Πώς να Απαλλαγείτε από το Ενοχλητικό Λίπος στην Κοιλιά

Όσο μεγαλώνουμε ο οργανισμός μας χάνει μυική μάζα και αυξάνει τα επίπεδα του λίπους.

Η απάντηση στο επίμονο λίπος στην κοιλιά δεν είναι απλώς η μείωση των θερμίδων.

Γι’ αυτό είναι απαραίτητη κάποια μορφή άσκησης που θα διατηρήσει τα επίπεδά της σταθερά, αλλά και μια πιο προσεγμένη διατροφή από μέρους μας.

Η απάντηση στο επίμονο λίπος στην κοιλιά που αρχίζει να συσσωρεύεται δεν είναι απλώς η μείωση των θερμίδων, αλλά η αύξηση εκείνων των θερμίδων που προέρχονται από την κατανάλωση πρωτεΐνης σε αντίθεση από τις θερμίδες που δίνουν οι υδατάνθρακες και τα λιπαρά.

Βελτίωση του μεταβολισμού

Μετά τα 40 ο μεταβολισμός αρχίζει να επιβραδύνεται.

Υιοθετώντας τις παρακάτω τακτικές μπορείτε να τον διατηρήσετε σε ικανοποιητικά επίπεδα.

Περιορίστε το λευκό αλεύρι

Το αλεύρι ακόμα κι αν είναι ολικής άλεσης και τα παράγωγά του μπορεί να είναι γευστικά, αλλά μετατρέπονται σε γλυκόζη αμέσως μετά την κατανάλωσή τους.

Έτσι αυξάνονται τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Επίσης, έχουν πολλές θερμίδες που αποθηκεύονται στην περιοχή της κοιλιάς.

Κόψτε τη ζάχαρη

Είναι παρούσα σε πολλά τρόφιμα και όχι μόνο στα γλυκά.

Αποφύγετε τα αμυλούχα τρόφιμα και φτιάξτε ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες.

Πιείτε τον καφέ ή το τσάι σας σκέτα, αποφύγετε τους έτοιμους χυμούς και τα επεξεργασμένα τρόφιμα, μην πίνετε αναψυκτικά ή έτοιμα ροφήματα ακόμα κι αν η συσκευασία γράφει ότι δεν περιέχουν ζάχαρη.

Όλα αυτά προσθέτουν λίπος και το εναποθέτουν στην κοιλιά σας.

Μην πίνετε αλκοόλ

Αν βλέπετε την κοιλιά σας διογκωμένη, ενώ προσέχετε τη διατροφή σας, λάβετε υπόψη σας το αλκοόλ.

Μήπως πίνετε παραπάνω από όσο θα έπρεπε;

Η αυξημένη κατανάλωσή του συγκεντρώνει το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς.

Επιλέξτε πρωτεΐνες

Σε κάθε σας γεύμα.

Αποφύγετε τα αμυλούχα τρόφιμα και φτιάξτε ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες.

Αυγά, γαλοπούλα, γαλακτοκομικά είναι πολύ καλύτερα από κουλουράκια, ψωμί, τυρόπιτες, κέικ και κρουασάν.

Από την άλλη, μην το παρακάνετε με την ποσότητα γιατί αν λάβετε περισσότερη πρωτεΐνη από όση χρειάζεστε, ο οργανισμός σας θα αποθηκεύσει αυτό πλεόνασμα με αποτέλεσμα πάλι την αύξηση βάρους.

Επιλέξτε τρόφιμα που συμβάλλουν στην καύση του

Πράσινο τσάι, λουίζα, πιπέρι, ανανάς, όσπρια με μέτρο στην ποσότητα γιατί φέρνουν αέρια και φούσκωμα και άφθονο νερό είναι κάποια από αυτά που θα πρέπει να καταναλώνετε συχνά αν θέλετε να δείτε την κοιλιά να εξαφανίζεται.

Δεν έχουν πολλές θερμίδες και μπορείτε να τα καταναλώνετε άφοβα.

Κάντε αερόβια άσκηση

Ένας εξαιρετικός τρόπος για να χάσετε λίπος είναι να εντάξετε στη ζωή σας την αερόβια άσκηση.

Τρέξιμο, γρήγορο περπάτημα, ποδήλατο και όλα τα σπορ που ανεβάζουν τους καρδιακούς παλμούς ενδείκνυνται για την απώλεια βάρους από την περιοχή της κοιλιάς.

Μάλιστα αν το κάνετε τρόπο ζωής, τα αποτελέσματα μπορούν να φανούν σχετικά γρήγορα.

www.y-o.gr 

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.