Πώς να Κόψετε Θερμίδες αλλά όχι Γεύση από τα Αγαπημένα σας Γεύματα

Οι περισσότερες δίαιτες αδυνατίσματος αποκλείουν ολόκληρες διατροφικές ομάδες στερώντας από τον οργανισμό πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, αλλά και γεύση.

Δε χρειάζεται να θυσιάσετε αυτά που σας αρέσουν για να χάσετε βάρος, χρειάζεται μόνο να κάνετε μερικές έξυπνες περικοπές εξαφανίζοντας τις άχρηστες θερμίδες που περιέχουν.

Συνδυάστε τα μακαρόνια σας με ντομάτα, τυρί και κιμά.

Μειώστε...

Τη ζάχαρη στα ροφήματά σας

Σας αρέσει να πίνετε τον καφέ σας γλυκό με τουλάχιστον 2-3 κουταλιές ζάχαρη.

Αν πίνετε έναν την ημέρα δεν πειράζει τόσο δεδομένου ότι η κάθε κουταλιά ζάχαρη περιέχει περίπου 20 θερμίδες.

Αν όμως πίνετε 2-3 καφέδες την ημέρα, σκεφτείτε πόσες κενές θερμίδες παίρνετε.

Δύο πράγματα μπορείτε να κάνετε: αντικαθιστάτε τη ζάχαρη με κάποιο γλυκαντικό όπως στέβια ή μειώνετε σιγά σιγά τις κουταλιές που βάζετε μέχρι να φτάσετε τη μία ή τη μισή, αν δεν τον θέλετε σκέτο.

Το ίδιο ισχύει και για όλα τα ροφήματα.

Το μέλι από το γιαούρτι

Τρώτε γιαούρτι με μέλι ή μέλι με γιαούρτι;

Το μέλι είναι θρεπτικό αλλά δεν παύει να έχει θερμίδες.

Περιορίστε την ποότητα που βάζετε σε ένα κουταλάκι του γλυκού.

Στο εμπόριο κυκλοφορεί μέλι σε μονοδόσεις ώστε να γνωρίζετε ακριβώς πόσο βάζετε.

Το λάδι και το ντρέσινγκ στη σαλάτα

Αν σας αρέσει η σαλάτα σας να κολυμπάει στο λάδι, τότε μόνο υγιεινή δεν είναι.

Η κάθε κουταλιά της σούπας λάδι μπορεί να περιέχει μέχρι και 150 θερμίδες.

Περιοριστείτε στη μία κουταλιά λοιπόν, κι αν βάζετε κάποιο έτοιμο ντρέσινγκ ξανασκεφτείτε το.

Συνήθως τα ντρέσινγκ έχουν περισσότερες θερμίδες από όσες όλη η σαλάτα μαζί!

Αν θέλετε οπωσδήποτε κάτι να τη νοστιμίσει, φτιάξτε το μόνοι σας με φυσικά υλικά, όπως μυρωδικά, γιαούρτι, λεμόνι, ξύδι, χυμούς φρούτων, μέλι.

Τη σάλτσα στα μακαρόνια

Τα μακαρόνια δεν παχαίνουν, όλα αυτά που βάζουμε πάνω κάνουν τη ζημιά.

Αφήστε τις καρμπονάρες και τις άλλες μακαρονάδες με τις βαριές σάλτσες, κόψτε φρέσκια ντομάτα και αλέστε την πάνω από τα μακαρόνια σας με ελάχιστο τυρί και άπαχο κιμά που θα φτιάξετε μόνοι σας.

Αποφύγετε το αναψυκτικό μέσα στο ποτό σας.

Τους ξηρούς καρπούς

Είναι θρεπτικοί αλλά αν τους τρώτε μέσα στην ημέρα, προτιμήστε τους ανάλατους και όχι παραπάνω από μία χούφτα.

Συνοδέψτε με αυτούς το ποτό σας μόνο αν την ίδια μέρα δεν τους έχετε καταναλώσει καθόλου.

Και πάλι μην ξεπεράσετε τη μία χούφτα και προτιμήστε τους ωμούς και ανάλατους.

Ακόμα καλύτερα αν τους αφήσετε τελείως, θα κερδίσετε περίπου 200 θερμίδες.

Τα αναψυκτικά στα ποτά σας

Κόβοντας τα αναψυκτικά θα δείτε την κοιλιά σας να ξεφουσκώνει.

Αν το αγαπημένο σας ποτό το αραιώνετε με κάποιο αναψυκτικό, ή θα μειώσετε τα ποτά που πίνετε (αν είναι παραπάνω από ένα) ή θα αντικαταστήσετε το αναψυκτικό με κάτι άλλο που θα του δώσει εξίσου καλό γευστικό αποτέλεσμα.

www.y-o.gr 

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.