσότητες αλατιού, συντηρητικά και λιπαρά, ακόμα κι αν έχουν την ένδειξη «βραστά» ή «με λιγότερο αλάτι».

Η υψηλή κατανάλωση επεξεργασμένων κρεάτων συνδέεται με αυξημένες πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου του στομάχου, καρδιακών παθήσεων και διαβήτη.

Επίσης, όλες αυτές οι τροφές αυξάνουν το οξειδωτικό στρες εξαιτίας του νιτρικού νατρίου που περιέχουν και επιταχύνουν τη γήρανση βλάπτοντας την ελαστίνη και το κολλαγόνο του δέρματος.

Τηγανητά και ψημένα στα κάρβουνα κρέατα

Τα φαγητά που μαγειρεύονται σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες αυξάνουν κάποιες χημικές ενώσεις που έχουν συνδεθεί με εμφάνιση καρκίνου.

Το τηγανητό ή ψημένο στα κάρβουνα κρέας συνδέεται με την εμφάνιση καρκίνου του παχέος εντέρου, του καρκίνου στο πάγκρεας και τον προστάτη.

Καλό είναι λοιπόν να περιορίσετε αυτόν τον τρόπο μαγειρέματος.

Μια καλή ιδέα είναι να μαρινάρετε το κρέας πριν από το ψήσιμο.

Με αυτόν τον τρόπο η παραγωγή αυτών των χημικών ενώσεων θα μειωθεί δραστικά.

Πατάτες τηγανητές

Περιέχουν πολλά λιπαρά και θερμίδες που ο οργανισμός σας δυσκολεύεται να διαχειριστεί λόγω της επιβράδυνσης του μεταβολισμού.

Μια καλή εναλλακτική αν τις αγαπάτε είναι να τις φτιάχνετε στο σπίτι.

Έτσι θα μπορείτε να ελέγχετε την ποσότητα και την ποιότητα του λαδιού που θα χρησιμοποιήσετε.

Μαργαρίνη

Η μαργαρίνη περιέχει τρανς λιπαρά.

Αυτά επηρεάζουν τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης και βλάπτουν την καρδιά.

Επιλέξτε αγνό ελαιόλαδο με μέτρο για να μειώσετε τη χοληστερόλη σας και να μπορεί ο οργανισμός σας να απορροφά τις λιποδιαλυτικές θρεπτικές ουσίες.

Μια καλή εναλλακτική αν αγαπάτε τις τηγανητές πατάτες είναι να τις φτιάχνετε στο σπίτι.

Γάλα αμυγδάλου

Ακούγεται παράδοξο, αλλά μεγαλώνοντας ο κίνδυνος οστεοπόρωσης αυξάνεται.

Επομένως, χρειάζεστε τροφές πλούσιες σε ασβέστιο.

Το γάλα αμυγδάλου το χρησιμοποιείτε ως υποκατάστατο του κανονικού γάλατος, αλλά από δω και στο εξής έχετε μεγαλύτερη ανάγκη το δεύτερο.

Το ασβέστιο των γαλακτοκομικών ζωικής προέλευσης ενισχύει περισσότερο τα οστά.

Αν θέλετε να αποφύγετε τα γαλακτοκομικά ζωικής προέλευσης, επιλέγετε προϊόντα εμπλουτισμένα με βιταμίνη D και ασβέστιο.

Σούπες σε κονσέρβα

Οι σούπες αυτές όπως και όλα τα κονσερβοποιημένα τρόφιμα περιέχουν πολύ αλάτι, το οποίο όχι μόνο σας είναι άχρηστο, αλλά ο οργανισμός σας δεν μπορεί να επεξεργαστεί.

Επίσης, το αυξημένο νάτριο στον οργανισμό ανεβάζει την πίεση και αυξάνει τον κίνδυνο οστεοπόρωσης.

Ζυμαρικά

Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες όπως το λευκό ψωμί, τα μπισκότα, τα κράκερ και τα δημητριακά περιέχουν πολύ υψηλό γλυκαιμικό δείκτη προκαλώντας απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα.

Έτσι, αν συνεχίσετε να τα καταναλώνετε όπως πριν, θα πάρετε βάρος.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.