fbpx

Έξυπνες Ιδέες για να μην Παίρνετε Βάρος στη Δουλειά

Η καθημερινή πολύωρη εργασία σε συνδυασμό με τους γρήγορους ρυθμούς της σύγχρονης ζωής σίγουρα δεν βοηθούν στην διατήρηση του επιθυμητού σωματικού βάρους.

Το μεσημεριανό φαγητό στο γραφείο μπορεί να αποβεί καταστροφικό για την δίαιτά σας.

Τα τσιμπολογήματα και το έτοιμο φαγητό μας γεμίζουν περιττές θερμίδες και κιλά.

Ωστόσο, μπορείτε να αποφύγετε τα παραπάνω, εάν ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές.

Τα τσιμπολογήματα και το έτοιμο φαγητό μας γεμίζουν περιττές θερμίδες και κιλά.

Βουρτσίστε τα δόντια σας

Αφού τελειώνετε κάθε γεύμα, σνακ ή τον καφέ σας, επισκεφθείτε την τουαλέτα για λίγη στοματική υγιεινή.

Βουρτσίζοντας τα δόντια σας όχι μόνο θα προλάβετε την τερηδόνα και τη δυσάρεστη αναπνοή, αλλά η δροσερή αναπνοή θα σας υπενθυμίζει πως έχετε ήδη φάει.

Έχετε μαζί σας υγιεινά σνακ

Σίγουρα τα νόστιμα μπισκότα και κέικ που φέρνουν οι συνάδελφοι στο γραφείο είναι ένας καθημερινός πειρασμός καθώς μπορεί να σας βγάλουν από το δρόμο της υγιεινής διατροφής.

Μπορείτε ωστόσο να αποφύγετε τα «στραβοπατήματα» έχοντας ένα απόθεμα από υγιεινά τσιμπολογήματα στο ψυγείο ή στο συρτάρι του γραφείου σας.

Το γιαούρτι, τα στικς τυριού, τα φρούτα, τα κομμένα λαχανικά, τα κρακεράκια ,ακόμη και αποξηραμένα φρούτα ή ξηροί καρποί με επικάλυψη σοκολάτας προσφέρουν περισσότερα θρεπτικά συστατικά και είναι νόστιμα και χορταστικά.

Αποφύγετε να παραγγέλνετε φαγητό και βάλτε στόχο να παίρνετε μαζί σας κάθε μέρα μια σαλάτα που θα έχετε φτιάξει στο σπίτι.

Πίνετε τακτικά νερό

Πίνοντας ένα αναψυκτικό κάθε μέρα μπορεί να προσθέσετε γύρω στις 750 θερμίδες στην εβδομαδιαία πρόσληψη θερμίδων σας.

Προτιμήστε για την ενυδάτωσή σας ένα φυσικό και αναζωογονητικό ρόφημα, που δεν είναι άλλο από το νερό.

Έχετε ένα μπουκάλι στο γραφείο σας και πίνετε μικρές γουλιές όλη την ημέρα.

Το νερό δεν έχει καθόλου θερμίδες, αλλά δίνει στο στομάχι μας την αίσθηση ότι είναι γεμάτο, κάτι που κόβει το ασυναίσθητο τσιμπολόγημα.

Προτιμήστε τη σαλάτα για γεύμα

Αποφύγετε να παραγγέλνετε φαγητό και βάλτε στόχο να παίρνετε μαζί σας κάθε μέρα μια σαλάτα που θα έχετε φτιάξει στο σπίτι.

Με λίγες θερμίδες και γεμάτο φυτικές ίνες, μπορείτε να φάτε ένα τεράστιο μπολ λαχανικών χωρίς να φορτωθείτε περιττές θερμίδες και λιπαρά.

Συνδυάστε μια ποικιλία από πράσινα και φρέσκα λαχανικά μαζί με πηγές πρωτεΐνης με χαμηλά λιπαρά όπως ρεβίθια, cottage cheese, ψημένο tofu ή άλλο τυρί με χαμηλά λιπαρά ή ψητό κοτόπουλο.

Μην ξεχάσετε να συνοδεύσετε την σαλάτα σας με έλα ελαφρύ dressing με λίγες θερμίδες όπως βινεγκρέτ με βαλσάμικο και ελαιόλαδο.

Θυμηθείτε να διαλέγετε διαφορετικά λαχανικά και πηγές πρωτεΐνης κάθε ημέρα για να μην βαρεθείτε και να διατηρήσετε τη δίαιτά σας όσο το δυνατόν περισσότερο.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.