fbpx

Τρόποι για να Απαλλαγούμε από το Κοιλιακό Λίπος

Αερόβια γυμναστική, σωστή και ισορροπημένη διατροφή χαμηλή σε λιπαρά είναι οι λύσεις που προτείνονται για να διώξουμε το λίπος από την κοιλιά και από όλο το σώμα.

Με το να μην έχουμε στην κουζίνα μας λιχουδιές και γλυκά είναι ένας τρόπος για να πετύχουμε μέρος του στόχου μας.

Ο τρόπος που αισθανόμαστε μας οδηγεί σε κακές ή καλές επιλογές διατροφικές επιλογές.

Υπάρχουν όμως και κάποιες στρατηγικές που έχουν περισσότερη σχέση με κάποιες καθημερινές συνήθειες που θα μεγιστοποιήσουν τα αποτελέσματα που προσδοκούμε.

Αγοράζουμε μόνο ό,τι πραγματικά χρειαζόμαστε

Για να κάψουμε το κοιλιακό λίπος προσέχουμε τα ψώνια μας στο σούπερ μάρκετ που πρέπει να γίνονται με μέτρο.

Τα ντουλάπια της κουζίνας δεν θα πρέπει να είναι γεμάτα ανθυγιεινά φαγητά στα οποία θα υποκύψουμε σε κάποια στιγμή αδυναμίας.

Σχεδιάζοντας ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα και κάνοντας μία λίστα με βάση αυτό και με περιορισμό των επισκέψεων στο σούπερ μάρκετ μπορούμε να φτάσουμε γρηγορότερα στον στόχο μας.

Καταγράφουμε τους στόχους μας

Όταν περιγράψουμε τον στόχο μας με κάθε λεπτομέρεια και τον κάνουμε εικόνα, είναι ευκολότερο να φτάσουμε σε αυτόν.

Ένα τετράδιο με αποκόμματα, φωτογραφίες, φράσεις που έχουμε διαβάσει σχετικά με τον στόχο μας που είναι η μείωση του κοιλιακού λίπους θα μας βοηθήσει να μην παραστρατούμε και ξεχνιόμαστε κάθε φορά που μπαίνουμε σε έναν πειρασμό που μας απομακρύνει από τον στόχο μας.

Επίσης, θα πρέπει να εξηγήσουμε τους λόγους για τους οποίους θέλουμε να πετύχουμε τον στόχο αυτό.

Δεν είναι για όλους εύκολο να κρατούν πάντα τον εαυτό τους στον σωστό δρόμο, αλλά αυτό είναι το μυστικό της επίτευξης του στόχου.

Προετοιμάζουμε υγιεινά σνακ για τις λιγούρες

Ψιλοκόβουμε φρούτα και τα βάζουμε στο ψυγείο, φτιάχνουμε λαχανικά στον ατμό, ετοιμάζουμε μικρά μπολάκια με ανάλατους ξηρούς καρπούς.

Έτσι, δεν θα έχουμε καμία δικαιολογία για να καταναλώσουμε κάτι ανθυγιεινό.

Επιλέγουμε ξηρούς καρπούς

Οι ξηροί καρποί, πάντα ανάλατοι, θέλουν προσοχή στην ποσότητα γιατί περιέχουν αρκετές θερμίδες και λιπαρά.

Μόνο που το λίπος των ξηρών καρπών δεν συσσωρεύεται στην κοιλιά.

Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι πρέπει να τους καταναλώνουμε αλόγιστα.

Είναι μία καλή επιλογή για ενδιάμεσο σνακ ή για το πρωινό μας.

Ιδιαίτερα τα καρύδια μειώνουν τη λιγούρα και μπορούν να συμβάλουν στην απώλεια λίπους.

Ένα πλήρες πρωινό χωρίς περιττά λίπη και θερμίδες θα μας κρατήσει μέχρι το μεσημέρι.

Ελέγχουμε τις αλλαγές της διάθεσής μας που μας οδηγούν στο φαγητό

Όταν μάθουμε να ελέγχουμε και να αναγνωρίζουμε τις αλλαγές της διάθεσής μας και ποιες καταστάσεις μας οδηγούν στην περίσσεια κατανάλωση τροφής, τότε θα μπορέσουμε να απαλλαγούμε από το κοιλιακό λίπος.

Συχνά, ο τρόπος που αισθανόμαστε μας οδηγεί σε κακές ή καλές επιλογές.

Όταν αντιμετωπίζουμε δύσκολες συναισθηματικές καταστάσεις, είναι πιθανότερο να έχουμε έντονες λιγούρες.

Η κατάθλιψη, το άγχος, ένα πρόβλημα που μας προκαλεί θλίψη, η έντονη ανησυχία, ακόμα όμως και ο υπέρμετρος ενθουσιασμός είναι τέτοιες καταστάσεις.

Αναγνωρίζοντας το συναίσθημα μπορούμε να βρούμε τρόπους αντιμετώπισης και τεχνικές χαλάρωσης για να το καταπολεμήσουμε.

Δεν παραλείπουμε το πρωινό

Το πρωί χρειαζόμαστε ενέργεια για να ανταπεξέλθουμε στις υποχρεώσεις της ημέρας.

Ένα πλήρες, ισορροπημένο πρωινό χωρίς περιττά λίπη και θερμίδες με το που θα ξυπνήσουμε θα μας κρατήσει μέχρι το μεσημέρι.

Λαχανικά εποχής, μία μερίδα πρωτεΐνης, μία μερίδα φρούτων και καλής ποιότητας άπαχη πρωτεΐνη είναι οι ιδανικότερες επιλογές.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.