fbpx

Ποιες Είναι οι Αιτίες που δεν Χάνετε το Κοιλιακό σας Λίπος

Η απώλεια κιλών από την κοιλιά είναι σημαντική για λόγους υγείας εκτός από λόγους καλής εμφάνισης.

Το υπερβολικό λίπος στην κοιλιά αποτελεί προγνωστικό παράγοντα για καρδιοπάθεια, διαβήτη τύπου 2, αντίσταση στην ινσουλίνη και ορισμένα είδη καρκίνου.

Αν η διατροφή και η άσκηση δεν έχουν κάνει πολλά για τη μείωση της κοιλιάς σας τότε μπορεί να ευθύνονται οι ορμόνες, η ηλικία και άλλοι γενετικοί παράγοντες.

Δείτε μερικές πιθανές αιτίες που εμποδίζουν να φύγει η κοιλιά σας.

Η απώλεια κιλών από την κοιλιά είναι σημαντική για λόγους υγείας εκτός από λόγους καλής εμφάνισης.

Μεγαλώνετε

Καθώς μεγαλώνετε, ο οργανισμός σας αλλάζει τον τρόπο που κερδίζει και χάνει κιλά.

Με την αύξηση της ηλικίας, οι άντρες και οι γυναίκες εμφανίζουν πτώση του μεταβολικού ρυθμού ή του αριθμού των θερμίδων που χρειάζεται ο οργανισμός για να λειτουργεί φυσιολογικά.

Επιπλέον, οι γυναίκες έχουν να αντιμετωπίσουν την εμμηνόπαυση.

Αν οι γυναίκες παχύνουν μετά την εμμηνόπαυση είναι πιο πιθανό το πάχος να εγκατασταθεί στην κοιλιά τους.

Η αλλαγή στις ορμόνες οδηγεί τις γυναίκες να βάζουν τα κιλά στην κοιλιά τους.

Κάνετε λάθος άσκηση

Η αερόβια άσκηση μόνο, δεν θα κάνει πολλά για τη μέση σας.

Χρειάζεται να κάνετε συνδυασμό βαρών και αερόβιας.

Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης αυξάνουν τη μυϊκή μάζα που ρυθμίζει τον οργανισμό να καίει περισσότερο λίπος.

Οι μυς καίνε περισσότερες θερμίδες από λίπος και για αυτό καίτε φυσιολογικά περισσότερες θερμίδες την ημέρα έχοντας περισσότερη μυϊκή μάζα.

Αν η διατροφή και η άσκηση δεν έχουν κάνει πολλά για τη μείωση της κοιλιάς σας τότε μπορεί να ευθύνονται οι ορμόνες, η ηλικία και άλλοι γενετικοί παράγοντες.

Καταναλώνετε πολλές κατεργασμένες τροφές

Τα κατεργασμένα δημητριακά, όπως το λευκό ψωμί, τα κρακεράκια και τα τσιπς, καθώς και η κατεργασμένη ζάχαρη στα ροφήματα και γλυκά αυξάνουν τη φλεγμονή.

Το λίπος στην κοιλιά σχετίζεται με τη φλεγμονή, επομένως η κατανάλωση πολλών κατεργασμένων τροφών δυσκολεύουν την ικανότητα να χάσετε λίπος από την κοιλιά.

Φυσικές τροφές, όπως φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής άλεσης είναι γεμάτες αντιοξειδωτικά, που έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και μπορεί να εμποδίσουν το λίπος στην κοιλιά.

Έλλειψη ύπνου

Αν κοιμάστε λιγότερο από 6 ώρες τη νύχτα, μπορεί να είναι μία από τις αιτίες που παρατηρείτε συγκέντρωση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς σας.

Έρευνα που διήρκεσε 16 χρόνια και πραγματοποιήθηκε σε σχεδόν 70.000 γυναίκες, ανακάλυψε ότι όσες κοιμόνταν 5 ώρες ή λιγότερο τη νύχτα είχαν 30% περισσότερες πιθανότητες να αυξήσουν το βάρος τους κατά 13,5 κιλά σε σχέση με όσες κοιμόνταν 7 ώρες.

Έχετε σωματότυπο «μήλο»

Αν έχετε την τάση να συσσωρεύετε κιλά γύρω από τη μέση σας αντί για τους γοφούς, τότε έχετε σώμα μήλου.

Η γενετική προδιάθεση σημαίνει ότι είναι πιο δύσκολο να χάσετε το λίπος στην κοιλιά, αλλά όχι αδύνατο.

Σας λείπει το κίνητρο

Είστε δεσμευμένοι στον κόπο που χρειάζεται για να χάσετε λίπος από την κοιλιά;

Η μείωση του λίπους από την κοιλιά θέλει συνδυαστική προσέγγιση διατροφής χαμηλών θερμίδων που να είναι υψηλή σε ίνες και χαμηλή σε υδατάνθρακες και σάκχαρα μαζί με αερόβια άσκηση και βαράκια.

Πρόκειται για μία διαδικασία που απαιτεί πειθαρχία και αφοσίωη, τα αποτελέσματα όμως θα σας ανταμείψουν.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.