fbpx

Οι Λόγοι που Πρέπει να Εντάξουμε το Γκότζι Μπέρι στη Διατροφή μας

Συγκαταλέγεται στις υπερτροφές ή αλλιώς super foods.

Το γκότζι μπέρι είναι ένας μικροσκοπικός κόκκινος καρπός που μοιάζει με τη σταφίδα και το κράνμπερι.

Τα γκότζι μπέρι ταιριάζουν τέλεια σε σαλάτες, ενώ συνδυάζονται με γιαούρτι και μέλι.

Το βρίσκουμε ανάμεικτο μαζί με άλλους ξηρούς καρπούς ή μπορούμε να το αγοράσουμε σκέτο από τα σούπερ μάρκετ και τα καταστήματα με βιολογικά τρόφιμα.

Τα γκότζι μπέρι ταιριάζουν τέλεια σε σαλάτες, συνδυάζονται με γιαούρτι και μέλι, αλλά μπορούν να καταναλωθούν και σκέτα.

Κερδίζουν όλο και περισσότερους οπαδούς και μια θέση στη διατροφή μας.

Ας δούμε τα οφέλη τους.

Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες

Πολλοί από εμάς δεν καταναλώνουμε την απαραίτητη ποσότητα φυτικών ινών με αποτέλεσμα πρώτα από όλα τη δυσκοιλιότητα.

Δημιουργούνται όμως και άλλα προβλήματα από την έλλειψή τους, γιατί οι φυτικές ίνες συμβάλλουν στην αποτοξίνωση του οργανισμού, μειώνουν τη χοληστερόλη και τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου.

Τα γκότζι μπέρι περιέχουν πολλές, είναι γευστικά και αποτελούν έναν καλό τρόπο για να καταναλώνουμε την απαραίτητη ποσότητα φυτικών ινών.

Καταπολεμούν τη δυσκοιλιότητα

Ως συνέχεια της προηγούμενης παραγράφου, τα γκότζι μπέρι μπορούν να συμβάλουν στη λύση του προβλήματος όσων ταλαιπωρούνται από δυσκοιλιότητα προάγοντας την εντερική κινητικότητα.

Περιέχουν επίσης, ψευδάργυρο, μαγνήσιο και βιταμίνη C που ανανεώνει τον βλεννογόνο του εντέρου.

Περιέχουν πολλά αντιοξειδωτικά

Χάρη στην ισχυρή αντιοξειδωτική τους δράση καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες κι επομένως πολλές ασθένειες και φλεγμονές.

Η τακτική κατανάλωσή τους μπορεί να καταπολεμήσει τη γήρανση και να την επιβραδύνει διατηρώντας τα κύτταρα νεανικά.

Συμβάλλουν σε ένα δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα

Λόγω των βιταμινών Α και C που περιέχουν αποτελούν μια καλή ασπίδα προστασίας ενάντια στις ιώσεις και τα κρυολογήματα.

Έχουν σίδηρο

Μια γενναία ποσότητα από γκότζι μπέρι ημερησίως μπορεί να καλύψει το 15% των ημερήσιων αναγκών μας σε σίδηρο.

Τα γκότζι μπέρι χαρίζουν ενέργεια και βελτιώνουν τις αθλητικές επιδόσεις.

Η ποσότητα αυτή ανέρχεται στις 3 κουταλιές της σούπας.

Επίσης, περιέχουν πολλά αμινοξέα.

Είναι πλούσια σε πρωτεΐνη

Είναι από τα λίγα φρούτα που περιέχουν πρωτεΐνη και μάλιστα σε σχετικά καλή αναλογία.

Μία κουταλία γκότζι μπέρι περιέχει ένα γραμμάριο πρωτεΐνης, επομένως σε συνδυασμό με άλλα πρωτεïνούχα τρόφιμα, όπως το γιαούρτι ή το τυρί cottage, δημιουργούν ένα γευστικό σνακ με λίγες θερμίδες και ικανοποιητική ποσότητα πρωτεΐνης.

Χαρίζουν ενέργεια

Βελτιώνουν τις αθλητικές επιδόσεις, προάγουν την ευκολία συγκέντρωσης σε πνευματικές εργασίες, χαρίζουν πνευματική διαύγεια και κρατούν το μυαλό σε εγρήγορση.

Κάνουν καλό στην όραση

Τα γκότζι μπέρι περιέχουν βήτα καροτίνη σε υψηλή περιεκτικότητα, η οποία μετατρέπεται σε βιταμίνη Α.

Η βιταμίνη Α ωφελεί την όραση και προστατεύει τα μάτια από πολλές σοβαρές νόσους, όπως η εκφύλιση της ωχράς κηλίδας που έρχεται με την πάροδο του χρόνου.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.