fbpx

Τα πιο Συχνά Λάθη που Γίνονται στη Δίαιτα και Αποτρέπουν την Απώλεια Κιλών

Η απώλεια βάρους δεν είναι πάντα μία εύκολη υπόθεση.

Οι μερίδες που καταναλώνει κανείς όταν θέλει να χάσει βάρος πρέπει να είναι μειωμένες.

Η αύξηση βάρους και η παχυσαρκία δεν προέρχονται αποκλειστικά από την υπερκατανάλωση τροφής, αλλά η αιτία πίσω από αυτές μπορεί να είναι η γενετική προδιάθεση ή οι διατροφικές συνήθειες.

Δείτε τι άλλα λάθη μπορεί να μπλοκάρουν τις προσπάθειες για αδυνάτισμα.

Έλλειψη ύπνου

Ο ανεπαρκής ύπνος μπορεί να εμποδίσει τον στόχο για απώλεια κιλών.

Η έλλειψη ύπνου επιβραδύνει τον μεταβολισμό και επηρεάζει τη λεπτίνη και την γκρελίνη, τις ορμόνες της όρεξης και της πείνας.

Η λεπτίνη δίνει εντολή στον εγκέφαλο να σταματήσουμε το φαγητό, ενώ η γκρελίνη διεγείρει την πείνα.

Ο ανεπαρκής ύπνος συνδέεται με χαμηλά επίπεδα λεπτίνης και υψηλά γκρελίνης και γι’ αυτό το βάρος αυξάνεται πιο εύκολα.

Κατανάλωση κρυμμένης ζάχαρης

Η ζάχαρη βρίσκεται στα περισσότερα τυποποιημένα προϊόντα όπως χυμοί, αναψυκτικά, αρτοσκευάσματα, έτοιμες σάλτσες, γλυκά και φαγητά, κονσέρβες.

Τα πρόσθετα σάκχαρα θεωρούνται πιο επιβλαβή για το σωματικό βάρος από ό,τι το διατροφικό λίπος.

Επίσης, προκαλούν καρδιακές παθήσεις, διαβήτη, άλλες νόσους, ενώ βλάπτουν και την υγεία των δοντιών.

Γι’ αυτό διαβάζουμε πάντα τις ετικέτες των τροφίμων που θέλουμε να καταναλώσουμε, αποφεύγοντας τα προϊόντα με υψηλές ποσότητες ζάχαρης.

Προσοχή επίσης σε ονομασίες όπως σιρόπι καλαμποκιού, αγαύης, σακχαρόζη, φρουκτόζη, βύνη, μελάσα, γλυκόζη.

Είναι ζάχαρη με άλλη ονομασία.

Απορρόφηση περιβαλλοντικών οιστρογόνων

Είναι όλες οι συνθετικές χημικές ουσίες που βρίσκονται στα πλαστικά, τα λιπάσματα, τα απορρυπαντικά και τα καλλυντικά.

Η επίδρασή τους στον οργανισμό δεν είναι ακόμα ξεκαθαρισμένη, αλλά μπορεί να μιμούνται τα βιολογικά ορμονικά οιστρογόνα.

Η περίσσεια οιστρογόνων μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού βάρους.

Καλό είναι να χρησιμοποιούμε οργανικά προϊόντα και γυάλινες παρά πλαστικές συσκευασίες.

Φυσικά, δεν είναι πάντα δυνατόν να τα αποφεύγουμε όλα αυτά.

Τα πρόσθετα σάκχαρα θεωρούνται πιο επιβλαβή για το σωματικό βάρος από ό,τι το διατροφικό λίπος.

Έμφαση στις θερμίδες και όχι στην ποιότητα των τροφών

Οι μερίδες που καταναλώνει κανείς όταν θέλει να χάσει βάρος πρέπει να είναι μειωμένες.

Η εμμονή με τις θερμίδες όμως, μας κάνει συχνά να παραβλέπουμε τη θρεπτική διάσταση των τροφών.

Δε σκεφτόμαστε την ποιότητα, αλλά τις θερμίδες που έχει ένα τρόφιμο.

Είναι βασικό όμως για τον οργανισμό να παίρνει τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται και που βρίσκονται μόνο στα φρούτα, τα λαχανικά και τα μη επεξεργασμένα τρόφιμα.

Καθιστική ζωή

Οι ώρες μπροστά στην τηλεόραση και τον υπολογιστή και η έλλειψη άσκησης επιδρούν αρνητικά σε κάθε προσπάθεια για αδυνάτισμα.

Ακόμα κι αν δεν υπάρχει χρόνος για άσκηση, υπάρχουν τρόποι για να κινηθούμε περισσότερο και να καίμε θερμίδες.

Καλό είναι να βάζουμε το σώμα μας σε κίνηση κάθε μισή ώρα, ακόμα κι αν πρόκειται απλά να κάνουμε τεντώματα ή να ελέγχουμε τη σωστή στάση του σώματός μας.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.