5 Συνήθειες που Καταστρέφουν «Ύπουλα» το Μεταβολισμό μας

Ο μεταβολισμός σας είναι υπεύθυνος για τον προσδιορισμό των θερμίδων που καίτε σε καθημερινή βάση.

Αν λειτουργεί υποτονικά, η μηχανή απώλειας λίπους θα λειτουργεί το ίδιο υποτονικά. 

Σίγουρα γνωρίζετε πως το να παραλείψετε το πρωινό γεύμα ή να μην κοιμηθείτε αρκετά θα επιβραδύνουν τον μεταβολισμό σας.

Ίσως ακόμη να προσπαθείτε να ασκείστε τακτικά και αποφεύγετε να τρώτε λιπαρά γεύματα.

Και ενώ όλα αυτά ακούγονται προφανή, υπάρχουν κι άλλα τόσα που ίσως κάνετε και χωρίς να το γνωρίζετε καταστρέφουν τον μεταβολισμό σας.

Αποφύγετε τις πιο κάτω «ύπουλες» συνήθειες που καταστρέφουν τον μεταβολισμό σας και εξασφαλίστε ότι θα παραμένει στα ύψη για την μέγιστη απώλεια λίπους και την καλύτερη λειτουργία του οργανισμού.

Σύμφωνα με έρευνες οι γυναίκες που είναι αγχωμένες καίνε 100 θερμίδες λιγότερες σε σχέση με εκείνες που δεν έχουν άγχος.

Δεν πίνετε αρκετό νερό 

Όταν είμαστε αφυδατωμένοι καίμε 2% λιγότερες θερμίδες.

Επομένως, πιείτε πολύ νερό.

Αν από την άλλη δεν είστε fan του νερού, δοκιμάστε πράσινο τσάι το οποίο θα δώσει ώθηση στον μεταβολισμό σας για τρεις ώρες.

Το πρόγραμμα των γευμάτων σας είναι ασυνεπές

Διατηρώντας ένα σταθερό πρόγραμμα και τρώγοντας κάθε τρεις με τέσσερις ώρες θα βοηθήσετε το μεταβολισμό σας να διατηρεί ένα σταθερό ρυθμό καύσης.

Έχετε υπερβολικό άγχος

Σύμφωνα με έρευνες οι γυναίκες που είναι αγχωμένες καίνε 100 θερμίδες λιγότερες σε σχέση με εκείνες που δεν έχουν άγχος.

Επομένως, ρυθμίστε το άγχος σας αποβάλλοντας τις στρεσογόνες καταστάσεις από τη ζωή σας ή ξεκινώντας δραστηριότητες όπως η γιόγκα.

Η επιλογή των σνακ χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή.

Αποφεύγετε τα γαλακτοκομικά

Το ασβέστιο είναι πολύ σημαντικό στοιχείο για τη ρύθμιση του μεταβολισμού μας.

Όσο περισσότερο ασβέστιο υπάρχει σε ένα λιποκύτταρο τόσο περισσότερο λίπος θα κάψει.

Επομένως, εάν δεν έχετε δυσανεξία στη λακτόζη, μην τα παραλείπετε από τα καθημερινά σας γεύματα.

Καταναλώνετε κακής ποιότητας σνακ

Η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται αρκετή προσοχή όσον αφορά στα snacks σας.

Φρούτα, γιαούρτι με λίγα λιπαρά και ξηροί καρποί είναι μερικές από τις καλύτερες επιλογές.

Οι παραπάνω τροφές θα σας κρατήσουν χορτάτες και θα σας βοηθήσουν να αποφύγετε τα «τσιμπολογήματα» ανάμεσα στα γεύματα.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.