Απώλεια Βάρους - 5 Λάθη στη Δίαιτα

Όλοι κάνουν κατά καιρούς διάφορες δίαιτες.

Απώλεια Βάρους 5 Λάθη στη Δίαιτα

Αλλά όσοι έχουν προσπαθήσει να χάσουν κιλά μέσω σωστής διατροφής και άσκησης, γνωρίζουν ότι η σωστή δίαιτα είναι πολύ πιο δύσκολη από όσο πιστεύεται.

Αυτό συμβαίνει επειδή οι περισσότεροι κάνουν συνέχεια τα ίδια ακριβώς λάθη, ανεξάρτητα από τον τύπο της δίαιτας που κατά καιρούς ακολουθούν:

Α. Μεγάλη Κατανάλωση Πρωτεΐνης

Η πρωτεΐνη είναι σημαντική, αλλά αν το παρακάνετε, η περίσσεια αποθηκεύεται ως λίπος.

Β. Κατανάλωση Λαχανικών

Απαραίτητα 2,5 φλιτζάνια λαχανικών την ημέρα κατ' ελάχιστον.

Η πιο απλή λύση είναι να περιλαμβάνετε μια καλή μερίδα λαχανικών σε όλα τα γεύματα.

Απώλεια Βάρους: Τι Κάνουμε Λάθος

Γ. Ελάχιστο Πρωινό                                             

Πολλοί πιστεύουν ότι αν περιορίσουν στο ελάχιστο τα γεύματα, τότε θα αδυνατίσουν.

Αυτό είναι λάθος.

Αν για παράδειγμα επιλέγετε την κατανάλωση μόλις ενός ποτηριού χυμού για πρωινό τότε, επειδή οι χυμοί αυξάνουν το σάκχαρο στο αίμα, το σώμα σας θα παράξει παραπάνω ινσουλίνη.

Αυτό θα σας κάνει να νιώσετε μεγαλύτερη πείνα αργότερα και έτσι θα φάτε μεγαλύτερη ποσότητα μέσα στην ημέρα.

Δ. Περιμένετε Γρήγορα Αποτελέσματα

Η απώλεια σωματικού βάρους πρέπει να είναι μια μεθοδική προσπάθεια.

Οι περισσότεροι άνθρωποι περιμένουν να χάσουν πολλά κιλά μέσα σε λίγες ημέρες και γι' αυτό επιλέγουν δίαιτες που υπόσχονται «πολλά», με αποτέλεσμα το ακριβώς αντίθετο.

Ε. Δεν Κοιμάστε Αρκετά

Η όρεξη και οι ορμόνες, που ελέγχουν την πείνα επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από το πόσο καλά κοιμάστε καθημερινά.

Αν κοιμάστε λίγες ώρες ή και κάνετε κακής ποιότητας ύπνο, είναι πολύ πιθανό να καταναλώνετε περισσότερη τροφή μέσα στην ημέρα.

Πόπη Χαραμή, Φαρμακοποιός
ΧΑΡΑΜΗ ΑΕ
www.y-o.gr

Κοινοποιήστε το Άρθρο:


Με την περιήγησή σας στο y-o.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.