Πως να Ενισχύσουμε τον Μεταβολισμό μας

Υπάρχουν απλοί τρόποι που μπορούν να ενισχύσουν τον μεταβολισμό σας, αρκεί να ακολουθήσουμε πιστά τους κανόνες.

Πολλές φορές παρατηρούμε ότι δύο άνθρωποι ίδιας ηλικίας, φύλου και ύψους, οι οποίοι καταναλώνουν τις ίδιες τροφές και ασκούνται το ίδιο, ο ένας να παχαίνει ενώ ο άλλος να αδυνατίζει.

 να Ενισχύσουμε τον Μεταβολισμό μας

Ο μηχανισμός καύσης των θερμίδων, που ουσιαστικά είναι ο μεταβολισμός, είναι σημαντικό να λειτουργεί σωστά όχι μόνο για τη διατήρηση χαμηλού βάρους αλλά και για την καλή κατανομή ενέργειας στο σώμα και την, εν τέλει, συνολικά εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού.

Ακολουθούν τρόποι για να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας, βοηθώντας έτσι τον εαυτό σας να αποκτήσει επιτέλους εκείνο το σώμα που χρόνια ονειρεύεστε.

Υπάρχει ελπίδα, και λέγεται «σωστός μεταβολισμός».

Αν γεννηθήκατε με γρήγορο, μέτριο ή αργό μεταβολισμό υπάρχουν πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να τον αυξήσετε ή να τον επιβραδύνετε.

Καθώς μεγαλώνουμε, ο μεταβολισμός μας επιβραδύνεται.

Αυτή είναι μια από τις αιτίες που οι περισσότεροι άνθρωποι αυξάνουν το βάρος τους καθώς μεγαλώνουν.

Το επιπλέον λίπος επιβραδύνει περαιτέρω το μεταβολισμό.

Τα καλά νέα είναι πως ο μεταβολισμός και το βάρος μας δεν είναι εκτός ελέγχου.

Μπορούμε να τον ενισχύσουμε ακολουθώντας ορισμένες βασικές συμβουλές.

Τα βήματα που θα αυξήσουν τον μεταβολισμό μας βοηθούν να:

-Κάψουμε επιπλέον θερμίδες πριν αποθηκευτούν ως σωματικό λίπος

-Κάψουμε επιπλέον λίπος που ήδη έχουμε.

Τι πρέπει να κάνετε:

Όταν τρώμε περισσότερες θερμίδες από αυτές που ο οργανισμός μας καίει σε μια ημέρα, αποθηκεύονται στα λιπώδη κύτταρα ως σωματικό λίπος.

Επομένως, αν ο στόχος σας είναι να χάσετε βάρος, χρειάζεται να τρώτε λιγότερες θερμίδες, να καίτε περισσότερες από αυτές που τρώτε ή και τα δύο.

Μπορείτε να σκέφτεστε με όρους ενίσχυσης του μεταβολισμού.

 να Ενισχύσουμε τον Μεταβολισμό μας 2

Για να τον ενισχύσετε και να βοηθήσετε στη ρύθμιση του βάρους σας θα πρέπει:

Να είστε περισσότερο δραστήριοι. 

Όταν ασκείστε, ο μεταβολισμός σας επιταχύνεται.

Για λίγες ώρες μετά παραμένει ελαφρώς υψηλότερα.

Με τον καιρό η καθημερινή άσκηση χτίζει μυς.

‘Οσο περισσότερους μυς έχετε τόσο ενισχύεται ο μεταβολισμός στη διάρκεια της χαλάρωσης.

Να τρώτε έξυπνα. 

Αυτό σημαίνει να προσπαθείτε να τρώτε λιγότερα λιπαρά και περισσότερες ίνες, σύνθετους υδατάνθρακες και νερό - που βρίσκονται σε φρούτα, λαχανικά, προϊόντα ολικής αλέσεως καθώς και στο κρέας και τα γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών.

Για κάθε σνακ ή γεύμα να περιλαμβάνετε λίγα λιπαρά και ορισμένη ποσότητα πρωτεΐνης μαζί με υδατάνθρακες.

Επίσης να περιορίσετε το αλκοόλ και τη ζάχαρη, που έχουν πολλές θερμίδες και όχι θρεπτική αξία.

Να παρακολουθείτε τις ποσότητες που καταναλώνετε.

Γράψτε όλα όσα τρώτε και πίνετε.

Μετρήστε τις θερμίδες που φάγατε σε κάθε γεύμα και σνακ.

Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε τα στοιχεία για να αποφασίσετε αν οι μερίδες σας έχουν το σωστό μέγεθος.

Ελέγξτε αν καταναλώνετε ποικιλία τροφίμων.

Είναι πιθανόν να διαπιστώσετε ότι με μικρές αλλαγές μπορείτε να υιοθετήσετε μια υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή.

Να σχεδιάζετε αυτά που θα φάτε και να τρώτε σε τακτικό πρόγραμμα. 

Έτσι θα αποφεύγετε φτωχές επιλογές, που είναι εύκολο να κάνετε όταν πεινάτε.

Να τρώτε λίγο, πριν τη σωματική δραστηριότητα. 

Αν μπορείτε, να τρώτε ένα σνακ πριν βγείτε για έναν περίπατο.

Ενισχύει το μεταβολισμό σας, που σας οδηγεί να καίτε λίγο περισσότερες θερμίδες όταν ασκείστε.

Για να αποφύγετε να επιβραδύνετε το μεταβολισμό σας:

Μην παραλείπετε γεύματα. 

Το πρωινό αποτελεί το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και ενεργοποιεί τον μεταβολισμό.

Μην πεινάτε. 

Μια διατροφή πολύ χαμηλή σε θερμίδες επιβραδύνει το μεταβολισμό και δεν καίει πολύ λίπος.

Αντ’ αυτού καίει τη μυϊκή μάζα που βοηθά στην ενίσχυση του μεταβολισμού.

Μην επιλέγετε λιπαρά.

Να τρώτε περισσότερους υδατάνθρακες, ορισμένες πρωτεΐνες και λίγα λιπαρά.

Το μεγαλύτερο μέρος των λιπαρών που τρώτε (αλλά δεν καίτε) πηγαίνει κατευθείαν στα λιπώδη κύτταρα.

ΠΗΓΗ:www.in2life.gr
www.y-o.gr

Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.