Αυτές Είναι οι 5 Τροφές που Επιβραδύνουν το Αδυνάτισμα

Το αδυνάτισμα είναι μία δύσκολη διαδικασία που απαιτεί πειθαρχία, υπομονή και προσήλωση στο στόχο.

Υπάρχουν ορισμένες τροφές που θεωρούνται πολύτιμοι σύμμαχοι σε αυτή την προσπάθεια καθώς ενεργοποιούν το μεταβολισμό, επιταχύνουν τις καύσεις και βοηθούν στην αποβολή υγρών από το σώμα.

Από την άλλη πλευρά υπάρχουν και ορισμένα τρόφιμα που έχουν το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα.

Μάλιστα αρκετές από αυτές θεωρούνται από τους περισσότερους υγιεινές, όμως μπορούν να υπονομεύσουν την προσπάθειά σας να χάσετε βάρος.

Ποιες είναι όμως οι τροφές αυτές;

Smoothies και χυμοί του εμπορίου

Μολονότι οι φυσικοί χυμοί φρούτων και τα smoothies χωρίς ζάχαρη μπορούν να καταναλωθούν άφοβα όταν κάνετε δίαιτα, δεν ισχύει το ίδιο για τα αντίστοιχα προϊόντα του εμπορίου.

Οι περισσότεροι χυμοί εμπορίου έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, ικανή για να ανεβάσει απότομα τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα και να ευνοήσει την συσσώρευση λίπους.

Μολονότι οι φυσικοί χυμοί φρούτων και τα smoothies χωρίς ζάχαρη μπορούν να καταναλωθούν άφοβα όταν κάνετε δίαιτα, δεν ισχύει το ίδιο για τα αντίστοιχα προϊόντα του εμπορίου.

Η καλύτερη επιλογή είναι να φτιάξετε το δικό σας σπιτικό smoothie που θα περιέχει φρούτα και λαχανικά χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

Διαφορετικά επιλέξτε συσκευασμένους χυμούς χωρίς ζάχαρη, αφού διαβάσετε προσεκτικά την ετικέτα με τα συστατικά τους.

Γιαούρτι με προσθήκη φρούτων

Πρόκειται για μία από τις πιο "ύπουλες" τροφές που μας παχαίνουν ενώ μας δημιουργούν την ψευδαίσθηση ότι τρώμε κάτι υγιεινό.

Αυτό διότι τα γιαούρτια αυτά περιέχουν πολλή ζάχαρη.

Αν, λοιπόν, επιμένετε στο γιαούρτι και στο φρούτο επιλέξτε ένα γιαούρτι χαμηλών λιπαρών και κόψτε από πάνω το αγαπημένο σας φρούτο.

Τα έτοιμα γιαούρτια με φρούτα περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης.

Επεξεργασμένοι υδατάνθρακες

Cakes, muffins, pancakes, βάφλες, ντόνατς και λοιποί θερμιδικοί πειρασμοί όχι μόνο δεν μας χορταίνουν αλλά μας γεμίζουν με περιττές θερμίδες και κυρίως λιπαρά.

Το ίδιο ισχύει και για πιο "αθώες" τροφές όπως τα λευκά μακαρόνια, το λευκό ψωμί και το λευκό ρύζι.

Οι τροφές αυτές είναι πλούσιες σε υδατάνθρακες και άμυλο που σίγουρα δεν επιταχύνει την απώλεια βάρους. 

Έτοιμα φαγητά

Όλα τα έτοιμα και "γρήγορα" φαγητά που καταναλώνουμε όταν δεν έχουμε χρόνο για μαγείρεμα όπως οι σφολιάτες και τα σάντουιτς κάνουν ζημιά στην προσπάθεια απώλειας βάρους.

Αυτό διότι είναι τροφές με μεγάλη περιεκτικότητα σε λιπαρά, ζάχαρη και επεξεργασμένους υδατάνθρακες ενώ συχνά περιέχουν και πολύ αλάτι που προκαλεί κατακράτηση υγρών.



Αλλαντικά

Το μπέικον, το ζαμπόν και το λουκάνικο έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι και ανεβάζουν τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης στον ουρανό.

Προτιμήστε αντί αυτών γαλοπούλα ή κοτόπουλο που περιέχουν λιγότερα λιπαρά ενώ είναι πλούσια σε πρωτεϊνη.

www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.