Ξοδέψτε Λιγότερα για να Τρέφεστε Καλύτερα

Η ισορροπημένη διατροφή δεν είναι απαραίτητα ακριβή.

Εφαρμόστε αυτές τις συμβουλές για να μειώσετε τον λογαριασμό του σούπερ μάρκετ, βελτιώνοντας παράλληλα την ποιότητα της διατροφής σας.

Μπορείτε να βρείτε προσφορές ακόμα και σε πολύ καλής ποιότητας προϊόντα.

Συγκρίνετε τις συσκευασίες μεταξύ τους

Διαβάζετε προσεκτικά τις ετικέτες των τροφίμων και κάντε συγκρίσεις.

Διατροφικά στοιχεία, θερμίδες, ποσότητα, τιμή. Αν πρόκειται για πανομοιότυπα τρόφιμα διαφορετικών εταιριών, επιλέξτε το φθηνότερο.

Για τα βιολογικά τρόφιμα αξίζει να πληρώσετε κάτι παραπάνω, αλλά και πάλι θα δείτε ότι δε διατίθενται σε μεγάλες ποσότητες.

Άλλωστε, δε χρειάζετε να ψωνίζετε τα πάντα βιολογικά παρά μόνο όσα θεωρούνται περισσότερο επιβλαβή για τον οργανισμό στη συμβατική μορφή τους.

Επωφεληθείτε από τις εβδομαδιαίες προσφορές

Μπορείτε να βρείτε προσφορές ακόμα και σε πολύ καλής ποιότητας προϊόντα.

Οργανώστε τη λίστα για τα ψώνια σας αναλόγως και εξοικονομήστε χρήματα.

Πηγαίνετε στη λαϊκή της γειτονιάς σας

Δεν είναι εύκολο επειδή τις ώρες που λειτουργούν οι λαϊκές οι περισσότεροι εργάζεστε.

Όμως, οι τιμές εκεί είναι εκπληκτικά χαμηλότερες από τις τιμές των μανάβικων και των σούπερ μάρκετ.

Αν δοκιμάσετε να πάτε νωρίς το πρωί πριν τη δουλειά σας, θα βρείτε καλύτερα προϊόντα.

Με τον καιρό, θα βρείτε και κάποιους παραγωγούς από τους οποίους θα ψωνίζετε συχνά.

Κόψτε τα έτοιμα γεύματα

Έτοιμα μαγειρεμένα γεύματα σε ειδικές συσκευασίες κοστίζουν σε χρήμα και θερμίδες.

Εκτός από αυτό, είναι γεμάτα συντηρητικά και έξτρα λίπος, σας φορτώνουν με περιττές θερμίδες, ενώ χρεώνεστε και τις συσκευασίες τους.

Μην αγοράζετε φρούτα και λαχανικά συσκευασμένα και πλυμένα

Αν τα αγοράσετε χύμα θα σας κοστίσουν λιγότερα χρήματα.

Ό,τι κερδίζετε σε χρόνο προετοιμασίας στοιχίζει στην τσέπη σας.

Επιλέξτε έξυπνα, υγιεινά σνακ

Φρέσκα και αποξηραμένα φρούτα, γιαούρτια, τοστ που θα φτιάξετε μόνοι σας, ξηροί καρποί και μπάρες δημητριακών είναι οι καλύτερες επιλογές για τα σνακ σας που δε χρειάζεται να κοστίζουν ακριβά.

Το μοντέλο της μεσογειακής διατροφής θεωρείται το πιο υγιεινό.

Φάτε... μεσογειακά

Τα υλικά για τις συνταγές από τις διεθνείς κουζίνες κοστίζουν επειδή συνήθως είναι εισαγόμενα και δεν υπάρχουν σε όλα τα καταστήματα.

Το μοντέλο της μεσογειακής διατροφής θεωρείται το πιο υγιεινό, είναι δικό μας και επομένως έχει μικρότερο κόστος.

Ασχοληθείτε με την κουζίνα σας

Ζυμώσετε το ψωμί σας, φτιάξτε μόνοι σας μπάρες δημητριακών, αποξηράνετε τα φρούτα και τις ντομάτες σας, φτιάξετε σπιτικές μαρμελάδες, ακόμα και γάλα αμυγδάλου.

Καλλιεργήστε τα δικά σας μυρωδικά που θα νοστιμίσουν τα γεύματά σας, φυτέψτε τα λαχανικά της αρεσκείας σας, ώστε να μη χρειάζεται να αγοράζετε τα πάντα.

Οπωσδήποτε απαιτείται ελεύθερος χρόνος για όλα αυτά, όμως η χαρά της δημιουργίας και η εξοικονόμηση χρημάτων θα σας αποζημιώσουν. 

www.y-o.gr 

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.