fbpx

Μύθοι και Αλήθειες για το Γρήγορο Αδυνάτισμα

Η απώλεια των περιττών κιλών είναι ένα ζήτημα που ταλαιπωρεί τις περισσότερες γυναίκες.

Στο διαδίκτυο κυκλοφορούν δεκάδες δίαιτες που υπόσχονται την γρήγορη και ανώδυνη απώλεια πολλών κιλών και είναι ιδιαίτερα ελκυστικές για τις περισσότερες.

Ωστόσο, ξέρουμε πολύ καλά ότι η απώλεια βάρους είναι μία επίπονη και χρονοβόρα διαδικασία, με αποτέλεσμα οι δίαιτες εξπρές να εγείρουν πολλούς προβληματισμούς.

Στη συνέχεια αναλύουμε τους πιο συνηθισμένους μύθους που υπόσχονται οι δίαιτες αυτές και τους λόγους που δεν πρέπει να πιστεύουμε όλα όσα μας υπόσχονται.

Η απώλεια των περιττών κιλών είναι ένα ζήτημα που ταλαιπωρεί τις περισσότερες γυναίκες.

Μύθος 1: Όσο πιο χαμηλό θερμιδικά είναι το πρόγραμμα, τόσο πιο γρήγορα θα χάσετε βάρος

Αλήθεια: Ενώ αυτή η λογική έχει κάποια βάση, εφόσον το αδυνάτισμα έχει να κάνει με ισοζύγιο ενέργειας, από κάποιες θερμίδες και κάτω ο μεταβολισμός μειώνεται και ο οργανισμός παύει να αδυνατίζει.

Αν δηλαδή φάτε πολύ πιο χαμηλές θερμίδες από το βασικό μεταβολισμό σας, είναι πολύ πιθανό να μη χάσετε καθόλου βάρος και το σώμα σας να μπει σε άμυνα.

Μια γενική οδηγία είναι να μην πέφτουμε κάτω από τις 1000 θερμίδες.

Μύθος 2: Αν χάσετε γρήγορα βάρος είναι σίγουρο πως θα το ξαναπάρετε

Αλήθεια: Αναμφίβολα, η ιδανική απώλεια είναι η σταδιακή.

Η ταχύτητα όμως με την οποία θα χάσετε κιλά ειδικά στην αρχή, σχετίζεται και με το αρχικό σας βάρος.

Αν είστε δηλαδή παχύσαρκοι και ενταχθείτε σε ένα φυσιολογικό πλάνο διατροφής, δεν αποκλείεται να χάσετε και δύο και τρία κιλά την πρώτη βδομάδα.

Το αν θα τα επαναπροσλάβετε εξαρτάται στη συνέχεια από το πώς θα οργανώσετε τη διατροφή σας.

 Για να χάσετε ένα κιλό πρέπει να καταναλώσετε 7000 θερμίδες λιγότερες από αυτές που «καίτε»

Μύθος 3: Οι χημικές δίαιτες οδηγούν σε ταχύτερη απώλεια βάρους

Αλήθεια:Η συνέπεια στη δίαιτά είναι αυτή που θα οδηγήσει σε ταχύτερη απώλεια βάρους.

Αν το ισοζύγιο ενέργειας που αναφέραμε είναι υψηλό τότε ανεξάρτητα από τα αν η δίαιτα είναι χημική η όχι θα έχετε γρήγορη απώλεια.

Το να φάτε πχ μόνο κρέας είναι αποτελεσματικό ακριβώς επειδή δεν μπορείτε να καταναλώσετε μεγάλη ποσότητα σκέτου ψητού, οπότε η θερμιδική σας πρόσληψη μειώνεται σημαντικά.

Μύθος 4: Χάστε 5 κιλά σε 5 μέρες

Αλήθεια: Για να χάσετε ένα κιλό πρέπει να καταναλώσετε 7000 θερμίδες λιγότερες από αυτές που «καίτε».

Για να χάσετε λοιπόν, 5 κιλά πρέπει να μειώσετε 35000 θερμίδες.

Αν είστε ένα μέσο άτομο και καίτε μαζί με λίγη γυμναστική, ας πούμε 2200 θερμίδες, δηλαδή 11000 θερμίδες για τις 5 μέρες, ακόμα και αν δε φάτε τίποτα, χρειάζεται να κάψετε άλλες 24000 θερμίδες.

Επομένως ο συγκεκριμένος στόχος δεν μοιάζει ιδιαίτερα ρεαλιστικός.



Μύθος 5: Αν μένετε όσο πιο νηστικοί μπορείτε, θα αδυνατίσετε γρηγορότερα

Αλήθεια: Αν παραλείπετε γεύματα είναι πολύ πιθανό να «κοιμίσετε» το μεταβολισμό σας, ακόμα και αν οι συνολικές θερμίδες που καταναλώνετε είναι οι σωστές.

Το ίδιο ισχύει και για την παράλειψη διαφόρων ομάδων τροφίμων που μπορεί να θεωρείτε περιττά πχ. σαλάτες, φρούτα κλπ.

Η ποικιλία είναι αυτή που θα σας βοηθήσει να ενεργοποιήσετε τις καύσεις του οργανισμού σας.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.