fbpx

Πώς η Θετική Σκέψη Βοηθά στο Αποτελεσματικό Αδυνάτισμα

Όσον αφορά στην απώλεια βάρους, ο τρόπος που σκέφτεστε έχει σημασία.

Οι θετικές συνήθειες, όπως ο εορτασμός μικρών επιτυχιών, η εστίαση στην αυτο-ενθάρρυνση και η εξάσκηση της συγκέντρωσής σας, θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν να χάσετε περισσότερο βάρος – και να το κρατήσετε μακριά -, σε αντίθεση με τις αρνητικές σκέψεις.

Πρόσφατη έρευνα διαπίστωσε ότι όσοι είχαν θετική στάση ήταν πιο πιθανό να καταφέρουν να χάσουν βάρος, αφού η προσέγγισή τους αυτή τους έκανε να επιστρέφουν στις υγιεινές τους συνήθειες μετά από μικρά ατοπήματα, όπως η υπερφαγία ή η παράλειψη μιας προπόνησης.

Η έρευνα από τη γνωστική-συμπεριφορική θεραπεία της παχυσαρκίας υποδηλώνει ότι η τροποποίηση των σκέψεων μπορεί να ενισχύσει τη διαχείριση βάρους, αναφέρουν επιστήμονες.

Όσον αφορά στην απώλεια βάρους, ο τρόπος που σκέφτεστε έχει σημασία.

Το πρώτο βήμα είναι να προσπαθήσουμε να παρακολουθούμε τις σκέψεις μας.

Μπορεί να είναι μια πρόκληση στην αρχή, όμως με την πάροδο του χρόνου, οι γνώσεις που προκύπτουν από αυτήν την παρακολούθηση μπορεί να υποστηρίξουν τη μακροπρόθεσμη επιτυχία.

Ειδικοί διατροφολόγοι προτείνουν την καταγραφή των αρνητικών σκέψεων μετά από την υπερκατανάλωσης τροφής ή μετά από μια μικρή αύξηση βάρους, προκειμένου να εντοπιστούν οι σκέψεις που είναι ανακριβείς ή μη χρήσιμες και να αντικατασταθούν με πιο χρήσιμες εναλλακτικές λύσεις.

Η σωστή προσέγγιση είναι, αντί να σκεφτείτε ότι είστε αποτυχημένοι επειδή φάγατε παραπάνω, να σκεφτείτε ότι μπορείτε να αναλάβετε δράση τώρα για να αποτρέψετε επιπλέον αύξηση του βάρους σας.

Η θετική στάση είναι ιδιαίτερα σημαντική, διότι οι αναποδιές και τα λάθη είναι αναπόφευκτο κομμάτι όταν προσπαθείτε να δημιουργήσετε νέες συνήθειες διατροφής και άσκησης.

Πώς μπορείτε να αλλάξετε ριζικά την νοοτροπία σας και να πετύχετε το στόχο σας;

Η θετική στάση είναι ιδιαίτερα σημαντική, διότι οι αναποδιές και τα λάθη είναι αναπόφευκτο κομμάτι όταν προσπαθείτε να δημιουργήσετε νέες συνήθειες διατροφής και άσκησης.

Η απώλεια βάρους είναι μια δύσκολη και απαιτητική διαδικασία, αλλά με την πάροδο του χρόνου και την εξάσκηση τα πράγματα θα γίνουν πιο εύκολα.

Ωστόσο, για τους ανθρώπους που είναι σε δύσκολη συναισθηματική φάση μπορεί να είναι πιο δύσκολο να πετύχουν τον στόχο τους για αδυνάτισμα.

Το πρώτο βήμα είναι να εντοπίσετε και να συνειδητοποιήσετε αυτό που σας απασχολεί και στέκεται εμπόδιο στην προσπάθειά σας.

Ενώ δεν υπάρχει τίποτα αρνητικό στο να προσπαθείτε να βελτιώσετε την υγεία σας και την εμφάνισή σας, αν η εικόνα που έχετε για το σώμα σας είναι υπερβολικά αρνητική, αυτό μπορεί να σαμποτάρει το αδυνάτισμά σας και να σας αποθαρρύνει από το να υιοθετήσετε υγιεινές διατροφικές συνήθειες.

Για να ξεπεράσετε αυτό το εμπόδιο, αφιερώστε μερικές ημέρες για να παρακολουθήσετε τον εσωτερικό σας διάλογο και να δώσετε σημασία στο τι λέτε στον εαυτό σας.

Αν έχετε αρνητική εικόνα για το σώμα σας, σίγουρα θα προσέξετε ότι επαναλαμβάνετε υποτιμητικές σκέψεις για το σώμα σας.

Αλλάξτε τις αρνητικές σκέψεις-φράσεις με άλλες θετικές, προκειμένου να δώσετε στον εαυτό σας την ώθηση να συνεχίσει την προσπάθεια.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.