fbpx

Οι Τροφές που Μπορούν να Βάλουν Φωτιά στον Μεταβολισμό σας

Υπάρχουν αρκετά κόλπα και τρόποι για να δώσει κανείς ώθηση στον μεταβολισμό του, ώστε να λειτουργεί γρηγορότερα και πιο αποδοτικά.

Ένας καλά ρυθμισμένος μεταβολισμός συντελεί στην εύκολη απώλεια κιλών καθώς εργάζεται αποτελεσματικά για την καύση των θερμίδων.

Όλα τα είδη μούρων συμβάλλουν στην ενίσχυση του μεταβολισμού.

Ακολουθούν οι τροφές που τον ενεργοποιούν περισσότερο και κρατούν τον οργανισμό χορτάτο για περισσότερη ώρα.

Αυγά

Τα αυγά περιέχουν όλα τα αμινοξέα που χρειάζονται, ώστε να χαρακτηριστεί μια τροφή πλήρης πηγή πρωτεΐνης.

Η πρωτεΐνη εμποδίζει την απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα και την απότομη πτώση του, γεγονός που προκαλεί πείνα.

Τα αυγά είναι μια εξαιρετική επιλογή για ένα πλήρες πρωινό.

Ο οργανισμός καίει περισσότερες θερμίδες για να χωνέψει ένα αυγό παρά ένα γεύμα με υδατάνθρακες.

Προσοχή χρειάζεται μόνο η κατανάλωση των κρόκων από όσους πάσχουν από χοληστερίνη.

Καυτερές πιπεριές

Περιέχουν καψαϊκίνη που περιορίζει το αίσθημα της πείνας και επιταχύνει τον μεταβολισμό για ένα μικρό χρονικό διάστημα.

Η ουσία αυτή ενισχύει τη θερμογένεση και αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό με αποτέλεσμα να καίγονται περισσότερες θερμίδες.

Οι καυτερές πιπεριές θα πρέπει να καταναλώνονται μόνο από άτομα που δεν παρουσιάζουν γαστρεντερικές διαταραχές και σίγουρα όχι σε καθημερινή βάση.

Αβοκάντο

Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και αποτελεί καλή πηγή λιπαρών.

Κάνει καλό στην καρδιά και προσθέτοντάς το στη διατροφή μας μάς χορταίνει για πολλή ώρα.

Τα λιπαρά οξέα του ενεργοποιούν τον μεταβολισμό.

Ένα αβοκάντο στο γεύμα μειώνει την επιθυμία για φαγητό λίγες ώρες μετά.

Σολομός

Περιέχει ω3 λιπαρά οξέα που αυξάνουν τον μεταβολισμό γιατί ανεβάζουν τα επίπεδα των ενζύμων που συμμετέχουν στον καταβολισμό του λίπους, ενώ μειώνουν τα ένζυμα που προωθούν την αποθήκευσή του.

Δεν είναι λοιπόν μόνο ο σολομός, αλλά όλα τα λιπαρά ψάρια που μπορούν να εξασφαλίσουν έναν καλύτερο μεταβολισμό.

Σύμφωνα με έρευνες, η έλλειψη λιπαρών οξέων σε έναν οργανισμό συνδέεται με την αύξηση βάρους.

Πράσινο τσάι

Περιέχει διάφορα θερμογενετικά συστατικά και αποτελεί σύμμαχο στην προσπάθεια απώλειας κιλών.

Περιέχει κατεχίνες, πολυφαινόλες, και καφεΐνη που και οι τρεις αυξάνουν τον μεταβολισμό και την οξείδωση του συσσωρευμένου λίπους.

Το πράσινο τσάι συμβάλλει στο κάψιμο του λίπους της κοιλιάς αρκεί να πίνει κανείς ημερησίως αρκετά φλιτζάνια.

Τα αυγά είναι μια εξαιρετική επιλογή για ένα πλήρες πρωινό.

Νερό

Η επαρκής πρόσληψη νερού ημερησίως είναι απαραίτητη, ώστε να πραγματοποιηθούν όλες οι απαραίτητες χημικές αντιδράσεις στον οργανισμό.

Επίσης, το νερό αποτοξινώνει το σώμα από τις βλαβερές ουσίες που εμποδίζουν τον μεταβολισμό να λειτουργήσει σωστά.

Ισχύει το γεγονός ότι καλό είναι να πίνουμε το νερό μας κρύο γιατί ο οργανισμός αναγκάζεται να κάψει θερμίδες ώστε να το φέρει στην κατάλληλη θερμοκρασία.

Η αύξηση της ημερήσιας πρόσληψης υγρών αρκεί αυτά να είναι χωρίς ζάχαρη, βοηθά το σώμα να διασπάσει το λίπος.

Ακόμα και μια ήπια αφυδάτωση μπορεί να επιβραδύνει τον μεταβολισμό.

Μούρα

Όλα τα είδη μούρων συμβάλλουν στην ενίσχυση του μεταβολισμού.

Είναι γευστικά, ενώ μειώνουν τα επίπεδα της γλυκόζης και περιορίζουν τις λιγούρες.

Μια διατροφή πλούσια σε μούρα μπορεί να μεταβάλλει τον τρόπο που το σώμα επεξεργάζεται και αποθηκεύει τη ζάχαρη με αποτέλεσμα να μειώνει το λίπος της κοιλιάς.

Ακόμα, τα μούρα συμβάλλουν στην πέψη και μειώνουν το πρήξιμο.

Δεν είναι τυχαίο που ένα φλιτζάνι μούρα ημερησίως συστήνεται σε πολλά διατροφικά προγράμματα.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.