Τι Είναι η Δίαιτα του Καφέ και Πόσο Κατάλληλη Είναι για Εσάς

Ο καφές μειώνει την όρεξη και ενισχύει το μεταβολισμό όμως μπορεί στ’ αλήθεια να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος;

Σίγουρα αποτελεί μία αγαπημένη καθημερινή συνήθεια όμως οι τελευταίες «τάσεις» στη δίαιτα τον θέλουν να κάνει θαύματα και στην απώλεια κιλών.

Η επονομαζόμενη «δίαιτα του καφέ» κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος, είναι όμως όσο αποτελεσματική και ασφαλής φημολογείται;

Τι είναι η δίαιτα του καφέ;

Η ιδέα της δίαιτας αυτής βασίστηκε στο βιβλίο The Coffee Lover’s Diet που κυκλοφόρησε το 2017.

Το βιβλίο αυτό ισχυριζόταν πως όσοι πίνουν τουλάχιστον τρεις κούπες καφέ την ημέρα χάνουν βάρος χάρη στην έντονη αντιοξειδωτική του δράση.

Η δίαιτα αυτή δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιότητα του καφέ να μειώνει την όρεξη, την απορρόφηση λίπους από τον οργανισμό και την ενίσχυση του μεταβολισμού.

Ο καφές  αποτελεί μία αγαπημένη καθημερινή συνήθεια όμως οι τελευταίες «τάσεις» στη δίαιτα τον θέλουν να κάνει θαύματα και στην απώλεια κιλών

Σε κάθε περίπτωση, ο καφές πρέπει να καταναλώνεται σκέτος, δηλαδή χωρίς πρόσθετη ζάχαρη και γάλα.

Εκτός από τις τρεις υποχρεωτικές κούπες καφέ, το υπόλοιπο πρόγραμμα διατροφής είναι παρόμοιο με πολλές άλλες δίαιτες που υπόσχονται την απώλεια κιλών και πόντων ενώ η ημερήσια πρόσληψη θερμίδων δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 1500.

Συνιστάται η αποφυγή επεξεργασμένων τροφίμων και υδατανθράκων ενώ έχει πολλά κοινά στοιχεία και με την οικεία μας μεσογειακή διατροφή.

Μπορεί ο καφές να οδηγήσει σε απώλεια βάρους;

Σίγουρα τα προαναφερθέντα οφέλη του καφέ δεν μπορούν να παραβλεφθούν, οπότε η συμβολή του στην απώλεια βάρους και την ενίσχυση του μεταβολισμού είναι δεδομένη.

Ωστόσο, πριν μπείτε στην διαδικασία να ξεκινήσετε μία τέτοια δίαιτα, υψηλής περιεκτικότητας σε καφεΐνη, καλό είναι να λάβετε υπόψιν σας ορισμένα πράγματα.

Η αντικατάσταση ολόκληρων υγιεινών γευμάτων με μία κούπα καφέ μπορεί να στερήσει από τον οργανισμό πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.

Η αντικατάσταση ολόκληρων υγιεινών γευμάτων με μία κούπα καφέ μπορεί να στερήσει από τον οργανισμό πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες, φυτικές ίνες και πολλά ακόμη που συνθέτουν μία ισορροπημένη διατροφή.

Ακόμη, κάτι τέτοιο μπορεί να έχει επιπτώσεις στη λειτουργία του νευρικού συστήματος και στα επίπεδα ενέργειας στον οργανισμό καθώς η καφεΐνη μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της αρτηριακής πίεσης, ταχυπαλμία, αφυδάτωση και να επηρεάσει τον ύπνο.

Επίσης, εάν έχετε ευερέθιστο στομάχι ή έντερο, η υπερκατανάλωση καφέ μπορεί να έχει δυσάρεστες παρενέργειες όπως καούρα, πεπτική δυσλειτουργία και ναυτία.

Σε κάθε περίπτωση, πριν πάρετε την απόφαση να ξεκινήσετε μία δίαιτα τέτοιου τύπου, καλό είναι να λάβετε υπόψιν τις ιδιαιτερότητες του οργανισμού σας και να μην αγνοήσετε τα σημάδια του σώματός σας που ενδεχομένως «μαρτυρούν» πως δεν είναι η κατάλληλη για εσάς.

www.y-o.gr 

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.