fbpx

Απλές Συμβουλές για Κοιλιά... Επιπέδου

Και ποια γυναίκα δεν ονειρεύεται μια καλογυμνασμένη, επίπεδη κοιλιά;

Το γεγονός ότι κάποιες μέρες τα ρούχα μας δεν κουμπώνουν δεν οφείλεται σε αύξηση βάρους, αλλά σε φούσκωμα.

Και ποια γυναίκα δεν ονειρεύεται μια καλογυμνασμένη, επίπεδη κοιλιά;

Από την άλλη, όσους κοιλιακούς και να κάνουμε, αν δε βελτιώσουμε τη διατροφή μας, οι γυμνασμένοι μύες ποτέ δε θα φανούν.

Για να κλείσει λοιπόν το φερμουάρ, δεν απαιτείται πάντα να κάνουμε δίαιτα, αλλά κάποιες μικρές κινήσεις που θα μας βοηθήσουν να πετύχουμε τον στόχο μας.

Αποφεύγουμε ό,τι μας φουσκώνει

Υπάρχουν κάποιες τροφές που φουσκώνουν τόσο που κάνουν την κοιλιά να φαίνεται διπλάσια μέσα σε λίγη μόνο ώρα μετά την κατανάλωσή τους.

Για τον καθένα οι τροφές αυτές είναι διαφορετικές.

Οι συνήθεις ύποπτοι είναι τα γαλακτοκομικά, τα όσπρια, οι αγγινάρες, τα φασόλια, το μπρόκολο, το κουνουπίδι, οι μπάμιες, τα περισσότερα φρούτα, τα ανθρακούχα ποτά, η μπίρα, το καλαμπόκι, οι χυμοί φρούτων, τα προϊόντα ολικής άλεσης.

Οι περισσότερες από αυτές είναι θρεπτικές και απαραίτητες για τον οργανισμό.

Επομένως, τις αποφεύγουμε μόνο κάποιες μέρες, δεν τις αποκλείουμε τελείως από το διαιτολόγιό μας και τις καταναλώνουμε σε μικρές ποσότητες.

Τρώμε κάθε 3-4 ώρες

Όταν το στομάχι μένει άδειο πολλές ώρες προκαλείται πάλι φούσκωμα.

Επίσης, όταν μένουμε νηστικοί για πολλές ώρες, η υπερβολική πείνα μπορεί να μας αδηγήσει σε υπερβολική κατανάλωση τροφής βιαστικά με αποτέλεσμα πάλι να φουσκώσουμε.

Ένα μικρό γεύμα ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ακόμα και ένα φρούτο ή ένα παξιμάδι με λίγο τυρί cottage αρκούν ανάμεσα στα κυρίως γεύματα.

Μασάμε καλά

Είναι πολύ συνηθισμένο το να καταπίνουμε τις τροφές σχεδόν αμάσητες χωρίς να το καταλαβαίνουμε.

Η πέψη ξεκινά από το στόμα και η διάσπαση των τροφών συνεχίζεται στο στομάχι και στο έντερο.

Όταν οι τροφές κατεβαίνουν σε μεγάλα κομμάτια, η διάσπαση δυσχεραίνεται και προκαλούνται αέρια και τυμπανισμός.

Όταν τρώμε γρήγορα, η φυσιολογική λειτουργία του εντέρου εμποδίζεται.

Δεν καταπίνουμε αέρα

Όταν τρώμε γρήγορα, στα όρθια και αγχωμένα, η φυσιολογική λειτουργία του εντέρου εμποδίζεται γιατί καταπίνουμε και αέρα μαζί με τις μπουκιές μας.

Λίγη ώρα μετά έχουμε φούσκωμα, καούρες και άλλες στομαχικές διαταραχές.

Τακτική επίσκεψη στην τουαλέτα

Είναι σημαντικό η επίσκεψη στην τουαλέτα να γίνεται έστω μία φορά την ημέρα.

Οι σαλάτες και τα φρούτα μπορούν να βοηθήσουν σ’ αυτό.

Αποφεύγουμε τους υδατάνθρακες

Όταν είμαστε φουσκωμένοι, ένας καλός τρόπος για να ξεφουσκώσουμε είναι να κόψουμε τους υδατάνθρακες για 2-3 μέρες.

Έτσι, το πεπτικό σύστημα θα έχει το χρόνο να ηρεμήσει και να φύγει ο τυμπανισμός.

Κανέλα και άνηθος στο φαγητό

Η κανέλα μπορεί να συνδυαστεί με το γιαούρτι.

Χαλαρώνει και βοηθά στο ξεφούσκωμα.

Ο άνηθος μειώνει το φούσκωμα και βελτιώνει την πέψη.

Αποφεύγουμε το αλάτι

Η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας νατρίου προκαλεί κατακράτηση υγρών και πρήξιμο σε όλο το σώμα, αλλά κυρίως στην κοιλιά και τα πόδια.

Μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με λεμόνι, ρίγανη και διάφορα γευστικά μπαχαρικά.

Επίσης, χρησιμοποιούμε μηλόξυδο που συμβάλλει στην επίτευξη μιας επίπεδης κοιλιάς.

Το ίδιο ισχύει όχι μόνο για το αλάτι που προσθέτουμε μόνοι μας, αλλά και για τα επεξεργασμένα τρόφιμα με πολύ αλάτι, τα οποία κατά κανόνα θα πρέπει να αποφεύγουμε.

Πίνουμε ρόφημα από αλόη βέρα

Για άμεσο ξεφούσκωμα το πρωί ένα ρόφημα από αλόη βέρα μπορεί να βοηθήσει γιατί δρα ως ελαφρύ καθαρτικό.

Αφεψήματα από χαμομήλι και μέντα

Το χαμομήλι καταπραΰνει από τον τυμπανισμό και έχει διουρητική δράση.

Η μέντα καταπραΰνει επίσης τις στομαχικές διαταραχές και ηρεμεί από τη δυσπεψία.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.