Οι Τροφές που Πρέπει να Έχετε Πάντα στην Κουζίνα σας

Αν θέλετε να υιοθετήσετε έναν υγιεινό τρόπο διατροφής, φροντίστε να έχετε πάντα αυτά τα τρόφιμα στη διάθεσή σας που συμβάλλουν στην υγεία του οργανισμού και την προστασία του από διάφορες παθήσεις.

Ωμά αμύγδαλα, καρύδια, κάσιους, φουντούκια, φιστίκια έχουν τεράστια διατροφική αξία.

Γιαούρτι με λίγα λιπαρά

Στραγγιστό, αγελαδινό, κατσικίσιο, πρόβειο, όποιο είδος και να έχετε είναι καλό.

Το γιαούρτι περιέχει ασβέστιο και πρωτεϊνες κι αν περιέχει και προβιοτικά, συμβάλλει στην εύρυθμη λειτουργία του εντέρου.

Το κατσικίσιο θεωρείται η καλύτερη επιλογή γιατί περιέχει περισσότερα προβιοτικά από κάθε άλλο, αλλά είναι επιβαρυμένο με λιπαρά.

Αβγά

Μια από τις καλύτερες πηγές πρωτεϊνών που συγκεντρώνονται στο ασπράδι.

Το αβγό θεωρείται πλήρης τροφή.

Συμβάλλει στην αύξηση της μυικής μάζας, μπορείτε να το μαγειρέψετε με πολλούς τρόπους ή να το φάτε βραστό ως ενδιάμεσο σνακ που θα σας κρατήσει χορτάτους για ώρες.

Χρειάζεται και πάλι προσοχή στην ποσότητα.

Η κατανάλωση των κρόκων δε συστήνεται σε όσους έχουν χοληστερίνη και δε θα πρέπει να υπερβαίνει τους τρεις σε εβδομαδιαία βάση.

Ξηροί καρποί

Ωμά αμύγδαλα, καρύδια, κάσιους, φουντούκια, φιστίκια έχουν τεράστια διατροφική αξία γιατί είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα, βιταμίνες, ασβέστιο και άλλα απαραίτητα ιχνοστοιχεία.

Μια χούφτα την ημέρα είναι η ιδανική ποσότητα που δε θα πρέπει να την υπερβαίνετε γιατί έχουν πολλές θερμίδες.

Μπάρες δημητριακών

Προμηθευτείτε αυτές χωρίς πρόσθετη ζάχαρη, με ξηρούς καρπούς, φρούτα και βρώμη.

Δυστυχώς, οι περισσότερες που κυκλοφορούν στο εμπόριο περιέχουν διάφορες μορφές ζάχαρης.

Είναι το τέλειο υποκατάστατο όταν επιθυμείτε κάτι γλυκό και το καλύτερο σνακ πριν από την προπόνηση.

Βρώμη

Είναι καλή πηγή υδατανθράκων και χαρίζει ενέργεια.

Κάθε πρωί απολαύστε ένα μπολ με βρώμη, γάλα ή γιαούρτι ή φρέσκο χυμό φρούτων για ένα πλήρες γεύμα.

Μπορείτε ακόμα να τη χρησιμοποιήσετε αντί για ψωμί για να φτιάξετε μπιφτέκια, να φτιάξετε τις δικές σας μπάρες δημητριακών ή να την συμπεριλάβετε σε πολλές ακόμα συνταγές.

Φακές

Έχουν σίδηρο και χαρίζουν πολλή ενέργεια.

Μπορείτε να τις απολαύσετε βραστές σε σαλάτα μαζί με άλλα υλικά.

Για καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου συνδυάστε τις φακές σας με λεμόνι ή κάποια άλλη τροφή πλούσια σε βιταμίνη C και αποφύγετε την ταυτόχρονη κατανάλωση γαλακτοκομικών γιατί το ασβέστιο δημιουργεί πρόβλημα στην αφομοίωση του σιδήρου.

Μπανάνες

Είναι πλούσιες κυρίως σε κάλιο, βιταμίνες Α, Β, C και Ε, φυτικές ίνες και σίδηρο.

Χαρίζουν ενέργεια και συμβάλλουν στην σωστή εγκεφαλική λειτουργία.

Μπορείτε να καταναλώσετε μία μπανάνα πριν ή μετά την άσκηση.

Η μπανάνα καταπολεμά τη δυσκοιλιότητα, αλλά αυξάνει και τα επίπεδα σεροτονίνης στον οργανισμό προάγοντας την καλή διάθεση.

Το αβοκάντο ταιριάζει με όλες τις σαλάτες σας.

Αβοκάντο

Είναι πλούσιο σε βιταμίνες C, Κ, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, φυτικές ίνες, κάλιο, φυλλικό και φολικό οξύ και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα που ρίχνουν την κακή χοληστερίνη.

Είναι ισχυρό αντιγηραντικό χάρη στις αντιοξειδωτικές ιδιότητές του.

Εξαιρετικό είναι και το λάδι από αβοκάντο που χρησιμεύει και για καλλυντική χρήση.

Το αβοκάντο ταιριάζει με όλες τις σαλάτες σας, αλλά μπορείτε να το αλείψετε και πάνω σε μια φέτα ψωμί αντί για βούτυρο.

www.y-o.gr 

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.